$close

Filtre

Se resultater

MAs i Lisboa i Portugal 2022

MA Anvendt språkvitenskap er den vanligste av en rekke Masters, eller MA som de er kjent, som har en høyere konsentrasjon på vitenskap og fokusere mindre på klasseromspraksis.Portugal, offisielt Republikken Portugal, er et land som ligger i sørvest i Europa, på den iberiske halvøya. Portugal er 900 år gammel, og selv om den har et relativt lite område, spilte en avgjørende rolle i verden… Les mer

MA Anvendt språkvitenskap er den vanligste av en rekke Masters, eller MA som de er kjent, som har en høyere konsentrasjon på vitenskap og fokusere mindre på klasseromspraksis.

Portugal, offisielt Republikken Portugal, er et land som ligger i sørvest i Europa, på den iberiske halvøya. Portugal er 900 år gammel, og selv om den har et relativt lite område, spilte en avgjørende rolle i verdenshistorien. Universidade do Porto er mest populært av utlendinger som består av 11% internasjonale studenter.

Lisboa er Portugals 's hovedstad og har en befolkning på mer enn 500.000 personer i administrasjonen. Med Den europeiske union, kommer Lisboa 11 i forhold til befolkningen og blant de eldste byene på jorden. Det er tre ledende universiteter i Lisboa nemlig, Universitetet i Lisboa, Technical University of Lisbon og New Universitetet i Lisboa.

Master of Arts studier i Lisboa i Portugal

Minimér
Les mer om å studere i Portugal
$format_list_bulleted Filtre
Sorter på:
Anbefalt Seneste Tittel
Institute of Education and Science (Instituto Superior de Educação e Ciências)
Lisboa, Portugal

Det er ment med denne opplæringen at den fremtidige mesteren i førskoleutdanning utvikler seg, ikke bare et sett med spesifikke ferdigheter som gjør at han direkte kan gripe i ... +

Det er ment med denne opplæringen at den fremtidige mesteren i førskoleutdanning utvikler seg, ikke bare et sett med spesifikke ferdigheter som gjør at han direkte kan gripe inn med barn i funksjonene planlegging, planlegging, implementering og evaluering av læringsprosessen, så vel som bredere kompetanse som forbedrer aktiv deltakelse i institusjonelt liv, for eksempel i skoleledelse og i forholdet til de ulike sosiopedagogiske aktørene. Målet med denne studiesyklusen er: å utvikle grunnleggende ferdigheter for intervensjon i pedagogiske sammenhenger når det gjelder førskoleutdanning; å utvikle ferdigheter orientert mot analyse av komplekse utdanningssituasjoner og til forskning innen utdanning; fremme konstruksjonen av disse grunnleggende kompetansene i en sterk artikulasjon mellom teori og praksis, fra et profesjonelt perspektiv; fremme utviklingen av refleksjon, ansvar, spesialisering (ekspertise) og yrkesetikk innenfor rammen av undervisningspraksis; utvikle ferdigheter i sammenheng med aktiv deltakelse i skoleinstitusjoner, nemlig med hensyn til skoleledelse. Flere læringsmål (kunnskap, ferdigheter og kompetanse) som skal utvikles av studentene i dette kurset ble også etablert -
MA
Portuguese (Portugal)
Campus