MA i reklame og PR
Richmond The American International University in London
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Kensington, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
1 - 2 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
GBP 12 500 / per year *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* Internasjonalt | EU: £ 7,000
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
MA i reklame og PR forbereder studentene til å starte en spennende kreativ karriere i reklame- og PR-bransjen. Programmet er undervist i Kensington - den pulserende og prestisjefylte bydelen Central London. Byen er et knutepunkt i forkant av digital innovasjon, forstyrrende teknologi og hjem for noen store reklamebyråer som WPP-gruppen, Ogilvy
Dette USA-akkreditert Masters program samler praktiske ferdigheter og omfattende teoretisk kunnskap for å utstyre studenten med den nødvendige ferdigheter som skal fungere godt i sin første ansettelse og søke karriereutvikling i bransjen. MA er undervist på Kensington Campus i sentrale London, noe som gir bedre nettverk muligheter og praktisk nærhet til Soho, Holborn, Fitzrovia der de fleste av disse byråene er basert.
Richmond University er en partner for PRCA (Public Relations and Communications Association) - Europas største og mest innflytelsesrike PR- og kommunikasjonsmedlemskapsorgan som gir våre studenter et medlemskap.
Praktisk innhold
MA bidrar til å oppnå praktiske ferdigheter i både reklame og PR fra begynnelsen, med studentene som utvikler og presenterer sine kreative prosjekter. Det praktiske aspektet av kurset vil kulminere i et valgfritt akkreditert internship og obligatorisk forskningsprosjekt, inkludert PR-arbeidserfaring og en kritisk tilnærming som vil kreve at elevene skal forholde seg til arbeidet deres til bredere tenkning om disse næringene.
Programmet gir også grundig akademisk innsikt i reklame og PR-næringer, deres digitale transformasjon og rollen de spiller for forbrukere over hele verden og sosiale medier publikum.
Utforske
Studentene undersøker bransjens digitale kant og undersøker ulike tilnærminger til både reklame og PR. Studentene drar også nytte av en rekke valgfrie kurs i andre semester, som gjør det mulig for dem å samle kunnskap og ferdigheter i bestemte områder av interesse.
Valgfritt akkreditert praktik
Internship Programmet integrerer bransjens kunnskap med ekte arbeidserfaring. Studentene vil bli utfordret til å knytte kursprosjekter til arbeidsplassen, få kontakter som kan vise seg verdifulle for deres fremtidige sysselsettingsutsikter, og få tillit til deres evner, kreativitet og kommunikasjonsevne. Internship er designet for å være både krevende og givende. Internship vil gi en mulighet til å bedre forstå markedet, ved hjelp av ferdighetene som er lært i kurs i en real-world setting, da studentene produserer en evaluert oversikt over sine erfaringer.
En bred utdanning av denne typen utstråler nyutdannede til et bredt spekter av karriere internasjonalt, samtidig som de kan utvikle spesialkompetanse innen områder av spesiell interesse. Ved å sørge for at de fungerer som kritiske og reflekterende utøvere, forbereder de dem på utfordrende lederskap roller i en verden av mangfold og raskt skiftende muligheter.
Topp 5 grunner til å studere Advertising
- Oppnå detaljerte kunnskaper om reklame, PR, kommunikasjon og digitale medier trender i et ettårig program basert i sentrale London.
- Utvikle et globalt og kritisk perspektiv på de blomstrende, raskt utviklende og konkurransedyktige globale bransjene Advertising and PR.
- Øk jobben din i Advertising og PR, enten med et valgfritt internship eller forskningsprosjekt som innebærer en PR-arbeidserfaring innen de beste selskapene.
- Lær i en liten klasse innstilling og dra nytte av et mangfoldig, flerkulturelt miljø, samt fra PRCA-medlemskapet.
- Spesialiser deg i hovedområdet av interesse fra ledende akademikere som konsulterer reklamebyråer over hele verden.
Inntakskrav
En første grad i en hvilken som helst disiplin med en minimumsklassifisering på 2,2 (lavere sekundsklasse Honours) eller dens internasjonale tilsvarende.
Engelsk språkkrav (ikke-indfødte engelsktalende høyttalere)
- IELTS 6,5 med 5,5 i hver lytte, snakke, lese og skrive
- TOEFL (IBT) 87 samlet med Listening 21, Reading 22, Writing 21, Speaking 23
- Pearsons Academic Test of English (PTE) 62
- Cambridge Engelsk: Ferdighet - Nivå C2 eller Nivå C1
Om skolen
Spørsmål
Lignende kurs
MSc i markedsføringskommunikasjon og reklame
- Kingston upon Thames, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
MA i strategisk og digital annonsering
- Ari'el, Israel
PGCert in Promotional Media: Public Relations, Advertising and Marketing
- London, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland