Master of Science in Mass Communication - Global Strategic Communication - Creative Track
Florida International University College of Communication, Architecture + The Arts
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Miami, USA
Språk
Engelsk
Studieformat
Be om info
Varighet
Be om info
Tempo
Be om info
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Sep 2024
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
For å gjenspeile sin forpliktelse til å fremme fremtiden for reklamebransjen, utvider FIU School of Communication + Journalism (SCJ) sitt Global Strategic Communications (GSC) -program ved å tilby et Creative Track-alternativ som fokuserer på å utvikle et globalt perspektiv i strategisk kommunikasjon. gjennom utvikling av utdannede art director og tekstforfattere. Programmets høye gradering forsikrer studentene om at de vil lykkes med å oppnå en Master of Science i massekommunikasjon.
Dette programmet er spesielt designet for kreative studenter som har fullført en lavere grad fra en akkreditert akademisk institusjon og ønsker å forfølge en høyere grad som kombinerer avanserte kurs i kreativ kunstretning og tekstforfatterferdigheter med grundig studie av kreativ strategi, forskning og kommunikasjon teorier innen reklame.
FIU SCJ GSC creative track graduate program creative track består av 39 kurs studiepoeng med en unik, avansert og spesialdesignet læreplan i forbindelse med den verdenskjente Miami Ad School. I løpet av de siste årene har Miami Ad School blitt rangert av Gunn Report, den øverste annonseringsrangeringsmyndigheten globalt, som den beste reklameskolen i verden basert på kvaliteten på utmerkelsene som mottas av studenter på alle våre reklameskoler.
Kursarbeid foregår på begge studiesteder, FIU North og Miami Ad School. Studenter som blir akseptert i programmet vil lære avansert kunstretning og tekstforfatterkompetanse basert på en solid forståelse av kommunikasjonsteori, globale og flerkulturelle forbrukere, forskningsmetoder og kreative strategier via kurs som undervises av professorer som er velbevandret i praksis. og teknologier som brukes i dagens topp reklamebyråer.
39-semester studiepoeng, lock-step-programmet fullføres i fem påfølgende semestre, inkludert somre (19 måneder). Gitt intensiteten i programmet, anbefales studentene sterkt og anbefales ikke å jobbe. I tillegg er det ingen fleksibel læreplan tilgjengelig ettersom skolen melder seg inn og velger timeplanene for studentene etter årskull.