MESTER I ANVENDT MARKEDSFØRING
Finis Terrae University
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Providencia, Chile
Språk
Spansk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
Be om info
Tempo
Be om info
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Feb 2024
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Hva er hovedutfordringen for merkevarer i krisetider? Hva er de mest effektive måtene å koble til, tiltrekke seg og beholde kunder? Krisen har endret hvordan vi forholder oss og hvordan vi lærer. Den digitale transformasjonen påvirker ikke bare selskaper, men akselererer også behovet for å tilegne seg nye ferdigheter, for eksempel sosial lytting, for å kunne oppdage innsikt gjennom digitale samtaler, som tillater å generere nye forretningsmuligheter.
Makt er til fordel for forbrukerne, de er mer krevende og håndterer mer informasjon. Det er mindre og mindre lojalitet mot merkevarer, de vet hva de vil og deres krav er rettet mot produkter og tjenester, men også til erfaringene og de etiske og bærekraftige standardene til organisasjonene som gir dem. Disse og andre trender endrer markedsføringsstrategier og profilen til fagpersoner som er i stand til å påta seg markedsutfordringer for å svare på dagens miljø og marked og med evnen til å få kontakt med kunder og strukturere et effektivt salgsnettverk. Dette programmet trener fagpersoner til å møte kravene og kompetansene som kreves av organisasjoner.