Master i ledelse - digital markedsføring
Kozminski University
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Warsaw, Polen
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning, På universitetsområdet
Varighet
2 år
Tempo
Fulltid, Deltid
Studieavgift
EUR 5 520 / per year *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* 1. års undervisning
Introduksjon
Digital Marketing -programmet er en ny, innovativ spesialisering innen ledelse, utført på engelsk.
Studiene er ment å utdanne en moderne markedssjef som:
- Faglig beveger seg gjennom forholdene i den digitale økonomien, forstår samtidens verden og den moderne klienten.
- Vet hvordan Internett kan endre ikke bare markedsføring, men også hele organisasjonen, og vet hvordan man effektivt kan implementere en slik endring.
- Forstår hvordan moderne teknologi, dvs. sosiale medier, mobil, kunstig intelligens eller automatisering, endrer selskapets funksjon.
- Vil effektivt kunne lage en strategi, plan og oppgaver knyttet til internettmarkedsføring (inkludert markedsføring av sosiale medier).
- Kjenner og er i stand til å bruke verktøy relatert til online markedsføring (f.eks. Facebook-annonser, Google Adwords, systemer for markedsføringsautomatisering eller e-postmarkedsføringssystemer).
- Vet hvordan du starter og driver en nettbutikk, forstår mulighetene som følger av bruk av forretningsmodeller på nettet (f.eks. Crowdsourcing, delingsøkonomi, modell freemium, etc.).
- Kjenner webanalyse perfekt, kan bruke verktøy som Google Analytics, Brand24, Sotrender og mange andre.
- Kjenner det grunnleggende i datagrafikk og utarbeidelse av online videomateriale.
- Kan samarbeide i et virtuelt miljø (virtuelle team).
- Under studiene var han i kontinuerlig kontakt med e-markedsføring og e-forretningspraksis.
- Anerkjenner utviklingsmulighetene til enhver organisasjon, som følge av fenomenet digital transformasjon, som hvert selskap eller institusjon går gjennom.
- Kan fungere fritt i et internasjonalt miljø siden programmet gjennomføres på engelsk.
Programmets partnere:
Unike verdier
- Studienes partnere er anerkjente merker fra den digitale verden, inkludert Accenture, Sotrender, Brand24, Salesmanago, NapoleonCat som tilbyr studenter blant andre praksisplasser, sertifiseringsprogrammer, gratis tilgang til online verktøy, gjesteforelesninger og møter med praktikere.
- Programmet for majoren består av mange kjernefag (over 800 didaktiske timer), gjennomført i form av interaktive workshops, seminarer, øvelser, datalaboratorier og forelesninger.
- Klassene undervises av ekstraordinære forelesere og spesialister i e-markedsføring av høy klasse med stor erfaring innen e-markedsføring og e-business.
- Studentene er i direkte kontakt med selskaper fra den nye teknologisektoren, deltar i klasser med praktikere og gjennomfører prosjekter innen e-markedsføring og e-business for spesifikke selskaper.
- En kandidat fra hovedfag i digital markedsføring vil få et stort utvalg av spesifikke kompetanser og ferdigheter som gir rask karriereoppbygging praktisk talt i hvert selskap.
- Studenter oppfordres til å dra fordel av et seks måneders opphold ved et av de 200 anerkjente universitetene fra hele verden som en del av et internasjonalt utvekslingsprogram. I tillegg har studentene muligheten til å gå til en betalt praksisplass i utlandet.
- Nyutdannede får en Master in Management diplom. I tillegg får de et diplomtillegg om at kandidaten har fullført en hovedfag i digital markedsføring.
- Studier utføres i heltidsmodus.
Opptak
Læreplan
Kurs
- Kunstig intelligens i næringslivet
- Digital transformasjon
- Business Data Mining
- Prinsipper for prosjektledelse
- CRM og Marketing Automation
- Digitalt konsulentprosjekt
- Kundeporteføljeanalyse
- Virtuelle lag
- Digital markedsføring II
- E-handel og E-business Strategi
- Digital Analytics
- Markedsføring i sosiale medier
- Video og grafisk design
- Webdesign og administrasjon
- Customer Experience Management
- Juridiske aspekter ved virtualisering
Timeplan
- Heltidsprogrammer
Undervisningen foregår fra mandag til fredag om morgenen og på ettermiddagen.
Galleri
Rangeringer
Programresultat
Hva du får ut av studiene
I løpet av studiene vil du få kunnskap, ferdigheter og sosial kompetanse blant annet innen:
- Omfattende bruk av Internett og nettverksteknologier i markedsføring - bygging av e-markedsføringsstrategier, -planer og -oppgaver.
- Opprette og administrere nettsider.
- Samarbeid og ledelse av relasjoner med en moderne klient.
- Bygge selskapets popularitet i nettverket (e-promosjon).
- Verktøyhåndtering, dvs Google Adwords og Google Analytics, Facebook Ads and marketing automation, CRM eller analytiske systemer.
- Designe og gjennomføre interaksjon med kunder ved bruk av sosiale medier (sosiale medier markedsføring).
- Analysere informasjon på nett (webanalytiker).
- IT-prosjektledelse og ledelse av teamet som implementerer disse prosjektene.
- Virtuell teamledelse.
- Bruk av kunstig intelligens i næringslivet.
- Praktisk gjennomføring av e-markedsføringsprosjekter for et utvalgt selskap.
- Grunnleggende om datagrafikk og videoredigering.
Stipend og finansiering
Stipend til de beste kandidatene
Kandidater til et heltidsprogram, som har oppnådd minst 80% av poengene fra opptaksprøven, vil ha muligheten til å søke om "stipendet for de beste kandidatene".
De tildelte kandidatene velges ut fra et rangeringssystem.
Kun søknaden som sendes inn til15. juli vil bli vurdert for stipendet. Kandidatene som har fått innvilget stipend vil bli informert om dette senest31.juli.
Program undervisningsavgift
Karrieremuligheter
Karrieremuligheter etter studiene
Etter eksamen fra hovedfag i digital markedsføring på engelsk, kan du jobbe i:
- "Tradisjonelle" selskaper (såkalt "murstein og mørtel"), som behandler internett- og internettmarkedsføring som en nødvendig forlengelse av deres reklame- eller salgsaktiviteter.
- "Transformerende" selskaper (såkalte "bricks and clicks"), som ønsker å dra nytte av nye muligheter som tilbys av Internett ved å skaffe kunder, samarbeide med nåværende kunder og i den generelle transformasjonen av forretningsmodellen (den såkalte " digital transformasjon").
- Internett-selskaper (såkalte «rene klikk»), som ønsker å styrke sin posisjon i det virtuelle markedet og utnytte fordelene og potensialet til det digitale miljøet i sin virksomhet enda mer.
- Konsulentselskaper, interaktive byråer, sosiale medier byråer, etc. leverer Internett-relaterte tjenester til andre selskaper.
- Selskaper fra sektoren for ny teknologi.
- Startups og eventuelle nye forretningsforetak.
Eksempler på yrker som en uteksaminert fra programmet vil være godt forberedt på:
- Digital markedssjef
- Markedssjef for sosiale medier
- Digital transformasjonsansvarlig
- Markedssjef / Markedskoordinator
- Markeds- og kommunikasjonssjef
- Relasjonsledelsesanalytiker
- Prosjektleder
- Konsulent innen digital markedsføring
- Leder for e-handel
- Community Manager
- Webanalytiker
Akkrediteringer
Opptakskrav til programmet
Vis ditt engasjement og din vilje til å lykkes på handelshøyskolen ved å ta GMAT-eksamenen – den mest brukte eksamenen for opptak som måler dine kritiske tenkning og resonneringsevner.
Last ned GMAT-miniquizen for å få en smak av spørsmålene du finner i eksamen.