MSc i markedsføring og teknologi
Goldsmiths, University of London
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
London, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
1 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
GBP 13 870 / per year *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* Hjem / EU på heltid: £ 13,330; Internasjonal heltid: £ 19,750
Introduksjon
MSc Marketing & Technology tar sikte på å forvandle studenter til unikt trente personer som har kunnskap og ferdigheter som kreves for å være vellykkede markedsførere i dynamiske og teknologidrevne bransjer.
Bedrifter som Netflix, Airbnb og Tesla har en ting til felles: de bryter med normene i eksisterende markeder og benytter ukonvensjonelle, teknologidrevne markedsføringsmetoder. Tradisjonell markedsføringsutdanning forsømmer altfor ofte markedsføringsevnen som disse selskapene har.
MSc Marketing & Technology avviker fra den ganske passive markedsføringslogikken som forutsetter at markeder og markedsføringskanaler er faste funksjoner i virkeligheten. I stedet viser det hvordan ledere proaktivt kan forme og skape nye markeder og markedsføringslandskap.
Kaboompics. Com / Pexels
Målet med dette programmet er å forvandle studenter til unikt opplærte individer som forstår hvordan man kan utnytte nye teknologier, som 3D-utskrift, Virtual Reality og Internet of Things, for å designe unike kundeopplevelser, forstyrre eksisterende markeder og skape helt nye de.
Programmet vil rette studentenes oppmerksomhet mot viktige og nye teknologiske trender, og vise hvordan de kan håndtere viktige sosiale og miljømessige problemer.
Det søker å gjøre studentene i stand til å oppdage nye markedsmuligheter som vil ha en positiv innvirkning på økonomien, samfunnet og miljøet. Studentene vil bli utstyrt med de ferdighetene som kreves for effektivt å navigere i dagens teknologidominerte markedsføringsmiljøer, og de vil lære å bli vellykkede markedsførere i den digitale markedsføringsperioden.
Du vil finne dette programmet verdifullt hvis du:
- sikte på å finne en markedsføringsjobb i et gründerbedrift, i en kreativ eller teknologidominert bransje og / eller innen digital markedsføring.
- foretrekker å jobbe i dynamiske og raskt skiftende miljøer
- ha en gründerinnstilling og liker å tenke utenfor boksen.
- er fascinert av menneskelig oppfinnsomhet og de nyeste teknologiske oppdagelsene.
- søker å få en positiv innvirkning på samfunnet.
Hva du skal studere
MSc Marketing & Technology består av:
- seks obligatoriske moduler (90 studiepoeng)
- to valgfrie moduler (30 kombinerte studiepoeng)
- en avhandling (60 studiepoeng)
Obligatoriske moduler
Modul tittel | Studiepoeng |
Teknologisk innovasjon og markedsskaping | 15 studiepoeng |
Digital markedsføring og merkevarebygging | 15 studiepoeng |
Skape kundeopplevelser | 15 studiepoeng |
Markeds strategi | 15 studiepoeng |
Markedsføringsanalyse | 15 studiepoeng |
Forskningsdesign og analyse | 15 studiepoeng |
Forskningsprosjekt
Du vil foreta et uavhengig stykke forskning som fokuserer på krysset mellom markedsføring, teknologiledelse og innovasjon. Avhandlingen på forskningen skal ikke være lengre enn 10 000 ord. Du vil bli informert av en erfaren veileder.
Valgfrie moduler
Du kan velge to valgfrie moduler for å utgjøre de resterende 30 studiepoengene
Inntakskrav
Du forventes å ha et minimum på 2: 1. Relevant arbeidserfaring vil bli vurdert i stedet for en lavere kvalifikasjon fra sak til sak.
Internasjonale kvalifikasjoner
Vi aksepterer et bredt spekter av internasjonale kvalifikasjoner.
Hvis engelsk ikke er ditt morsmål, trenger du en IELTS-poengsum (eller tilsvarende engelskspråklig kvalifikasjon) på 6,5 med en 6,5 skriftlig og ikke noe element lavere enn 5,5 for å studere dette programmet. Hvis du trenger hjelp med engelskspråket ditt, tilbyr vi en rekke kurs som kan hjelpe deg med å forberede deg på studium på høyere nivå.
Karriere
Bedrifter i mange bransjer må takle stadig mer teknologidominerte markedsføringsmiljøer. Dette programmet er et svar på markedsføringsbehovet til slike selskaper. Også entreprenørskap, teknologibaserte firmaer vil verdsette ferdighetene som tilbys av dette programmet. Typiske jobber inkluderer, men er ikke begrenset til, stillingene som markedssjef, produktsjef, merkevaresjef, annonseringsansvarlig, PR-leder, mediasjef, digital kommunikasjonssjef, kontoansvarlig, markedsføringsstrateg, markedsanalytiker, markedskonsulent eller salgssjef .
Opptak
Læreplan
Hva du skal studere
MSc Marketing & Technology består av:
- seks obligatoriske moduler (90 studiepoeng)
- to valgfrie moduler (30 kombinert studiepoeng)
- en forskningsavhandling (60 studiepoeng)
Obligatoriske moduler
Modultittel | Studiepoeng |
Teknologisk innovasjon og markedsskaping | 15 studiepoeng |
Digital markedsføring og merkevarebygging | 15 studiepoeng |
Skape kundeopplevelser | 15 studiepoeng |
Markeds strategi | 15 studiepoeng |
Markedsføringsanalyse | 15 studiepoeng |
Forskningsdesign og analyse | 15 studiepoeng |
Forskningsprosjekt
Du vil gjennomføre et uavhengig stykke forskning med fokus på skjæringspunktet mellom markedsføring, teknologiledelse og innovasjon. Forskningsavhandlingen skal ikke være lengre enn 10 000 ord. Du vil få råd av en erfaren veileder.
Valgfrie moduler
Du kan velge to valgfrie moduler for å utgjøre de resterende 30 studiepoengene
Programresultat
Målet med dette programmet er å forvandle studenter til unikt trente individer som forstår hvordan de kan utnytte nye teknologier, som 3D-printing, Virtual Reality og Internet of Things, for å designe unike kundeopplevelser, forstyrre eksisterende markeder og skape helt nye seg.
Programmet vil rette studentenes oppmerksomhet mot betydelige og nye teknologiske trender, og vise hvordan de kan adressere viktige sosiale og miljømessige problemer.
Den søker å gjøre det mulig for studenter å oppdage nye markedsmuligheter som vil ha en positiv innvirkning på økonomien, samfunnet og miljøet. Studentene vil bli utstyrt med ferdighetene som kreves for å effektivt navigere i dagens teknologidominerte markedsføringsmiljøer, og de vil lære å være vellykkede markedsførere i den digitale markedsføringstiden.
Ideelle studenter
Du vil finne dette programmet verdifullt hvis du:
- sikte på å finne en markedsføringsjobb i en gründerbedrift, i en kreativ eller teknologidominert bransje, og/eller innen digital markedsføring.
- foretrekker å jobbe i dynamiske og raskt skiftende miljøer
- ha en gründertankegang og liker å tenke utenfor boksen.
- er fascinert av menneskelig oppfinnsomhet og de siste teknologiske oppdagelsene.
- forsøke å ha en positiv innvirkning på samfunnet.
Karrieremuligheter
Karrierer
Bedrifter på tvers av mange bransjer må takle stadig mer teknologidominerte markedsføringsmiljøer. Dette programmet er et svar på markedsføringsbehovene til slike selskaper. Entreprenørielle, teknologibaserte firmaer vil også verdsette ferdighetene som tilbys av dette programmet. Typiske jobber inkluderer, men er ikke begrenset til, stillingene som markedssjef, produktsjef, merkevaresjef, reklamesjef, PR-sjef, mediesjef, digital kommunikasjonssjef, kontosjef, markedsstrateg, markedsanalytiker, markedskonsulent eller salgssjef .
English Language Requirements
Sertifiser dine engelskkunnskaper med Duolingo English Test! DET er en praktisk, rask og rimelig online engelsktest akseptert av over 4000 universiteter (som dette) rundt om i verden.