Digital markedsføringsledelse MSc
University of Westminster
Nøkkelinformasjon
Velg plassering
Campus plassering
London, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
1 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
GBP 19 000 / per year *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Sep 2024
* £16.500 – hjemme £17.000 – Internasjonalt
Masters Online Open Day - 28. februar 12-13.30 GMT
For å lære mer om å studere for en doktorgrad ved University of Westminster , bli med på vår online åpne dag. Snakk med kursledere og nåværende studenter på nett, og få råd om opptak. Følg linken for mer informasjon og for å be
Introduksjon
Markedsføringsverdenen har blitt transformert av digital teknologi, noe som gjør det enklere og billigere å målrette kunder og spore kjøperatferd på nettet.Arbeidsgivere trenger nyutdannede som er klare til å jobbe med dataanalyse, markedsføringsautomatisering, brukeropplevelse og innholdsskaping, noen av nøkkelferdighetene du vil lære i Digital Marketing Management MSc.
Enten du allerede er en markedsfører som ønsker å spesialisere deg i dette raskt skiftende området eller kanskje er uteksaminert i en annen disiplin og nå ønsker å endre karriere, utforsker dette spennende kurset teorien, ferdighetene og egenskapene for å forberede deg til en karriere innen digital markedsføringsledelse .
En digital markedsførings-bootcamp under induksjon bidrar til å bringe alle oppdatert med nøkkelmedier, markedsføringsverktøy og nye trender innen områder som innholdsmarkedsføring, maskinlæring og AI, før du studerer psykologien til den digitale forbrukeren, utforsker kundereiser og -opplevelser og tar forstyrrende innovative tilnærminger.
Senere vil du lære hvordan du sporer kampanjer gjennom analyser, utvikler multi-kanals markedskommunikasjon og lager digitale strategier med fordel av praktisk erfaring i vår toppmoderne digital markedsføringslab, Switch 23, som har samme Adobe Creative Cloud-applikasjoner som brukes i toppbyråer.
Du har også muligheten til å forbedre ansettelsesevnen din ytterligere ved å studere et valgfritt to-dagers kortkurs for å forberede deg til å sitte og bestå første nivå av profesjonell Scrum Master-sertifisering.Du vil bli introdusert til Scrum, et av de ledende rammeverkene for smidig prosjektledelse, i webdesign- og analysemodulen.Mye brukt av organisasjoner over hele verden, kan den støtte iterativ utvikling og levering av nettsteder og andre digitale applikasjoner.
Gode grunner til å studere hos oss
Sterke bransjekoblinger gir bransjeledede aktiviteter som gjesteforelesninger og live briefs satt med bedrifter og markedsføringsbyråer
Øv på de samme Adobe Creative Cloud-applikasjonene som brukes i toppbyråer i vår dedikerte digitale markedsføringslab, Switch 23
Fokuser på praksisbasert vurdering med det fleksible sluttprosjektet til en avhandling eller konsulentrapport som spiller på dine styrker og interesser
Valgfri plassering for å få verdifull arbeidserfaring.For eksempel brukte en tidligere markedsføringsstudent seks måneder på å jobbe som podcastassistent for Mail Online, mens en annen jobbet i IBM
Hør fra eksperter og mingle med markedsføringsstudenter ved å bli med i det studentdrevne Westminster Marketing Society eller få erfaring med de studentdrevne Westminster Business Consultants (WBC)
Hvorfor studere dette kurset?
- Global byplassering
Basert på vårt Marylebone Campus i London sentrum, vil du nyte fordelene ved å studere i en stor global by. - Bygge forbindelser
Få kontakt med jevnaldrende, markedsføringseksperter og fremtidige arbeidsgivere gjennom koblingene våre til CIM og IDM. - Vær en endringsskaper
Bli en ansvarlig bedriftsleder som bringer positiv, etisk, inkluderende endring.
Profesjonell akkreditering
Digital Marketing Management MSc er akkreditert av Chartered Institute of Marketing (CIM) med en Graduate Gateway-programstatus.Etter endt utdanning vil du være unntatt fra nivå 4-modulen "Anvendt markedsføring og planleggingskampanje" mot CIM Level 4-sertifikatet i profesjonell markedsføring / profesjonell digital markedsføring og fra nivå 6-modulen "Markedsføring og digital strategi" mot CIM-nivået 6 Diplom i profesjonell markedsføring.
Kurset er også akkreditert av Institute of Data and Marketing (IDM).
Galleri
Karrieremuligheter
Digital markedsføring er raskt i ferd med å bli en av de viktigste ferdighetene som etterspørres av arbeidsgivere ettersom muligheter for tilpasning og personalisering gir nye muligheter for bedrifter til å tilby større verdi til kundene.
Kurset vårt forbereder deg til å lage og gjennomføre en digital markedsføringsstrategi. I løpet av studiet, som på arbeidsplassen, vil du identifisere forretningsmuligheter og kundebehov ved hjelp av sosiale medier, nettsider, e-post og innhold.
Dette hjelper deg å skille deg ut når du søker jobber innen digital markedskommunikasjon, analyse, e-handel og innholdsmarkedsføring, internt eller i byråer. Du kan velge å spesialisere deg innen områder som Pay-Per-Click (PPC) eller søkemotoroptimalisering (SEO) eller fortsette faglig utvikling med CIM.
Universitetets Careers and Employability Service har bygget opp et nettverk av over 3000 arbeidsgivere rundt om i verden, og hjelper alle våre studenter med å utforske og få kontakt med spennende muligheter og karrierer.
- Gjør deg klar for jobb
Et kurs utviklet i samråd med bransjen, som forbereder deg til å ta ledelsen innen digital markedsføringsstrategi. - Utvikle din CQ
Utvikle din kulturelle intelligens ved å studere sammen med studenter fra over 100 forskjellige land. - Forbedre dine beslutningsevner
Lær å tenke kritisk og ta evidensbaserte beslutninger ved å bruke solide markedsmålinger og analyser.
Bransjekoblinger
Mange av de ansatte som for tiden underviser på dette kurset har lang yrkeserfaring fra en rekke bransjer, og mange opprettholder bånd med bransjen gjennom konsulent- og opplæringsarbeid.
Gjennom vår Alumni Voices-serie vil du også høre fra tidligere doktorgradsstudenter i markedsføring som vil dele erfaringer, inkludert de som jobber for globale mediekonserner eller har etablert sine egne markedsføringskonsulenter.
Jobbroller
Kurset vil forberede deg til et bredt spekter av roller i næringslivet.
- Innholdsmarkedsføringsleder
- Kontoansvarlig for digital markedsføring
- Digital markedsanalytiker
- Kampanjeansvarlig for digital markedsføring
- Digital markedssjef
- Digital produsent
- Visningsannonseringsleder
- Markedsføringsspesialist for e-handel
- Betal-per-klikk-analytiker
- Programmatisk leder
- Leder for søkemotoroptimalisering
- Spesialist på sosiale medier
Westminster Employability Award
Arbeidsgivere verdsetter nyutdannede som har investert i deres personlige og profesjonelle utvikling – og vår Westminster Employability Award gir deg sjansen til å formelt dokumentere og demonstrere disse aktivitetene og prestasjonene.
Prisen er fleksibel og kan fullføres på din egen tid, og består av et sett med kjerneaktiviteter og valgfrie fritidsaktiviteter.
Aktiviteter kan omfatte å få erfaring gjennom en deltidsjobb eller utplassering, å melde seg på en universitetsdrevet ordning – for eksempel veiledning eller undervisning på en skole – eller fullføre nettbaserte øvelser.
Opptak
Læreplan
Dette kurset tar sikte på å forberede deg til å spesialisere deg i planlegging og anvendelse av digitale markedsføringsstrategier og løsninger, ved å kombinere brukersentrert, kreativ, medie- og markedskommunikasjon med strategisk markedsføring, analyse og ledelse. En digital bootcamp kickstarter kurset i en introduksjonsuke, og hjelper deg å bli kjent med medstudentene dine og forstå rollen digital spiller i moderne markedsføring. Kurset har også egne mediekanaler der du vil lage innhold både individuelt og i samarbeid (annonser i sosiale medier, landingssider på nettsider, apper, blogger og brukeropplevelsesdesign) for å nå og engasjere publikum som en del av læringen og vurderingen.
Vi introduserer først aspekter ved forbrukerpsykologi i sammenheng med større forbrukervalg, teknologiens skiftende ansikt og globalisering. Vi fortsetter med å fokusere på den digitale atferden til forbrukere og hvordan organisasjoner bruker digitalt i disruptiv innovasjon for å forutse og møte deres behov.
Du setter i praksis teknikker og teorier i forhold til nye tilnærminger for anskaffelse, konvertering, brukeropplevelse, kampanjeplanlegging, flerkanalsmarkedsføring og måling. Du vil bygge og teste prototypenettsteder for å forstå hvordan du måler ytelse, og hvilke taktikker som driver trafikk og engasjement.
Det endelige prosjektet spiller på dine styrker, erfaringer og interesser: en avhandling eller konsulentrapport for en virksomhet identifisert av oss eller deg, her i Storbritannia eller i utlandet. Kreativ eller analytisk, du kan lage en video eller digital kampanje, for eksempel, eller studere et nettsted for å forstå forskjellige brukergrupper eller landsspesifikke innhold.
De følgende modulene er veiledende for hva du skal studere i dette kurset.
Kjernemoduler
- Digital kundeopplevelse
- Forbrukerpsykologi og forskning
- Digital markedsføring og innovasjon
- Markedskommunikasjon på flere plattformer
- Digital markedsføringsstrategi
- Webdesign og analyse
- Sosiale medier og innholdsmarkedsføring
- Siste hovedprosjekt
Program undervisningsavgift
Stipend og finansiering
Universitetet er dedikert til å støtte ambisiøse og fremragende studenter, og vi tilbyr en rekke stipendier til kvalifiserte studenter, som dekker hele eller deler av studieavgiftene dine.
English Language Requirements
Sertifiser dine engelskkunnskaper med Duolingo English Test! DET er en praktisk, rask og rimelig online engelsktest akseptert av over 4000 universiteter (som dette) rundt om i verden.