$close

Filtre

Se resultater

MAs i Pedagogisk ledelse i Singapore Singapore

Mastergrader, vanligvis kjent som MA, er videreutdanning grader som varer minst ett år, og noen ganger to år, de blir undervist grader normalt krever litt selve forskningen. MA er det mest vanlige navnet på en mastergrad og er ofte brukt.  Pedagogisk ledelse omfatter arbeidet med skoleledere og dekker et bredt spekter av oppgaver. Disse oppgavene kan omfatte overordnet ansvar lærere og rel… Les mer

Mastergrader, vanligvis kjent som MA, er videreutdanning grader som varer minst ett år, og noen ganger to år, de blir undervist grader normalt krever litt selve forskningen. MA er det mest vanlige navnet på en mastergrad og er ofte brukt.

Pedagogisk ledelse omfatter arbeidet med skoleledere og dekker et bredt spekter av oppgaver. Disse oppgavene kan omfatte overordnet ansvar lærere og relaterte fagfolk, som arbeider med planer for å forbedre skoleprogrammer og implementere endringer. Et eksempel på spesifikke oppgaver kan innebære å bruke rapportene til å identifisere problemer og planlegging for forbedring.

Singapore, offisielt Republikken Singapore, er en sørøstasiatiske øya bystaten utenfor sørspissen av den malaysiske halvøy, 137 kilometer nord for ekvator. En rekke utenlandske universiteter, handelshøyskoler og spesialiserte institutter har også sette opp sine asiatiske studiesteder i Singapore. Singapore er en av de tryggeste storbyene i verden av nesten ethvert tiltak.

Minimér
Les mer om å studere i Singapore
$format_list_bulleted Filtre
Sorter på:
Anbefalt Seneste Tittel
Asian International College
Singapore +1 Mer

Tildelt av Birmingham City University Master of Arts in Education vil gi studentene et grunnlag for en karriere i mange forskjellige utdanningsmiljøer, både offentlige og priv ... +

Tildelt av Birmingham City University Master of Arts in Education vil gi studentene et grunnlag for en karriere i mange forskjellige utdanningsmiljøer, både offentlige og private. Dette programmet gir en omfattende internasjonal oversikt over undervisnings-, lærings- og utdanningssystemer. Studentene skal utvikle viktige overførbare ferdigheter i vitenskapelige studier, forskningskunnskaper og praksis. Disse vil være nyttige når studenter finner seg selv som en del av et team, eller må håndtere mye data. Masterprogrammet innenfor disse rammene tar sikte på å forberede studentene til å bli en kreativ, trygg, teknologisk kompetent og fremtidsrettet person som har utviklet ferdigheter innen forskning, refleksjon og kritisk evaluering og er klar over de lokale, nasjonale og globale temaene, problemstillingene , politikk, ideologi og filosofi som påvirker profesjonell praksis innenfor det valgte feltet. Utviklingen av autonome fagfolk er sentral, og deltakerne bør være i stand til å analysere, syntetisere og evaluere informasjon fra forskjellige kilder for å informere deres faglige utvikling. De bør også være i stand til å evaluere kritisk aktuell forskning og avansert stipend i sin disiplin og være i stand til å evaluere metoder og utvikle kritikk av dem og, når det er hensiktsmessig, foreslå nye hypoteser. Disse programmene gir et trygt rom der studentene kan delta i kritisk akademisk etterforskning og risikotaking. I tillegg til dette skal studentene utvikle de kvaliteter og overførbare ferdigheter som er nødvendige for ansettelser som krever utøvelse av initiativ og personlig ansvar, beslutningstaking i komplekse og uforutsigbare situasjoner, evnen til å håndtere komplekse spørsmål både systematisk og kreativt, ta sunne vurderinger i fravær av ufullstendige data, og formidle sine konklusjoner tydelig til spesialister og ikke-spesialister. Krav om tildeling Programstrukturen gjør det mulig for deltakerne å arbeide mot tildeling av en MA gjennom akkumulering av studiepoeng over en periode. En iscenesatt serie med exit -priser sikrer at en pris gis hvis deltakerne bestemmer seg for ikke å fullføre programmet. Dette oppnås på følgende måte: et doktorgradsertifikat som krever vellykket gjennomføring av 60 studiepoeng et doktorgrad, som krever vellykket gjennomføring av 120 studiepoeng en Masters of Arts -pris som krever vellykket gjennomføring av 180 studiepoeng. Studenter som lykkes med å fullføre kjernemodulene og 4 modulene fra rammeverket til maksimalt 80 studiepoeng og avhandlingen vil ha rett til tildeling av en masterpris. For en navngitt tildeling må minst to tredjedeler av studiepoeng oppnådd fra moduler som er direkte knyttet til spesialistfokus og avhandlingen også vedrøre emneområdet til den navngitte prisen. Navngitte priser inkluderer: Tildeling av: Master of Arts in Education (MA Education) I tillegg til den generiske MA Education, er det en rekke navngitte ruter: MA -utdanning (barndomsstudier) MA utdanning (Early Years Leadership) Leveringsmodus og vurdering Kurset leveres gjennom en rekke engasjerende, interaktive og praktiske moduser, som inkluderer ansikt til ansikt-økter, små gruppediskusjoner, styrte oppgaver/individuell studie. Studentene vil få universitetets tilgang til Moodle virtuelle læringsmiljø. Studentene får tilgang til et bredt spekter av e-bøker og tidsskrifter. Merk: Alt læremateriell og ressurser vil bare være tilgjengelig online i Studentportalens læringsressurs. -
MA
Fulltid
18 måneder
Engelsk
Campus
 
Asian International College
Singapore +1 Mer

Tildelt av University of East London Master of Arts Early Childhood Leadership and Practice- programmet gir en kritisk, omfattende og tverrfaglig forberedelse til flerprofesjo ... +

Tildelt av University of East London Master of Arts Early Childhood Leadership and Practice- programmet gir en kritisk, omfattende og tverrfaglig forberedelse til flerprofesjonelt arbeid i barndomssektoren. Dette programmet tar sikte på å utvikle din kunnskap om praksis i tidlig barndom i en rekke sammenhenger og dine forskningskunnskaper. Oppgaver gir deg muligheter til å anvende avansert kunnskap og forskningskunnskaper i praksis i forbindelse med ansatt eller frivillig arbeid. Krav om tildeling Tildeling av en MA -grad vil bli gitt hvis du har bestått alle nødvendige kjernemoduler. Leveringsmodus og vurdering Kurset leveres gjennom en rekke engasjerende, interaktive og praktiske moduser, som inkluderer ansikt til ansikt-økter, diskusjoner i små grupper, styrte oppgaver/individuell studie. De tette koblingene mellom undervisning, læring og vurdering vil bli vektlagt gjennom hele emnet. Utviklingen av en rekke vurderingsoppgaver integrert med lærings- og undervisningsprogrammet vil sikre at du får relevante og meningsfulle aktiviteter med spesifikke utfall. Mange av vurderingene dine vil forvente at du trekker på din erfaring og jobber i plasseringer. Eksempler på vurdering inkluderer: e-porteføljer Reflekterende regnskap Gruppeplakatpresentasjoner Observasjonsnotater Case Study rapporter Seminarpresentasjon Essays Digitale presentasjoner Merk: Alt læremateriell og ressurser vil bare være tilgjengelig online i Studentportalens læringsressurs. -
MA
Fulltid
Deltid
8 - 16 måneder
Engelsk
Campus