MSc markedsføring
University of Hertfordshire
Nøkkelinformasjon
Velg plassering
Campus plassering
Hatfield, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
1 - 3 år
Tempo
Fulltid, Deltid
Studieavgift
GBP 13 950 *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* internasjonale studenter på heltid, deltid £ 1160 per 15 studiepoeng / britiske studenter på heltid £ 9450, deltid £ 790 per 15 studiepoeng / EU -studenter på heltid £ 13950, deltid £ 1160 per 15 studiepoeng
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
"På grunn av den pågående koronaviruspandemien kan undersøkelser bli erstattet av en alternativ form for vurdering i løpet av studieåret 2021/2022. Se programspesifikasjonen på disse sidene for ytterligere detaljer."
Hvorfor velge Herts?
- Bransjeakkrediteringer : Dette kurset er akkreditert av Chartered Institute of Marketing (CIM).
- Ansettelsesmuligheter : Nyutdannede jobber i markedsføringsbyråer og interne markedsføringstjenester for organisasjoner som Sky, EY og Google.
- Bransjeforbindelser : Du vil dra nytte av nettverksmuligheter for å møte alumni og organisasjoner, inkludert Minerva Capital Markets, KFUM og Tesco.
Profesjonelle akkrediteringer
Vi har akkreditert status hos Chartered Institute of Marketing (CIM), og innehavere av Professional Postgraduate Diploma in Marketing, som kan tas ved universitetet, kan begynne på trinn 2 av kurset.
Om kurset
Dette kurset er designet for å posisjonere motiverte studenter og ambisiøse fremtidige forretningsledere for en vellykket markedsføringskarriere. Enten du vil utvikle en karriere i kommersiell eller frivillig sektor eller har ambisjoner om å jobbe i en stor organisasjon eller familiebedrift, er vår M.Sc. Markedsføringsprogrammet er designet for å utstyre deg med de grunnleggende ferdighetene og kunnskapene for å flytte deg inn i din spesialitet.
Vårt dynamiske og forskningsaktive fakultet vil støtte deg gjennom hele din læringsreise for å sikre at du tar eksamen med tillit og kompetanse, klar til å møte komplekse og dynamiske arbeidsmiljøer. Og teamet vårt med akademikere, besøkspraktiserende fagfolk, yrkesfagarbeidere og alumner vil også sikre at du er godt forbundet for den beste starten på din profesjonelle reise.
Hvorfor velge dette kurset?
- Trekk på forskningsinteressene til markedsføringsfakultetet for å løse samtidige markedsføringsutfordringer
- Balanse teori og anvendelse med vanlige muligheter til å høre bransjens høyttalere og foreta feltbesøk
- Utvikle viktige forretningskunnskaper
- Benytt anledningen til å få ytterligere kvalifikasjoner fra CIM
Hvis du allerede er en markedsføringsutøver eller har en første grad i markedsføring, kan du vurdere å formalisere dine markedsføringskunnskaper og erfaring gjennom et CIM -studium.
2017 M.Sc. Markedsføringsstudentrepresentanter Ali, Natasha og Keysha gir råd til sine jevnaldrende om hvordan de skal håndtere utfordringene i kurset mens de får mest mulig ut av studentopplevelsen.
Studentopplevelse
På University of Hertfordshire vil vi sørge for at tiden du studerer hos oss er så stressfri og givende som mulig. Vi tilbyr en rekke støttetjenester, inkludert; studenters velvære, akademisk støtte, overnatting og barnepass for å sikre at du får mest mulig ut av tiden din på Herts og kan fokusere på å studere og ha det gøy.
Tilleggsinformasjon
- Sandwichplassering eller studie i utlandet år: n/a
- Søknader åpne for internasjonale og EU -studenter: Ja
Galleri
Opptak
Stipend og finansiering
Læreplan
Hva skal jeg studere?
Kurstilnærmingen er deltakende, og du oppfordres til å dele kunnskap og erfaring for å bidra til andres læring. Det varierte undervisningsopplegget inkluderer tilrettelagte seminarer, praktiske workshops, nettbasert læring, case-analyse og tradisjonelle forelesninger.
Du vil bli undervist av et svært motivert og dedikert team, som vil gi deg både akademiske og bransjeeksempler for å forbedre forståelsen av emnene du vil dekke. Vi tilbyr også økter av besøkende ansatte, praktikere og konsulenter for å gi et variert perspektiv på temaene som dekkes.
Vurdering er gjennom en rekke kurs, inkludert presentasjoner, rapporter og prosjekter. Du vil også bli pålagt å fullføre en avhandling og vil bli støttet av en veileder for avhandlingen.
Nivå 7
- Den profesjonelle markedsføreren II 15 studiepoeng II obligatorisk
- Moderne markedskommunikasjon II 15 studiepoeng II Obligatorisk
- Forstå forbrukere og markeder II 15 studiepoeng II Obligatorisk
- Strategisk merkevareplanlegging og utvikling II 15 studiepoeng II Obligatorisk
- Markedsføringsinnsikt, analyse og beslutningstaking II 30 studiepoeng II Obligatorisk
- Innovative Marketing Solutions II 30 studiepoeng II Obligatorisk
- Avhandling (markedsføring) II 45 studiepoeng II Obligatorisk
- Avhandlingsforberedelse II 15 studiepoeng II Obligatorisk
Program undervisningsavgift
Karrieremuligheter
Dette kurset er designet for de som ønsker å bygge en karriere innen markedsføring på tvers av et bredt spekter av spesialiteter, og i enhver industrisektor.
Enten du planlegger å gå inn i en markedsføringsbyrårolle, eller jobbe for et internt markedsføringsteam, eller om markedsføring bare blir en stadig viktigere del av rollen din, vil denne mastergraden gi deg ekspertisen til å hjelpe deg med å utmerke deg i din karriere .
English Language Requirements
Sertifiser dine engelskkunnskaper med Duolingo English Test! DET er en praktisk, rask og rimelig online engelsktest akseptert av over 4000 universiteter (som dette) rundt om i verden.