Strategisk markedsføring (MA)
Macromedia University of Applied Sciences
Nøkkelinformasjon
Velg plassering
Campus plassering
Munich, Tyskland
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
3 - 4 semestre
Tempo
Fulltid, Deltid
Studieavgift
EUR 5 300 / per semester *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* Skolepenger per semester (se nedenfor for mer informasjon)
Introduksjon
Strategisk markedsføring spiller en avgjørende rolle i dagens raske, konkurransedyktige og digitale økonomi. Merker og produkter trenger et unikt verditilbud som er rettet mot et veldefinert målmarked støttet av en grundig forståelse av målkundene og måter å resonere med dem. Denne masterspesialiseringen i strategisk markedsføring er skreddersydd for å forberede fremtidige markedssjefer til å håndtere kompleksiteten til markedsføring i den digitale æraen intelligent.
Besøk nettsiden vår for å få brosjyren og lære mer om vårt Strategic Marketing (MA) -program.
Opptak
Læreplan
Innhold i Strategic Marketing (MA)-programmet
I denne masterspesialiseringen i strategisk markedsføring vil du utvikle en dybdeforståelse for markedsføring, merkevarebygging og merkevareledelse. Samtidig vil du lære hvordan du utformer markedsføringsstrategier ved å bruke sterk markedsføringsintelligens og utnytte spekteret av digitale plattformer som står til din disposisjon. Nøkkelmoduler inkluderer:
- Markeds strategi
- Merker og merkevarebygging
- Fokusprosjekt
- Applied Business Intelligence Analytics
Grad tildelt
Studenter på dette MA-programmet tildeles følgende mastergrad:
- Master of Arts in Business med spesialisering i strategisk markedsføring
Galleri
Programresultat
Grad tildelt
Studenter på dette MA-programmet tildeles følgende mastergrad:
- Master of Arts in Business Management med spesialisering i strategisk markedsføring
Program undervisningsavgift
Karrieremuligheter
Fremtidige karrieremuligheter
Etter å ha fullført MA-programmet vil du ikke bare ha en sterk ekspertise innen strategisk markedsføring, men også enestående praktiske ferdigheter og lederpotensiale som vil hjelpe deg med å skille deg ut på arbeidsmarkedet. Potensielle fremtidige roller inkluderer:
- Senior markedssjef
- Digital markedssjef
- Markedsdirektør
- Produktsjef
- Innovasjonssjef