MS i markedsføring
University of Tampa - Sykes College of Business
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Tampa, USA
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
1 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
USD 28 820 / per credit *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* 655 dollar per kredittime. Ekstra avgifter kan påløpe
Introduksjon
Hvorfor velge UT-markedsføringsprogrammet?
UTs Master of Science i markedsføring er et moderne, fleksibelt program som gjør det mulig for studenter å spesialisere seg i studiet og bygge sin markedsføringsportefølje gjennom praktiske, virkelige forsknings- og konsulterfaringer.
Programmet ligger på et urbant campus i hjertet av Tampa Bay-områdets blomstrende forretnings-, teknologi- og gründerfellesskap.
Kandidater bruker sine grader for å starte karrierer innen markedsføring eller som katalysatorer for karriereendring eller avansement.
Hva gjør det unikt og verdifullt?
- Programmet blir kontinuerlig oppdatert for å tilby en moderne, banebrytende markedsføringsplan.
- Den ble nylig oppdatert for å reflektere en større vekt på markedsføringsstrategi, sosiale-digitale medier, analyser og profesjonelt salg.
- Det er et fleksibelt program med en sterk kjerne og flere veier for individuell fokus og spesialisering.
- Programmet kan fullføres innen ett år eller lenger etter behov.
- Programmet er rikt på praktiske opplevelser fra den virkelige verden .
- Vi har tette bånd og interaksjoner med lokale selskaper, ideelle organisasjoner og gründere.
- Studentene har muligheter til å samarbeide med professorer om forsknings- og forretningsprosjekter.
- Det er en global vektlegging i læreplanen og et internasjonalt studentorgan.
- Programmet tilbyr en urbane campusopplevelse , i sentrum av Tampa Bay-områdets hovedstadssenter og næringsliv.
Hvem er programmet designet for?
- Mennesker med forretningsgrader som ønsker avansert opplæring i markedsføring.
- Mennesker uten forretningsgrader som vil bytte karriere til markedsføring.
- Mennesker i ledelsessporroller som ønsker å bli promotert raskt i organisasjonen.
- Folk som lanserer nye produkter eller ventures.
Hva er fordelene med programmet?
- Nyutdannede kan styrke sine kvalifikasjoner for å konkurrere om sysselsettingsmuligheter og inngå en ny markedsføringskarriere.
- Nyutdannede kan utvikle og spesialisere seg i aktuelle markedsføringsemner for å søke en endring eller forfremmelse innenfor en markedsføringskarrierevei.
- I begge tilfeller begynner studentene å bygge sin markedsføringsportefølje mens de er i programmet ved å samarbeide med professorer om forskning eller rådgivning til lokale virksomheter gjennom kursprosjekter, uavhengige studier, praksisplasser og spesielle prosjekter.
Programdetaljer
Nødvendige kjernekurs (16 studiepoeng)
Følgende kurs er påkrevd:
- Strategisk markedsføringsanalyse (MKT 610)
- Metoder for forretningsundersøkelser (MKT 612)
- Salg og salgsledelse (MKT 614)
- Markedsføring Capstone (MKT 700)
Valgfag (14 til 16 studiepoeng)
Følgende kurs er valgfag:
- Global markedsføring (MKT 613)
- Tjenester Markedsføring og ledelse (MKT 652)
- Strategic Brand Management (MKT 654)
- Digital markedsføring (MKT 656)
- Kjøperadferd (MKT 657)
- Sportsmarkedsføring (MKT 658)
- Informasjonssystemer og driftsledelse (ITM 608)
- Business Analytics (MKT 615)
- Internship (MKT 690)
- Spesielle emner i markedsføring (MKT 695)
- Independent Study in Marketing (MKT 699)
Forkunnskapskurs (14 studiepoeng)
Følgende kurs er forutsetninger:
- Essentials of Accounting (ACC 500)
- Foundations of Finance (FIN 500)
- Stiftelsesøkonomi for ledere (ECO 500)
- Statistikk for beslutningstakere (QMB 500)
- Introduksjon til markedsføring (MKT 500)
Nylige programendringer
De siste programendringene er:
- Styrket kjernekursene med større vekt på markedsstrategi, profesjonell salg, forskning og en markedsføringstein.
- Utvidet tilbudet av valgfag for å svare på endringer i markedsføringspraksis: sosial og digital markedsføring, teknologi og analyse.
foto med tillatelse fra University of Tampa
Internasjonalt anerkjent program
Sykes College of Business er akkreditert på lavere nivå og høyere nivå av AACSB International (Association to Advance Collegiate Schools of Business), en ære som bare er seks prosent av handelshøyskoler over hele verden. Det er rangert som en topp-100 handelshøyskole i USA av Bloomberg Businessweek, og har siden 2007 blitt kåret til blant de 294 beste handelshøyskolene i verden av The Princeton Review.
stipend
Følgende organisasjoner tilbyr private stipend til hovedfagsstudenter. Mange stipend er bare tilgjengelig for studenter som går på skoler som har den internasjonalt anerkjente AACSB-akkreditering, som UT har.
- National Society of Hispanic MBA's (NSHMBA)
- National Black MBA Association (NBMBAA)
- American Institute of Certified Public Accountants (AICPA)
- Government Finance Officers Association (GFOA)
Opptakskrav og dokumenter
For å søke, må du fylle ut papiret eller søknaden online. Søknader blir ikke vurdert før Office of Graduate and Continuing Studies mottar alt nødvendig materiale. Studentene blir varslet om opptaksbeslutninger etter at materiale er mottatt og evaluert.
- Fullført søknad.
- $ 40 søknadsavgift.
- Offisielle avskrifter av alt tidligere collegearbeid mottatt direkte fra hver institusjon.
- Graduate Management Admissions Test (GMAT) eller Graduate Records Examination (GRE) er påkrevd. I påvente av godkjennelse, kan søkere sende inn en forespørsel om å frafalle GMAT gjennom sin opptaksrådgiver hvis de oppfyller ALLE følgende kriterier:
- Tilstrekkelig bevis på tre eller flere års relevant yrkeserfaring i løpet av de siste fem årene.
- En forretningsgrad fra en regionalt akkreditert institusjon med en GPA på 3.0 eller bedre.
- Fikk karakter B eller bedre på hvert av følgende kurs: ACC202, ACC203, FIN 310, ECO 204, ECO 205, QMB 210, MKT 300 (eller tilsvarende av disse kursene på din universitetsinstitutt).
MERKNAD: Å oppfylle kriteriene ovenfor er kun kvalifisert for at en student kan be om en GMAT-avkall. Alle avvik fra GMAT gjennomgås på individuell basis og må godkjennes av et utvalg. Kontakt innleggelsesrådgiveren din for mer informasjon.
- To faglige referanseskjemaer fra individer som vitner om søkerens faglige bakgrunn og faglige potensial. Faglige anbefalingsbrev godtas hvis ønskelig.
- Profesjonell cv.
- Personlig uttalelse: Beskriv de profesjonelle målene dine i ca 500-1000 ord, og hvordan en høyere grad fra University of Tampa vil hjelpe deg å nå disse målene. På sin side kan det også være lurt å understreke hva du kan bidra med på studiet.
- Arbeidserfaring anbefales, men ikke påkrevd.
- Internasjonale søkere: Test av engelsk som fremmedspråk (TOEFL) eller poengsumrapport for International English Language Testing System (IELTS).
Søknadsfrist
Det er ingen søknadsfrist. Søknader blir evaluert for høst, vår og sommer vilkår på rullerende basis. Kvalifiserte studenter blir tatt opp til mellomrommene er fulle for det aktuelle begrepet. Opptaket er konkurransedyktig og studentene oppfordres til å søke tidlig. Studentene blir varslet om statusen sin når alle dokumenter er mottatt.
Opptak
Læreplan
Programdetaljer
Nødvendige kjernekurs (16 studiepoeng)
Følgende kurs er påkrevd:
- Strategisk markedsføringsanalyse (MKT 610)
- Metoder for forretningsundersøkelser (MKT 612)
- Salg og salgsledelse (MKT 614)
- Markedsføring Capstone (MKT 700)
Valgfag (14 til 16 studiepoeng)
Følgende kurs er valgfag:
- Global markedsføring (MKT 613)
- Tjenester Markedsføring og ledelse (MKT 652)
- Strategic Brand Management (MKT 654)
- Digital markedsføring (MKT 656)
- Kjøperadferd (MKT 657)
- Sportsmarkedsføring (MKT 658)
- Informasjonssystemer og driftsledelse (ITM 608)
- Business Analytics (MKT 615)
- Internship (MKT 690)
- Spesielle emner i markedsføring (MKT 695)
- Independent Study in Marketing (MKT 699)
Forkunnskapskurs (14 studiepoeng)
Følgende kurs er forutsetninger:
- Essentials of Accounting (ACC 500)
- Foundations of Finance (FIN 500)
- Stiftelsesøkonomi for ledere (ECO 500)
- Statistikk for beslutningstakere (QMB 500)
- Introduksjon til markedsføring (MKT 500)
Nylige programendringer
De siste programendringene er:
- Styrket kjernekursene med større vekt på markedsstrategi, profesjonell salg, forskning og en markedsføringstein.
- Utvidet tilbudet av valgfag for å svare på endringer i markedsføringspraksis: sosial og digital markedsføring, teknologi og analyse.
Internasjonalt anerkjent program
Sykes College of Business er akkreditert på lavere og høyere nivå av AACSB International (Association to Advance Collegiate Schools of Business), en ære som bare seks prosent av handelshøyskolene over hele verden har. Den er rangert som en topp 100 handelshøyskole i USA av Bloomberg Businessweek, og har siden 2007 blitt kåret til blant de 294 beste handelshøyskolene i verden av The Princeton Review.
Programresultat
Hva er fordelene med programmet?
- Nyutdannede kan styrke sine kvalifikasjoner for å konkurrere om sysselsettingsmuligheter og inngå en ny markedsføringskarriere.
- Nyutdannede kan utvikle og spesialisere seg i aktuelle markedsføringsemner for å søke en endring eller forfremmelse innenfor en markedsføringskarrierevei.
- I begge tilfeller begynner studentene å bygge sin markedsføringsportefølje mens de er i programmet ved å samarbeide med professorer om forskning eller rådgivning til lokale virksomheter gjennom kursprosjekter, uavhengige studier, praksisplasser og spesielle prosjekter.
Stipend og finansiering
Følgende organisasjoner tilbyr private stipend til hovedfagsstudenter. Mange stipend er bare tilgjengelig for studenter som går på skoler som har den internasjonalt anerkjente AACSB-akkreditering, som UT har.
- National Society of Hispanic MBA's (NSHMBA)
- National Black MBA Association (NBMBAA)
- American Institute of Certified Public Accountants (AICPA)
- Government Finance Officers Association (GFOA)
Galleri
Akkrediteringer
Ideelle studenter
Hvem er programmet designet for?
- Mennesker med forretningsgrader som ønsker avansert opplæring i markedsføring.
- Mennesker uten forretningsgrader som vil bytte karriere til markedsføring.
- Mennesker i ledelsessporroller som ønsker å bli promotert raskt i organisasjonen.
- Folk som lanserer nye produkter eller ventures.
English Language Requirements
Sertifiser dine engelskkunnskaper med Duolingo English Test! DET er en praktisk, rask og rimelig online engelsktest akseptert av over 4000 universiteter (som dette) rundt om i verden.