MA i Mote i Asia

Beste MAs i Mote i Asia 2017/2018

Mote

En master 's grad er et praktisk akademisk grad. En master 's grad forbereder studentene til å lede eller leder. En master 's grad forbereder også en person for en rekke aktiviteter gjennom spesialisert studie av et felt.

Et studieprogram i mote kan lære studenter om design og trender når det gjeder klær, tilbehør og sko. Studenter kan utforske ulike stiler, men også motehistorie og hvordan de kan designe unike plagg.

Studenter som fullfører en del av sin grad i Asia er økende i antall. Foreløpig de andre og den tredje største økonomier er i Asia. Uten begrensning, har elevene beskrevet sin tid i Asia som den beste opplevelsen av livet. I dag, tre av de fire mest befolkede land i verden er i Asia: Kina, India og Indonesia.

MA i Mote i Asia

Les mer

Master I Moderne Mote Kjøp

Istituto Marangoni
Campus Heltidsstudier 15 måneder October 2017 Italia Milan Frankrike Paris Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland London Kina Shanghai + 6 fler

Dette masterprogrammet er rettet mot trening deltakeren å bli en mote kjøperen, en erfaren profesjonell i valg og kjøp av mote produkter. [+]

Beste skoler MAs i Mote i Asia 2017/2018. Master i Moderne Fashion Kjøpe Rettet mot kandidater som har tidligere undergraduate studier i økonomi, markedsføring eller fashion design med markedsføring. De som har vist seg arbeidserfaring i disse feltene kan også få tilgang til dette kurset. Det er rettet mot trening deltakeren å bli en mote kjøperen, en erfaren profesjonell i valg og kjøp av mote produkter. Denne master kurset er "moderne" som det skiller seg ved å gi nåværende og fremtidige modeller av virksomheten, som innkapsler nyere og fremtidig innovasjon og teknologi, undervist av kvalifiserte bransjens utøvere. Kjøpere må være business-minded med sterke analytiske ferdigheter, men også i stand til å forhandle og jobbe sammen med kreative avdelinger. Gjennom studiet av fag som kjøper struktur, trend prognoser, produkt og visuell visning, vil deltakerne lære alle de tekniske og teoretiske begreper de trenger for å lage en kampanje for å kjøpe. Ved å analysere ulike detaljhandel formater, få forståelse av en organisasjon fra en kjøper team og studerer viktige makrotrender, vil de være i stand til å nøyaktig forstå rollen av kjøpere og forhandlere i det globale markedet av mote og luksus. Innholdet i kurset vil bli viet til kunnskap om riktig lager mix, vil de viktigste teknikker for import / eksport samt prisstrategier og lønnsomheten av en mote produkt bli analysert. Det vil tillate deltakerne å lære hvordan du skal planlegge innkjøp av en sesongmessig samling, ved hjelp av en balansert blanding av produkter og merkevarer som fullt ut tilfredsstiller... [-]

Master I Fashion Markedsføring, Kommunikasjon Og Media

Istituto Marangoni
Campus Heltidsstudier 12 - 15 måneder February 2018 Italia Milan Frankrike Paris Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland London Kina Shanghai + 6 fler

Kurset gir deltakerne til å kjøpe alle de tekniske og teoretiske begreper de trenger for å lage en kommunikasjonskampanje gjennom studiet av fag som mote og luksus markedsføring ledelse, PR & mote og luksus mote reklamekampanjer. [+]

Master i Fashion Promotion, Kommunikasjon og Media Rettet mot kandidater som har tidligere undergraduate studier innen kommunikasjon, reklame, business og markedsføring eller lignende, eller bevist arbeidserfaring. Kurset gir deltakerne til å kjøpe alle de tekniske og teoretiske begreper de trenger for å lage en kommunikasjonskampanje gjennom studiet av fag som mote og luksus markedsføring ledelse, PR & mote og luksus mote reklamekampanjer. I løpet av dette kurset vil deltakerne være i stand til å svare på nye utbygginger i medier og kommunikasjon og utforske de store teorier og debatter som dominerer studiet og praktisering av mote markedsføring, kommunikasjon og media. Det vurderer også de ulike teknikkene som gjelder i å skape og forstå rollen som motebildet, mens analysere historiske og samtidige referanser. Ser på mote reklame, redaksjonell og kreativ retning i media, kommunikasjon og markedsføring, deltakerne vurdere og analysere trender i mote styling, fotografering og journalistikk. De har også fremgang deres avansert kunnskap om den kreative og skriftlig prosess for å oppmuntre sine egne opprinnelige kreativitet og forberede seg profesjonelt i rollene til moteindustrien som fremmer innovasjon, entreprenørskap tenkning og problemløsning. Det legges særlig vekt på PR innenfor motehusene, fra kundebehandling til identifisering av kjendiser, moteshow organisasjon og til styring av trykk dager. Muligheter Mote arrangører definere reklamekampanjer og organisere promotering gjennom de mest aktuelle kommunikasjonskanaler. De organiserer presentasjoner, events og moteshow, som gjenspeiler og representerer bildet av en merkevare. De organiserer presse kontorer og PR og de har stor observasjon og kommunikasjonsegenskaper. Mote arrangører kjenner kravene til mote produkt... [-]