MSc Markedsføring Psykologi
Regent’s University London
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
London, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
Be om info
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Markedsføring Psykologi MSc
Forstå forbrukeradferd og utvikle innovative forretningsløsninger. Utforsk sosiale forandringer og banebrytende teorier.
Nøkkelinformasjon
- Navn: Markedsføringspsykologi
- Kvalifikasjon: MSc
- Nivå: Postgraduate
- Studiemodus: Heltid
- Varighet: 12 måneder
- Undervisningsavgift: 18.000 £ *
- Stipend: Ja *
- Neste startdato: september 2018
- Fremtidig startdato: september 2019
- Studie i utlandet: Nei
- Validering: Regent's University London
* For mer informasjon vennligst se avdelingene for avgifter og finansiell støtte nedenfor.
Oversikt
Vår MSc Markedsføring Psykologi er utviklet for å utvikle morgendagens merkevare strateger, senior merkevare ledere og senior markedsforskere. Vi oppnår dette ved å samle to relaterte disipliner som Regent er internasjonalt kjent for: psykologi og markedsføring.
Dette programmet vil utstyre deg med ferdigheter og kunnskap for å forstå dagens trender og forutsi fremtiden.
Vi tar sikte på å utvikle din intellektuelle integritet, kritiske tenkning og dine avanserte forskningsmessige ferdigheter, slik at du angir ditt valgte yrke som markedsførings- og brandingekspert med evner som vanligvis er forbundet med en avansert vitenskapsopplæring.
Omfatter nye disipliner som digital antropologi, atferdsøkonomi og nevro-markedsføring, vil vårt program posisjonere deg i forkant av bransjen. Du vil utforske sosial endring, nye debatter og banebrytende teorier, undersøke merkevarer som psykologiske og kulturelle objekter.
Selv om programmet er fokusert på viktige områder innen markedsføring psykologi, er omfanget bredt: du vil uteksaminere med en rekke viktige overførbare ferdigheter, noe som gir deg fleksibiliteten til å velge mellom en rekke karrieremuligheter på høyt nivå.
Struktur
Lengde
På MSc Markedsføringspsykologi, gjennomfører du tre studieperioder, hver av disse består av 60 studiepoeng, med totalt 180 studiepoeng.
Programmet består av kjernemoduler i første og andre semester, med valg av to valgfrie moduler i tredje semester.
moduler
Kjernemoduler
- Merker, annonser og ambisjoner
- Tverrkulturelle aspekter ved markedsføringspsykologi
- Entrepreneurial Marketing Strategy
- Individuell markedsføring (B2I)
- Psykologi for forbrukeradferd
- Forskningsmetoder
- Profesjonell praksis (plassering)
- Dissertation
I tillegg velger du ett av følgende valgfrie moduler:
- Ledelse, Engasjement og Motivasjon
- Markedskommunikasjon
undervisning
Vurderingsstruktur
Programmet trekker på et bredt spekter av evalueringstyper for å gjenspeile naturen til disiplene og gi deg en tilstrekkelig mulighet til å demonstrere prestasjon på programmet i henhold til din foretrukne læringsstil.
Dette inkluderer akademiske essays, forskningsaktiviteter, rapporter, presentasjoner, reflekterende rapporter, intervjuer, gruppearbeid og levende prosjekter. Alternative vurderinger blir gitt om mulig for studenter med registrert funksjonshemning.
Du vil også delta i selvvurdering og peer vurdering.
Studiemetoder
En rekke undervisnings-, lærings- og vurderingsmetoder brukes til å støtte deg på programmet. Disse inkluderer forelesninger, seminarer, workshops, feltforskning, laboratorieeksperimenter, case-studier, gruppeprosjekter og individuelle og gruppearbeid.
Forelesninger og seminarer er den vanligste leveringsmetoden. Mens disse opererer ut fra antakelsen om at det ikke foreligger noen forkunnskaper om emnet, er det en forventning om at du vil supplere kunnskapen og ferdighetene som er oppnådd i kontakttid med din egen, ekstra uavhengig læring rettet av lærerlaget ditt. Disse vil omfatte refereed artikler, seminal litteratur og andre utvalgte nøkkel tekster i markedsføring, psykologi og relaterte disipliner.
Du vil bli forventet å delta på forelesninger, seminarer, workshops og presentasjoner av gjesteforelesere, som alle gir deg et solid grunnlag for læring. På Regent mener vi at læringsteknologi skal være et supplement i stedet for en erstatning for levende undervisning og personlig læringsutveksling. For å supplere dine studier, blir materialet gjort tilgjengelig på ditt virtuelle læringsmiljø (VLE), Blackboard. Vi har et dedikert, prisbelønt Learning Technology Team.
Blant de andre metodene for å lære på programmet er:
orientering
I begynnelsen av programmet deltar du i en induksjon som gir deg de nødvendige forventningene for det kommende året. Ved starten av hver modul vil du få en tidsplan og en liste over lesehenvisninger. Hver modul veileder vil gi individuell og gruppe støtte for deg i løpet av modulen din.
Gjestens høyttalere og workshops
Programmet bygger på mange nye disipliner som digital antropologi og nevromarkedsføring, og derfor inneholder vårt undervisningsteam spesialister, slik at du kan lære direkte fra eksperter.
Gjestens høyttalere er regelmessig involvert i programmet for å gi faglig og praktiserende støtte til modulene dine. Faktisk har programmet inkludert en 'Guest Lecturer Series' bestående av en rekke bransjeeksperter utarbeidet for å gi sine perspektiver på bestemte emner.
Feltforskning
Du vil få mulighet til å gjennomføre originalfeltforskning som innebærer å observere forbrukernes og merkevarernes oppførsel. Du vil analysere funnene dine og trekke konklusjoner med en anerkjent sosialvitenskapelig tilnærming, og kunne tydelig identifisere de praktiske forretningsapplikasjonene til din forskning.
Laboratorieeksperimenter
Sosialforskere verdsetter laboratoriet som et forskningssted fordi det gir en høy grad av kontroll, noe som tillater eksperimenter. Eksperimentet er en spesifikk teknikk i forskning som gir høy grad av pålitelighet og gyldighet. Du vil få mulighet til å gjennomføre formelle eksperimenter i laboratoriet og analysere resultatene ved hjelp av passende metoder, inkludert statistikk. Du vil kunne identifisere de praktiske forretningsapplikasjonene til din forskning.
Studenter med funksjonshemninger
Noen klasser leveres i undervisningslokaler nås via trapper. Hvis du har en tilstand som påvirker mobiliteten din og du trenger rom i første etasje, eller rom med heis tilgang, anbefales det å kontakte funksjonshemmede.
Inntakskrav
Faglige krav
En Regents utdanning gir deg et høyt nivå av personlig oppmerksomhet, og dette begynner fra det øyeblikket du søker for å studere hos oss. Vi ønsker å forstå hvem du er og hva dine ferdigheter og interesser kan være - vi er interessert i potensialet ditt, så vel som dine tidligere prestasjoner. Vi vurderer hvert søknad grundig og på sin individuelle fortjeneste, vurderer alle dine ferdigheter, interesser og attributter. Vanligvis vil vi gi et tilbud til en student som holder minimum lavere 2. klasse (2: 2) UK Honours lavere grad i markedsføring, psykologi eller virksomhet fra en anerkjent institusjon. Andre tilsvarende internasjonale kvalifikasjoner fra anerkjente institusjoner vil bli akseptert.
Vi gleder oss også til søknader fra kandidater som ikke oppfyller de essensielle oppføringskriteriene som er skissert ovenfor. For å bli akseptert for eksepsjonell oppføring må du:
- En 2: 2 grad i et fag og to års relevant arbeidserfaring i en organisatorisk stilling ELLER en relevant faglig kvalifikasjon (f.eks. MCIM) og tre års relevant arbeidserfaring
- Gi et 1000-ords personlig utsagn som beskriver grunnene dine for å søke, og hvordan din tidligere erfaring er relevant for programmet du søker om
- Vær forberedt på å delta i et intervju med Postgraduate Admissions Panel
Engelsk Språkkrav
September 2018
Vi krever bevis på engelsk ferdighet. For eksempel ber vi om:
- IELTS: Total score på 6,5, med 6,0 eller høyere i alle 4 komponentdeler
- Pearson test for engelsk (PTE): Total score på 58, med 51 eller høyere i hver enkelt komponent
- TOEFL IBT: Totalpoeng 80 (Vi aksepterer ikke TOEFL fra søkere som krever et Tier 4-visum, da denne kvalifikasjonen ikke lenger er akseptert av British Visas and Immigration Department (UKVI)
- A-nivå / GCSE / IGCSE Engelsk: klasse C / 4 eller høyere (for IGCSE-sertifikater, vennligst oppgi tilleggserklæringserklæring med nedbryting av komponentkarakterer)
- Internasjonal Baccalaureat: Grad 5 i A1 eller A2 engelsk på høyere eller standardnivå
Denne listen er ikke uttømmende, vi vil gjennomgå de engelske kvalifikasjonene du har som en del av søknaden din og være i kontakt dersom vi trenger noe videre.
For søkere som ønsker å forbedre sin engelskspråklige ferdighet, se våre engelskspråklige kurs.
On-campus diagnostisk test
For tilbudsholdere i London kan vi tilby en gratis engelsk-diagnostisk test på campus. Denne testen må ordnes på forhånd. Vær oppmerksom på, dette er en diagnostisk test kun for Regent's University London .
avgifter
Gebyrer september 2018
- Årlig studieavgift: £ 18,000
- Hjem / EU forskuddsbetaling: £ 1000 (refunderes ikke)
- Ikke-EU-innskudd: £ 4,000 (ikke refunderbart)
Undervisningsavgift er fastsatt for universitetets regnskapsår som går fra 1. august til 31. juli. Årsavgifter for studenter som begynner på studie i løpet av våren, spenner over regnskapsår. Vår- og høstavgift vil bli fakturert til den aktuelle prisen.