MESTER I ANNONSERING
Luis Amigo University Foundation (Fundación Universitaria Luis Amigó FUNLAM)
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Medellín, Colombia
Språk
Spansk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
Be om info
Tempo
Be om info
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Jan 2024
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Yrkesprofil
Master i reklame kan tjene som forsker i reklameområdet fra det kommersielle og sosiale perspektivet. Direkte og koordinere reklameprosjekter som krever ledelse som planlegger - kreativ og strateg. Anta forskjellige posisjoner i perspektivet av trening gjennom områdene som er etablert ut fra målene for mastergraden. Rådgiver og konsulent i reklameområdet. Universitetsprofessor med kompetanse innen det strategisk-kreative og undersøkende området knyttet til reklame og områder relatert til seg selv.
Masterstudiet i reklame er rettet mot fagpersoner innen reklame, kommunikatorer, markedsføringsfagfolk, økonomer, administratorer og relaterte områder, som ønsker å fordype seg i prosesser relatert til reklame og etterforskningsstyring i opplæringsfeltet.
Det anbefales at studenten har ferdigheter i bruk av informasjons- og kommunikasjonsteknologi (Office-suite, navigering på internett, bruk av sosiale nettverk ...) og på et andrespråk (engelsk). På den annen side, hvis søkeren er utdannet fra et annet fag, kan den saksspesifikke analyseres av Graduate School Committee, så lenge du viser tidligere erfaring innen opplæring eller etterforskningsprosesser i det området. I dette tilfellet vil svaret være gunstig