$close

Filtre

Se resultater

Master of Arts studier i Pedagogikk i Portugal

En Master of Arts eller MA er en høyere grad typisk opptjent etter et studium av kunst, humaniora, samfunnsvitenskap eller andre, lignende konsentrasjoner. Disse programmene har en tendens til å vare ett til to år.I sin videste forstand kan utdanning bli definert som enhver utviklende erfaring som har en eller annen effekt på et individ. En slik erfaring vil videre kunne påvirke hvordan indi… Les mer

En Master of Arts eller MA er en høyere grad typisk opptjent etter et studium av kunst, humaniora, samfunnsvitenskap eller andre, lignende konsentrasjoner. Disse programmene har en tendens til å vare ett til to år.

I sin videste forstand kan utdanning bli definert som enhver utviklende erfaring som har en eller annen effekt på et individ. En slik erfaring vil videre kunne påvirke hvordan individet, eller studenten, tenker, føler og handler. Pedagogikk er et viktig begrep innen utdanning som henviser til undervisningsmetodikk.  

Portugal er et av de varmeste europeiske land. Universitetet programmer er svært rimelig. Faktisk Portugal har en av de laveste levekostnader for studenter. Nyt de flotte strendene i Algarve eller de gamle vinger historie i hovedstaden Lisboa.

Minimér
Les mer om å studere i Portugal
Andre valg innen dette fagområdet: 
$format_list_bulleted Filtre
Sorter på:
Anbefalt Seneste Tittel
Institute of Education and Science (Instituto Superior de Educação e Ciências)
Lisboa, Portugal

Det er ment med denne opplæringen at den fremtidige mesteren i førskoleutdanning utvikler seg, ikke bare et sett med spesifikke ferdigheter som gjør at han direkte kan gripe i ... +

Det er ment med denne opplæringen at den fremtidige mesteren i førskoleutdanning utvikler seg, ikke bare et sett med spesifikke ferdigheter som gjør at han direkte kan gripe inn med barn i funksjonene planlegging, planlegging, implementering og evaluering av læringsprosessen, så vel som bredere kompetanse som forbedrer aktiv deltakelse i institusjonelt liv, for eksempel i skoleledelse og i forholdet til de ulike sosiopedagogiske aktørene. Målet med denne studiesyklusen er: å utvikle grunnleggende ferdigheter for intervensjon i pedagogiske sammenhenger når det gjelder førskoleutdanning; å utvikle ferdigheter orientert mot analyse av komplekse utdanningssituasjoner og til forskning innen utdanning; fremme konstruksjonen av disse grunnleggende kompetansene i en sterk artikulasjon mellom teori og praksis, fra et profesjonelt perspektiv; fremme utviklingen av refleksjon, ansvar, spesialisering (ekspertise) og yrkesetikk innenfor rammen av undervisningspraksis; utvikle ferdigheter i sammenheng med aktiv deltakelse i skoleinstitusjoner, nemlig med hensyn til skoleledelse. Flere læringsmål (kunnskap, ferdigheter og kompetanse) som skal utvikles av studentene i dette kurset ble også etablert -
MA
Portuguese (Portugal)
Campus