En av hovedprofilene som kreves av bedrifter, har å gjøre med det digitale miljøet. Av denne grunn vil en Master i Digital Marketing ikke bare forberede deg til å lede online strategiprosjekter, men det vil hjelpe deg med å styrke din CV.

Master i digital markedsføring av EUDE vil tillate deg å kjenne til alle verktøy og teknikker for online markedsføring på sine forskjellige områder, for eksempel SEO, SEM, Analytics og webbrukbarhet, sosiale medier, store data, CRM, mobilmarkedsføring, e-handel ...

Velg å trene på EUDE Business School, en av de viktigste handelshøgskolene i Europa som allerede har trent mer enn 50.000 studenter, med Masters som vises i toppspillene til prestisjetunge internasjonale rangeringer.

114038_Mktdigital.jpeg

Kompetanse og profesjonelle utganger fra master i digital markedsføring

Ved å bestå Master i Digital Marketing får du følgende faglige og personlige kompetanser:

  • Utvikle og globalt administrere digitale markedsføringsplaner og online-prosjekter.
  • Å vite i dybden onlinemediet, som lar deg planlegge og utvikle effektive og effektive virkelige strategier.
  • Opprett nettsteder optimalisert for søkemotorer og fokusert på konvertering, utvikle nettbutikker og planlegge integrerte e-handelsprosjekter.
  • Opprett online kommunikasjonskampanjer 360 grader.
  • Utvikle sitt profesjonelle arbeid som Social Media Manager , lykkes med å administrere merkevarebildet og kommunikasjonen mellom forbrukere og merker i ulike sosiale nettverk.
  • Utvikle ditt profesjonelle arbeid som en SEO konsulent og rekruttering ekspert .
  • Lead avdelinger og kontoer av store kunder innen PPC / SEM kampanjer , med spesiell vekt på alle komposisjonene og optimaliseringene av Google Adwords.
  • Generer og implementer omfattende Email Marketing planer.
  • Lederprosjekt Webarkitektur og bli ekspert på webanalyse.

Masterprogrammet i digital markedsføring

1. Digital markedsføring

2. Digitale strategier og prosjekter

3. Virtuelle butikker og e-handel

4. Hvordan selge mer på Internett: Produktstrategier og online pris

5. Kreativitet og online annonsering

6. Display Advertising og Affiliate Marketing

7. E-postmarkedsføring

8. Samfunnsforvaltning og sosiale medier

9. Digital medieplanlegging

10. Mobil markedsføring

11. Digital Marketing Plan

12. Search Engine Marketing: Sem. adwords

13. SEO. Søkemotoroptimalisering

14. WEB Analytics

15. Design og utvikling av nettsteder

16. Brukervennlighet og brukeropplevelse

17. CRM, Data Mining og Big Data

18. Google Analytics

19. Gaming og video markedsføring

20. Neuromarketing

21. Digital entreprenørskap Lansering av et online-prosjekt

22. Ferdigheter av den digitale entreprenøren

23. Cyber trusler og beskyttelse av digital informasjon

24. Lovbestemmelse for det digitale miljøet

25. Endelig masterprosjekt

Mastergradsprosjektet (PFM) tar sikte på praktisk bruk av kunnskap og verktøy som studenten har fått i løpet av programmet, til et entreprenørskaps initiativ eller til en betydelig forbedring av en eksisterende forretningsvirksomhet gjennom utvikling av en forretningsplan o forretningsplan.

* PFM er bare obligatorisk for ansikt til ansikt.

Metodikk til master i digital markedsføring

EUDE utviklet på EUDE Business School er basert på Case Method . En ypperlig praktisk trening er det beste grunnlaget for studenten å skaffe seg kunnskap, ferdigheter og erfaringer som selskapet trenger. Saker utviklet i hvert kunnskapsområde er suksesshistorier som gir studenten en bred margin for analyse og diskusjon.

Klasserommet med små grupper eller EUDE Virtual Campus, en ledende plattform på europeisk nivå, vil være de mest hensiktsmessige fora for studenter å dele sine meninger og refleksjoner over hvert dokument.

Pensumet er utarbeidet under veiledning og råd fra ledende selskaper i sektoren , samt et fakultet bestående av ledere og tidligere direktører av multinasjonale og nasjonale selskaper (Telefonica, Deloitte, DHL, Inchaersa, Geindesa, Debebé eller Drommer Consulting) .

Gjennom hele studietiden vil studenten ha en personlig veileder og en kontinuerlig tilbakemelding fra lærerne, noe som vil gjøre det mulig for studenten å kjenne deres poeng for forbedring og styrker til enhver tid.

Program undervist i:
Spansk
Engelsk

Se 1 flere kurs fra EUDE, Escuela Europea de Dirección De Empresas »

Sist oppdatert April 15, 2019
Dette kurset er Nettstudier, Campusbasert, Kombinert nett & campus
Startdato
Duration
1500 timer
Deltid
Deadline
Etter sted
Etter dato
Startdato
Sluttdato
Søknadsfrist
Startdato
okt. 2019
Sluttdato
Søknadsfrist
Location
Søknadsfrist
Sluttdato

okt. 2019

Location
Søknadsfrist
Sluttdato