Master i IKT Service Management
The National University of Avellaneda
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Buenos Aires Province, Argentina
Språk
Spansk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
Be om info
Tempo
Be om info
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Feb 2024
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Master i IKT Service Management, UNDAV, presenteres for å ledsage og fremme styrking og konsolidering av kompetanse og kapasitet til de forskjellige fagpersonene innen det nevnte feltet. Fra analysen av dagens kontekst kan vi bekrefte at vi gjennomgår en ekte IKT-revolusjon, sammenlignbar, når det gjelder innvirkning og dybde, med den industrielle revolusjonen på 1700-tallet. Selv om begge revolusjonerende prosesser fokuserer på anskaffelse og anvendelse av ny kunnskap og informasjon, er den teknologiske revolusjonen vi opplever preget av en uavbrutt tilbakemeldingsprosess mellom produksjon, prosessering, kommunikasjon, anvendelse og bruk av informasjon. Dermed blir IKT strukturelle i det moderne samfunnet, i samfunnets daglige liv (bestemmer forbruk, arbeid, fritid, studier og måter å forholde seg til) og i maktstrukturer, økonomiske grupper, selskaper, stater og institusjoner. I dag er den utviklet ved å adressere en stor del av de sosiale strukturene og gruppene av makt og interesse over hele planeten. I denne sammenhengen er det viktig å ha fagpersoner som kan forstå, overføre og definere visjonen om fremtiden som ligger i den konstante utviklingen av de nye behovene for IKT-tjenester; at de klarer å utfordre status quo for å møte utfordringene som utviklingen av samfunnets velvære fører med seg, og at de effektivt kan administrere IKT-tjenester.