MBs i markedsførings- og ledelsesstrategi
Limerick Institute of Technology
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Limerick, Irland
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
1 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
EUR 11 250 / per year
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Dette programmet er primært rettet mot elever som er interessert i å skaffe seg en meget praktisk nivå 9-kvalifikasjon i markedsføring og ledelsesstrategi. Programmet er gitt et obligatorisk introduksjonsprogram på en uke. Dette mastergradsprogrammet bygger studentens praktiske ferdigheter innen markedsføring og ledelsesstrategi gjennom en kombinasjon av problembasert læring og direkte kontakt med industrien.
Dette programmet er strukturert for å maksimere studentenes praksisbasert læring og innebærer omfattende aktiv studentmedvirkning. For å lette studentaktiviteten bruker programmet en problembasert læringsfilosofi (PBL). Dette betyr at studentene stadig blir utfordret til å anvende læring og teori i situasjoner i den virkelige verden og til å utforme passende løsninger. Videre presenterer elevene prosjekter og løsninger for bransjepaneler. Målet med studiet er å forberede studentene på kravene til markedsførings- og lederstillinger i en raskt skiftende, kunnskapsbasert økonomi. Deltakende selskaper drar også fordel av analyse og forskningsbistand.
Lukas / Pexels
Hva er oppføringskravene?
- En honnørgrad i bedriftsledelse og / eller markedsføring med en minimumspris av andre klasse æresgrad 2
Eller - En grunnleggende virksomhetsledelse og / eller markedsføring ELLER en passende profesjonell bedriftskvalifikasjon OG minst 2 års relevant yrkeserfaring / ansvar.
- Et intervju kan utgjøre en del av utvelgelsesprosessen.
Hvilke moduler skal jeg studere?
- Tittel: Integrert markedskommunikasjon (inkl. Nye medier)
Kreditter: 10 studiepoeng - Tittel: Økonomisk analyse for beslutninger om ledelse
Kreditter: 10 studiepoeng - Tittel: Metoder for virksomhetsforskning
Kreditter: 10 studiepoeng - Tittel: Avhandling
Kreditter: 20 studiepoeng - Tittel: Planlegging, strategi og innovasjon
Kreditter: 20 studiepoeng - Tittel: Forbrukeratferd og relasjonsledelse
Kreditter: 10 studiepoeng - Tittel: Merkevarebygging og produktstyring og kommersialisering
Kreditter: 10 studiepoeng
Hva er karriereutsiktene?
Dette programmet vil være til fordel for alle som er interessert i en ledende karriere innen digital innholdsstyring, online salg og reklameplanlegging, sosiale medier og søkedrevet markedsføring, betaling per klikk og søkemotoroptimalisering kampanjestyring, global strategisk utvikling og relaterte områder.