MSc Fashion Management
University of Lincoln
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Lincoln, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
1 - 2 år
Tempo
Fulltid, Deltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* for internasjonale studenter | hjemmestudenter: £9 900
Oppdag Lincoln uansett hvor du er i verden
Våre webinarer, fagmesterklasser, spørsmål og svar og studentpanelsamtaler er en fin måte å oppdage hvordan det er å bo og studere ved University of Lincoln .
Introduksjon
Dette masterprogrammet passer for de som ønsker å forfølge en lederkarriere i den globaliserte moteindustrien. Utforsking av en rekke disipliner innen innkjøp, prognoser, analyse og markedsføring, med bærekraft innebygd hele veien. Det gjør det mulig for studentene å utvikle ferdighetene som trengs for å forfølge sitt eget merke eller forretningsidé eller gå inn i den svært konkurransedyktige moteindustrien.
Dette kurset dekker tre disiplinære områder innen ledelse, markedsføring og mote, og tar sikte på å produsere kandidater som er i stand til å analysere forbruker- og samfunnstrender for å utvikle effektive kjøps-, detaljhandels- og salgsfremmende strategier. Studentene har muligheten til å gjennomføre live vurderinger og få praktisk erfaring gjennom student-som-produsent-tilnærmingen.
Programmet undervises av et team av internasjonale akademikere og drar nytte av gjesteforelesere som er profesjonelle innen mote og andre forretningsområder.
Kurset jobber også i nært samarbeid med Fashion BA-programmet, som gir en unik praktisk opplevelse for studentene.
Søknader er velkomne fra et bredt spekter av grad disipliner, inkludert design, business, kunst og samfunnsvitenskap.
Kontakt timer
Hver modul består vanligvis av to eller tre ukentlige undervisningstimer over en undervisningsperiode på 12 uker. Fire moduler studeres vanligvis per semester, som tilsvarer åtte til 12 timer per uke. Deltidsstudenter vil vanligvis studere to moduler per semester, som tilsvarer fire til seks timers kontakttid per uke. Studietid kan variere fra periode til periode for både heltidsstudenter og deltidsstudenter og kan spres gjennom hele uken.
Studier på høyere nivå innebærer en betydelig andel av selvstendige studier, og utforsker materialet som dekkes i forelesninger og seminarer. Som en generell veiledning, for hver time som brukes i klassen, forventes studentene å bruke to til tre timer i en uavhengig studie.
Programspesifikke tilleggskostnader
For hvert kurs kan studentene oppleve at det er tilleggskostnader. Disse kan være med hensyn til spesifikke klær, materialer eller utstyr som kreves, avhengig av kurset. Noen kurs gir muligheter for studenter til å gjennomføre feltarbeid eller ekskursjoner. Der disse er obligatoriske, kan kostnadene for reise, overnatting og måltider dekkes av universitetet og er derfor inkludert i avgiften. Der disse er valgfrie vil studenter normalt (med mindre annet er oppgitt) bli pålagt å betale sine egne transport-, overnattings- og måltidskostnader.
Når det gjelder lærebøker, gir universitetet studenter som melder seg på en omfattende leseliste, og vårt omfattende bibliotek har enten materielle eller virtuelle versjoner av kjernetekstene som studentene må lese. Imidlertid kan studentene foretrekke å kjøpe noen av disse for seg selv, og vil i dette tilfellet være ansvarlige for kostnadene.
Industri Ekspertise
Lincoln International Business School har et erfarent team av ansatte, som består av akademisk og profesjonelt kvalifiserte forelesere med relevant industriell erfaring og finanseksperter med brede forskningsinteresser.
Handelshøyskolen er vertskap for en rekke besøkende foredragsholdere hvert år. Som en del av skolen vil studentene få muligheten til å lære av bransjeeksperter. Tidligere foredragsholdere har inkludert representanter fra organisasjoner som Deloitte, Santander, HSBC, Innocent, The Institute of Internal Auditors og Sir David Tweedie (tidligere styreleder i IASB).
Studentene vil også få sjansen til å bygge opp ferdighetene sine og kunnskapene ytterligere med aktiviteter utenom læreplaner som å bli med i et samfunn, frivillig arbeid eller bli studentambassadør.
Fashion Management Online Showcase
Som en del av MSc Fashion Management sluttvurdering, har studentene i oppgave å sette sammen et live moteshow ved hjelp av design fra tredjeårs BA (Hons) Fashion studenter.
Men som et svar på COVID-19-pandemien, som førte til at live-showet ble kansellert, valgte studentene i stedet å fortsette å promotere studentenes arbeid med et nettbasert utstillingsvindu ved bruk av sosiale medier.
Se et sammendrag av den digitale kampanjen produsert av MSc Fashion Management-studenter.
"Denne informasjonen var korrekt på tidspunktet for publisering (juli 2023)"