VFX med HoudiniAv alle programvarene som brukes i Visual Effects, er det ingen tvil om at Side FX Houdini inntar de første stillingene. På grunn av sin prosessuelle opprettelsesmodell, hastigheten og antallet alternativer den har integrert (partikler, klær, hår, eksplosjoner, masser, ødeleggelse), er Houdini synonymt med sysselsetting, og tusenvis av jobbtilbud blir publisert daglig fordi etterspørsel VFX-artister som dominerer Houdini er veldig omfattende, spesielt i Top Studios som Pixar, Disney, ILM, Lucas Films og Weta.MatmalingLær teknikkene til Photo Bash og Matte Maling fra de nødvendige kunstneriske basene som farge, fotografering, belysning eller innramming for å bruke det effektivt mens du lærer programvaren som lar deg generere ditt eget innhold.
Du kan trene på tre forskjellige måter:På stedet: Kursene er 3 timer om dagen fra mandag til torsdag på våre fasiliteter.
Telepresence: Studentene har direkte kontakt med læreren og klassekameratene fra mandag til torsdag 3 timer om dagen. Når klassene er over, henger de ut på den virtuelle campus for å se dem igjen så mange ganger som nødvendig.
På nettet: Studentene har frihet til å få tilgang til klassene som er registrert og lastet opp av lærerne hver dag, og de har en ukentlig times veiledning hos læreren for å løse eventuelle tvil de måtte ha.Agenda: VFX-modul med HoudiniMåned 1Prosedyre modellering og oppretting av eiendelerOppretting av skalerbare og modulære modeller
Prosedyre modellering fra attributter
Opprettelse av verktøy for mayaMåned 2Hvordan bruke attributter i HoudiniOppretting av bevegelse FX fra attributterMåned 3Dynamisk ødeleggelse (Rigid Body dinamycs)Hvordan modellere å bryte
Metoder for beregning av organiske og stive kroppssimuleringerMåned 4PartikkelsystemerPartikler for bevegelse FX
Fysikkbaserte partiklerMåned 5Volum, modellering med voxelsVolumemodellering
Konvertering mellom forskjellige typer bindMåned 6Væsker, gassformede systemerEksplosjoner, brann og røyk
TeksturvæskerMåned 7Væsker, fra detalj til makroskalaStorstilt simulering av væskesystemer
Småskala simulering av væskesystemer, lekende med viskositetMåned 8.Hvordan generere og kontrollere folkemengderAgentskaping
Kontroller folkemengder, hindringer, stier og handlinger dynamisk
VevsimuleringMåned 9Postproduksjon, det siste trinnet3D-lags sammensetning
Bevegelsespor og 3D-kameraerAgenda: MatmalermodulhistorieBruksområder for matt maleri og fotografering.
Øvelse: Finn 6 verk av Matmaling / Photo Bashment som inspirerer deg og ønsker å oppnå.sammensetningenStudie av komposisjonsstandarder.
Classics Study
Praktisk anvendelse av komposisjon
Fordeling av komposisjonsreglerØvelse: Analyser komposisjonsskjemaet til 5 klassiske arbeider.fargeFargelære
Fargehjulet
Grunnfarger
Komplementære farger
Tertiære farger
Studie av fargepalett
Fargehjulet
TrekantenØvelse: Trekk ut fargeskjemaet til 5 klassiske verk.perspektiv:To forsvinningspunktperspektiv
Tre forsvinningspunktperspektiv
Fortellende bruk av perspektivØvelse: Generer 6 komposisjonsskisserfotografering:Grunnleggende konsepter for refleksfotografering.
Lukkerhastighet.
Membranens åpning.
ISO-følsomhet
Bruk av briller.
Objektivavvik og deres anvendelsePraksis: fotografering20 teksturer
10 dyr
10 insekter
20 planter
10 Landskap
20 objekter
20 makro
10 PortrettPhotoshopFilbehandling
Viktige verktøy; børste, viskelær
Børsteinnstillinger
Lage børster
Utvalgsmasker
Kloningsbuffer
Bruker lag
Blandingsmodus
Fargejusteringer
Nyanse, lysstyrke og metning av bildet
filtre
jeg flytende
Skissere fargepalettenPraksis: FOTOBASHAntropomorfisk robot
Ikke-antropomorf robot
Handlingskarakter.
Kjøretøy: asfalt og sletter
Kjøretøy: off road
Kjøretøy: motorsykler
Kjøretøy: aerodynamisk antenne
Kjøretøy: plass
Fantastisk naturlig sted om dagen.
Fantastisk naturlig sted om natten.
Landskap med arkitektoniske ruiner.
Landskap med teknologiske elementer.
Ekstra radio futuristisk by.
Futuristisk by inne.
Ekstra radio middelalderby.
Middelalderby inne.3D maksgrensesnitt
Bruk av geometrier og primitiver.
Modifiseringsmodellering
splines
Spline modellering
Polygonal modellering
Underfordeling modellering
UWS
Materialredaktør
belysning
gjengiZ BørsteGrunnleggende konsepter.
Skulptur av organiske modellerØvelse: Ta med Matte Maling elementer laget i 3D av deg selv.Ettervirkningerintroduksjon
Filhåndtering.
Bruker lag
Blandingsmodus
Rediger egenskaper
Tidslinje.
Verdier animasjon
mascaraer
Animerte masker
filtre
Fargejusteringer
Innstillinger for belysning
Partikkelsystemer vs opptak alfa.
Rotobrush
3d lag
Kameraer og belysning
Kamerakarteknikker.
SporingskameraØv deg: Få liv i 5 av de originale mattemalingene dine.FusionNode Metodikk
lastere
Grunnkomposisjoner
Matte effekter
Atmosfæriske effekter
Fargejusteringer
Kamerasporing
3D-kamera
Implementering av 3D-elementer
gjengivelseØv deg: Få liv i 5 av de originale mattemalingene dine.ProsjektforproduksjonBygging av prosjektledningen
Rørledningstrukturering med ShotgunOppgavesporing
Optimaliser Gantt-diagrammet
Produktivitetsparameterisering
Tidsoppgave og team milepæler
Sporing av produksjonsfaser
Cloud-tilkobling Desktop Experience personlig og online
Online prosjektvisualisering
Aksjeledelse
Tilbakemelding på skjermen
Multitasking anmeldelse
Reduksjon av usikkerhet i produktivitetsanalyse
SCRUM metodikklæringproduksjonKalenderberegning
Mulighetsmålinger
testing
Kvalitetssikring
Spill tonehøyde
MarkedsplanLansering - forhåndsstartMarkedsevaluering for avreisedatoer
Forberedelse til lansering
Pitch-forberedende
Presentasjon på arrangementer
Prosjektpresentasjonsdomstol
Presentasjon for publikumLærere med ekte erfaringTopplærereRafa Costa3D-generalist i Elite 3D
3D Artist and Concept Artist.
Han har jobbet siden 2003 for reklamebyråer, designstudioer og arkitektfirmaer.
Han har deltatt i forskjellige prosjekter som: arrangementer, bedriftsvideoer, musikkvideoer, TV-show, dokumentarer, filmer, reklamefilmer og videospill, som BattleField 4, Mafia III eller Star Citizen.Luis Lopez3D Artist hos Misomo
Produsent og VFX Artist Han har jobbet siden 2001 innen 3D- og VFX-animasjonssektoren, hovedsakelig som frilans for forskjellige produksjonsselskaper og til slutt som 3D-animasjonsprodusent. Hans arbeider dekker mange felt som alltid er relatert til 3D, utfører infoarkitekturprosjekter, bedriftsvideoer, reklame, dokumentarer, videospill, animasjonsserier eller produksjon av en 3D-animasjonsfilm.Andrés GrueiroFilmregissør
Filmdirektør har han vunnet priser for sine prosjekter som 1. pris og spesialjurypris på Cambridge Shortfilms Contest (Storbritannia) og er relatert til de nyeste teknikkene for representasjon av virtuell kino. Han er for tiden medlem av Utopic Estudios, et high-performance virtual reality og MOCAP teknologiselskap. Han har jobbet i verden av videospill med å lage film for Sunburned Games og er tidligere president i AEV, Association of Students of Video Games.Oppdag vårt eksklusive akseleratorprogramI fjor vil du glede deg over vårt 9-måneders akselerasjonsprogram, som tilbyr råd og opplæring som er nødvendig for utvikling av alle slags gründerprosjekter. Dra nytte av vår kunnskap om hvordan og alle våre fasiliteter. Avslutt treningen din med et vellykket prosjekt og en profesjonell demo-rulle.
Jobbe i et skikkelig studio
I de ni månedene med gasspedal vil du jobbe med et ekte prosjekt, et prosjekt med sine mål, tidsplaner, frister som i et ekte produksjonsselskap. Du vil vite hvordan du kan jobbe i et videospill eller et kinoutviklingsstudio med et virkelig prosjekt, prosjektet ditt.
Din egen oppstart
Vil du utvikle ditt eget prosjekt? Hvis du har en god ide her, kan du gjennomføre den. Eller hvis ikke, kan du alltid være med på de mange ideene vi foreslår og lanserer selv, enten som grafisk designer, modellerer, programmerer, etc.
Ekte forleggere
Hovedmålet er at prosjektene ser lyset. Av den grunn har vi forskjellige finansierings-, distribusjons- og promoteringssystemer som PlayStation Talents, som finansierer prosjekter på opptil € 200 000
Faglig tilsyn
Fordi vi vet at det er vanskelig å jobbe alene og uten tilsyn. Det er grunnen til at gassens elever teller fra første dag ved hjelp av lærere og fagpersoner som vil føre tilsyn med og gi konstant hjelp til utviklingen av prosjektet.
Tilpassede installasjoner
Å jobbe hjemme er veldig behagelig, men det er ikke fruktbart, det vet vi alle. I våre anlegg vil du jobbe med teamet ditt i et profesjonelt miljø, med et møterom, et spillrom, mat / drikke maskiner og alle tjenestene til et selskap i sektoren.
Flerfaglig team
Du vil jobbe med veldig forskjellige karriereelever. Eksperter innen videospill, spilldesign, programmering, 3D-modellering, animasjon, kino, konsept, alt sammen som et team som danner en kobling for fremtidige prosjekter og ideer.
Ledige stillinger
Vi vil ta vare på personlig søk og administrasjon av jobbtilbud som kan passe til situasjonen og preferansen til studentene våre, både nasjonalt og internasjonalt.
Demo hjul
Og alt dette slik at du har en profesjonell demo-rulle, en spesifikk demo-rulle for jobben du ønsker å utvikle, som du kan knytte til følgebrevet eller gjenoppta, som vi forsikrer deg om at du vil åpne alle dører for din profesjonelle fremtid.Registrer deg gratis på vår virtuelle campusVerdens mest avanserte campus
Vi er den eneste skolen som har åpnet campus for hele verden. Tusenvis av mennesker, student eller ikke, får tilgang til vårt intranett daglig for å se videoer, veiledninger, forelesninger, demonstrasjoner, utføre oppdrag og generelt for å samhandle med andre studenter og fagpersoner i sektoren. En hel virtuell verden venter på deg med uendelige muligheter.Lag din avatar
Tilpass rommet ditt
Yrkesopplæring
Nivå opp
Snakk med klassekameratene dine
Konferanser og webinarer
Øvelser og lekser
HD-videoer