MSc Programmer i Markedsføringsstudier i India for 2024
Filtre
Filtre
- MSc
- Markedsføringsstudier
MSc Programmer i Markedsføringsstudier i India for 2024
Popular education type
MSc Programmer i Markedsføringsstudier
Markedsføring programmer kan gi studentene spesifikke ferdigheter og kunnskap knyttet til identifisering av målgrupper, til opprettelsen av prisstrategier, utvikling av tjenester og produkter og gjennomføring av annonsering metoder nå de riktige kundene.
Funnet i den sørlige delen av Asia, er Republikken India nest mest befolkede landet i verden med ca 1270 millioner mennesker. India har fire typer universiteter, Central universiteter, statlige universiteter, Anses University og private universiteter som består i over 550 institusjoner.
MSc, eller Master of Science, er en internasjonalt anerkjent akademisk grad som viser profesjonalitet og kunnskap om et gitt tema eller feltet. De fleste MSc programmer tar omtrent fire år å fullføre, etter som noen delta i arbeidslivet, mens andre fortsetter i klasserommet.