II nivå spesialist kurs i kunst retning og copywriting
IUAD Accademia della Moda
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Naples, Italia
Språk
Italiensk
Studieformat
Fjernundervisning, På universitetsområdet
Varighet
2 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Oct 2024
* Napoli kontor
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Det toårige spesialistkurset i kunst og kopi har som mål å være et utvalg av pedagogisk fortreffelighet, som har som mål å skape fagpersoner innen kommunikasjonsfeltet:
Det er primært rettet mot studenter, kandidater og undergraduates i humanistiske eller kommunikasjon og markedsføring kurs, som har tenkt å spesialisere seg i Art retning eller Copywriting, ledet av fagfolk i sektoren.
Læreplan
Ditt studium
Jeg år
Lærdommer | CFA |
Merkevarebygging I | 10 |
Merkevarelab I | 6 |
Reklame I | 10 |
Reklamelab I | 6 |
digital markedsføring i | 8 |
Strategisk kommunikasjonsplanlegging | 10 |
Håndverk Kunst + verksted | 4 |
II år
Siste prøve | 12 |
Lærdommer | CFA |
Brading II | 8 |
Merkevarelab II | 6 |
Reklame | 10 |
Reklamelab II | 6 |
digital markedsføring II | 8 |
Interaksjonsdesign | 10 |
Digital informasjons- og kommunikasjonslov | 6 |
Forretningsengelsk | 4 |
Eksperiment og arbeid for å lære
Metoden for Akademiet består av 30% av forelesningene og 70% av praktisk anvendelse. Studentene skal arbeide i et åpent laboratorium hvor de kan eksperimentere og lære, med klassesystem simuleringer av virkelige situasjoner, for eksempel realisering av en prototype for en klient.
Tester og sluttprosjekt
På slutten av toårsperioden vil foreleserne evaluere banen din slik at du får tilgang til eksamen, som består av å presentere prosjektet.
Stipend og finansiering
Karrieremuligheter
Fremtiden etter Akademiet
På slutten av kurset vil du være i stand til å lede og utvikle kommunikasjonsprosjekter og forholde deg til arbeidslag og fagpersoner,
klare å operere i utforming og revisjon av tekster, samt i utforming og utforming av visuelle elementer.