MSc i markedsføring
GCU - Glasgow School for Business and Society
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Glasgow, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
1 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
GBP 5 500 / per year *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* Hjem, RUK og EU-studenter; £ 12600 Internasjonale studenter
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Transparent, global og teknologidrevet markedsføring er på hver organisasjons sjekkliste for suksess, og toppmarkedsførere trenger nye ferdigheter for å kunne fortsette å levere i stadig mer konkurransedyktige miljøer.
Vi tror på viktigheten av å bli ansvarlige beslutningstakere i virksomheten. Ved Glasgow Caledonian University vil du videreutvikle din kunnskap og erfaring med begreper bærekraft, etisk lederskap og samfunnsansvar som kan gi positiv forandring i den globale verden av markedsføring.
Bli med GCUs prisbelønte Glasgow School for Business and Society og fordyre deg i de nyeste digitale og internasjonale markedstrendene og bli den positive innflytelsen som arbeidsgivere har kommet til å forvente av kandidater fra GCU. Du vil dra nytte av å lære sammen med studenter fra ulike deler av verden med ulike bakgrunner og erfaringer. Denne muligheten gir deg innsikt i kulturen og sammenhenger av markedsføring i forskjellige land.
Din karriere
Kandidater fra masterprogrammet vil forbedre sin profil ved å utvikle den nyeste markedsførings kunnskapen og ferdighetene som trengs for å utvikle sine karrierer innen organisasjoner som opererer i nærings-, forbruker- og markedssektorer.
GCU marketing kandidater har vært ansatt rundt om i verden i en rekke stillinger, med arbeidsgivere, inkludert: PepsiCo, Hewlett Packard, Visit Scotland, Virgin Media, Duracell og Three.
Hva du vil studere
Digital teknologi, og rollen de spiller i markedsføring, har vokst betydelig de siste årene. Som denne utviklingen øker i fart, er utfordringen for arbeidsgivere å omfavne ny digital teknologi som forbedrer forretningsmessige og faglige muligheter. Derfor er behovet for å konkurrere på et teknologisk og internasjonalt nivå et krav for hver bedrift og markedsføringskandidat.
Som student får du tilknyttet medlemskap av Chartered Institute of Marketing (CIM) som gir deg tilgang til et bredt spekter av profesjonell markedsføringsinformasjon, muligheter til å samarbeide med andre CIM-markedsførere og det ekstra muligheten til å ta en profesjonell kvalifikasjon og få full opplæring CIM medlemskap.
Lær av over 30 års markedserfaring og få tilgang til de mest relevante, bransjelevante, markedsføringsteknikker som potensielle arbeidsgivere verdsetter mest. Utvikle nye ideer og utfordre bransjen din til å gjøre en forskjell, enten på lokal, nasjonal eller global skala. Du vil:
- Evaluere og kritisk tilnærming moderne markedsføringsteori og praksis
- Utforsk rollen som branding, kommunikasjon, teknologi og forholdsbygging i markedsføringsstrategi
- Analyser og setter pris på både forretningsmessige og digitale miljøer innenfor markedsstyringssammenheng
- Studier realistiske markedsføringssituasjoner og problemer
- Bruk markedsføringskunnskap og forståelse for strategisk, nyskapende og kreativ beslutningstaking og implementering
Inntakskrav
Alle oppføringskrav som er oppført her, bør brukes som en veiledning og representerer det minimum som kreves for å bli vurdert for oppføring. Søkere som er gjort et betinget tilbud om et sted kan bli bedt om å oppnå mer enn det som er oppgitt.
Typiske opptakskrav
UK Honours grad 2: 2 eller tilsvarende
engelske språk
Faglig IELTS score på 6,0 (eller tilsvarende) uten element under 5,5.
Vær oppmerksom på: Hvis du er fra et flerspråklig engelsktalende land, kan du ikke bli pålagt å gi ytterligere bevis på din engelskspråkkunnskaper.
Tilleggsinformasjon
Andre faglige og yrkesmessige kvalifikasjoner
Hver søknad til GCU vurderes på individuell basis. Hvis du ikke har de typiske akademiske opptakskvalifikasjonene, men kan demonstrere relevant arbeidserfaring og / eller studiepoeng fra anerkjente faglige organer, kan du være kvalifisert til å delta i dette kurset ved Universitetets anerkjennelse av prioriteringsordning.
Internasjonale Pathways
Hvis du ikke oppfyller engelskspråklige krav, kan du være kvalifisert til engelsk for Universitetsstudiet.
Avgifter og finansiering
Undervisningsavgiftene du betaler er for det meste avhengig av gebyrstatusen din. Hva er studentavgiftens status?
Opplæringsgebyr 2018/19
- Hjemme: £ 5500
- RUK: £ 5500
- EU: £ 5500
- Internasjonalt: £ 12600
Hvis du begynner på studiene i september 2018 eller januar 2019, er det årlige eller modulavgifter som gjelder for løpet av kurset ditt. Avgifter kan imidlertid endres. For full informasjon om hvordan avgifter kan endres, les våre avgifter og refusjonspolitikk.
Tilleggskostnader
I tillegg til kursavgift kan du oppleve ekstra kostnader i løpet av din tid på Universitetet.
stipend
Vi tilbyr høy kvalitet utdanning til en rimelig pris; Som Universitetet for det felles gode, er vi forpliktet til å tilby tilgjengelig høyere utdanning for dyktige studenter ved å holde studieavgiftene lave og gi en generøs stipendpakke på over 2,5 millioner kroner per år.
Hvis du har spørsmål eller forespørsler om stipendier som er tilgjengelige for 2018/19, er du velkommen til å kontakte studentenes forespørselsteam.
Internasjonale student startedatoer
For nye internasjonale studenter starter orienteringsarrangementer 14. september 2018 . Denne ekstra tiden er spesielt utviklet for å hjelpe nye internasjonale studenter i å bosette seg i Storbritannia og GCU før starten av generell studentinduksjon og undervisning.
Det vil bli en hel rekke morsomme og informative aktiviteter som foregår i denne perioden, inkludert campus og byturer, samt velkomstarrangementer hvor du kan møte andre internasjonale studenter.
Profesjonell akkreditering
Det Chartered Institute of Marketing (CIM) er den ledende profesjonelle organisasjonen for markedsførere over hele verden og eksisterer for å utvikle markedsførings yrket, opprettholde faglige standarder og forbedre ferdighetene til markedsførere.
GCU har gått sammen med CIM for å gi studentene mulighet til å få profesjonelle kvalifikasjoner gjennom CIM Graduate Gateway. CIM-kvalifikasjoner er svært ettertraktede av arbeidsgivere, og kart langs våre egne grader som sikrer at vi utdanner studenter med de beste mulighetene for en vellykket markedsføringskarriere.
Opptak
Læreplan
Hva du skal studere
Digitale teknologier, og rollen de spiller innen markedsføring, har vokst betydelig de siste årene. Ettersom denne utviklingen øker i fart, er utfordringen for arbeidsgivere å omfavne nye digitale teknologier som forbedrer forretnings- og profesjonelle muligheter. Derfor er behovet for å konkurrere på et teknologisk og internasjonalt nivå et krav for enhver bedrifts- og markedsføringsutdannet.
Som student mottar du tilknyttet medlemskap av Chartered Institute of Marketing (CIM) som gir deg tilgang til et bredt spekter av profesjonell markedsføringsinformasjon, muligheter for nettverk med andre CIM-markedsføringsutøvere og den ekstra muligheten til å ta en profesjonell kvalifikasjon og få full CIM medlemskap.
Lær av over 30 års markedsføringserfaring og få tilgang til de mest relevante, bransjerelevante markedsføringsteknikkene som potensielle arbeidsgivere setter mest pris på. Utvikle nye ideer og utfordre din bransje til å gjøre en forskjell enten på lokal, nasjonal eller global skala. Du vil:
- Vurdere og kritisk tilnærming moderne markedsføringsteori og praksis
- Utforsk rollen som merkevarebygging, kommunikasjon, teknologi og relasjonsbygging i markedsføringsstrategi
- Analyser og sett pris på både forretnings- og digitale miljøer innenfor kontekst av markedsføringsledelse
- Studer realistiske markedsføringssituasjoner og problemer
- Bruk markedsføringskunnskap og forståelse til strategisk, innovativ og kreativ beslutningstaking og implementering
Stipend og finansiering
Program undervisningsavgift
Om skolen
Spørsmål
Lignende kurs
MSc Strategisk Markedsføring
- Guildford, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
MSc in Economics and Business Administration – Strategic Value Chain Management
- Aarhus, Danmark
MA Brands, Communication & Culture
- London, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland