MSc i regnskap
University of Delaware, Alfred Lerner College of Business & Economics
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Newark, USA
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
1 - 5 år
Tempo
Fulltid, Deltid
Studieavgift
USD 950 / per credit *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* per kreditt. Netto undervisningssats for internasjonale innbyggere etter at Lerner College internasjonalt stipend er brukt.
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Leder mer. Bidra med mer. Tjen mer.
Utvide utdanningen din og forfølge studier i hvert av de store regnskapsområdene - økonomi, ledelsesmessige, informasjonssystemer, revisjon og beskatning, samt støttefelt for økonomi og kvantitative metoder.
Forbered deg på en ledende rolle i en regnskapskarriere, for eksempel offentlig regnskap, informasjonssystemer rådgivning, industri, finans eller regjeringen. Eller forberede seg til videre studier i en Ph.D. Program som fører til en karriere i en akademisk setting.
Program høydepunkter
Konsentrasjonsalternativer
Velg mellom konsentrasjoner i analytikk, kontroller, økonomistyring eller ledelsesinformasjonssystemer, eller bygg din egen grundige studie ved å kombinere valgfrie kurs.
Velg din programlengde
MS i regnskapsprogrammet tilbyr både heltid og deltid studiekurs.
- 1 år
Heltidsstudenter med en bachelorgrad i regnskap fra en AACSB-akkreditert institusjon.
- 1,5-2 år
Alle andre heltidsstudenter.
- 2-5 år
Deltidsstudenter.
- akselerert
Accelerert MS-program for UD-regnskapsøkonomi kan fullføres på ett år eller mindre.
Grunnleggende Forutsetningskrav
MS er utformet som et ettårig, 30-timers kandidatprogram utover disse grunnskolekursene. Hvis du ikke har noen av disse forutsetningene, kan du fullføre dette arbeidet mens du er i MS-programmet, eller du vil kanskje vurdere regnskapsføreren (tilgjengelig høst 2018). Normalt vil de som har en lavere business grad fra en AACSB International-akkrediterte høyskole ha møtt de generelle kompetanse-, forretnings- og ledelseskunnskapsområdene krav utenfor regnskapsområdet. Graduate nivå kurs tatt for å oppfylle forutsetninger vil ikke telle for å oppfylle 30-timers kravet til MS i regnskap.
- Mellomregnskap I
- Kostnadsregnskap
- AACSB generelle kompetanse, forretnings og ledelse kunnskapsområder krav utenfor området for regnskap
- Økonomi
- US Business Law
Fakultet Forskning
Lær av fakultetet som driver forskning på spennende områder på regnskapsområdet, som professor Jennifer Joe, hvis unike forskning dokumenterer hvilken innflytelse ledere av høyrisiko-selskaper kan ha på revisjoner ved å vise tillit til revisorer.
Andre fakultetets forskningsområder omfatter selskapsopplysninger og rapportering om finansiell rapportering, innenlandsk og internasjonal finansiell rapportering, skattlegging av finansielle instrumenter, kapitaliseringskrav, skattelovgivning, kompensasjon, frivillig avsløring, bedriftsstyring, finansregnskapsanalyse, beslutningstaking i regnskaps- og revisjonsinnstillinger og mer.
Karrieremuligheter
Regnskap er alltid etterspurt. Å ha en mastergrad i regnskap gir mange karrieremuligheter. Nyutdannede jobber i offentlig regnskap, rådgivning, økonomi eller for regjeringen.
Oppdrag
Regnskapsprogrammets oppgave er å fremme stipend i regnskap, tilby særegne og nyskapende utdanningsmuligheter relatert til regnskapsmessig yrke, og for å fremme vellykket lederskap i et raskt skiftende forretningsmiljø.
For det formål er fakultetet forpliktet til følgende mål:
- Tiltrekke og beholde talentfulle og mangfoldige fakultet, som er tankeledere i stipend og utmerkede lærere, forpliktet til suksess for våre studenter.
- Opprettholde ledelsen i å integrere teknologi gjennom hele regnskapsplanen.
- Tiltrekk talentfulle, varierte og intellektuelt nysgjerrige studenter.
- Utvikle særpregede utdanningsprogrammer som gir kunnskapen og ferdighetene som kreves for at våre studenter skal lykkes på en global markedsplass.
- Støtte samhandling med forretningsenheter og profesjonelle firmaer og organisasjoner for å gi muligheter for faglig utvikling av våre fakultet og studenter for å forbedre relevansen av våre kurs og programmer.
- Forbered studentene for å lykkes med å oppnå profesjonell sertifisering.