Ma i pedagogisk transformasjon
Georgetown University - Graduate School of Arts & Sciences
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Washington, USA
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
1 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
USD 2 139 / per credit *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* Opplæring og obligatoriske gebyrer for 12 studiepoeng
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
En ny tilnærming til utdanning
Master of Arts i Educational Transformation (MAET) utstyre fagfolk med de ferdigheter og innsikt som trengs for å takle tøffe problemer i urban utdanning og for å fremme de slags transformasjoner som vil gi større mulighet - og rettferdighet - til barn.
Utdanning handler om å bli noe eller noen ny. Når et barn lærer å skrive, lese, forstå deres verden, blir de en ny person med nye ferdigheter og nye talenter. Din interesse for utdanning kan være som lærer eller advokat eller som pensumdesigner eller politiker, men uansett visjonen for deg selv, er vår oppgave å sikre at du har kunnskap og forståelse for å lykkes - og å lage en forskjell i elevers liv.
Vi er forpliktet til erfaringslæring gjennom en bostedsbasert modell. Det betyr at fra begynnelsen av MAET vil du jobbe i en feltbasert innstilling, takle virkelige problemer og virkelige oppgaver. Vårt er et 12-måneders program, og i det året vil du forstå sammenhengende praksis i undervisning og policyutvikling, studieplanlegging og pedagogisk lederskap. Gjennom en tverrfaglig læreplan vil du bli utsatt for en bredde av kunnskap på tvers av fire felt og en grundig forståelse av din valgte konsentrasjon. For studenter i læring og undervisning er et annet år dedikert til å tjene en undervisningslisens, og i løpet av den tiden vil du tjene som lærer-av-rekord i et klasserom, mottar direkte veiledning og veiledning fra kliniske fakultetets medlemmer, samt læring konkrete ferdigheter for å forbedre opplæringspraksis gjennom kurs.
Vi ser utdanning av barn som et presserende problem i det amerikanske livet. Sjansen er, hvis du har lest dette langt, tror du også dette. MAET i Georgetown kan hjelpe deg med å forvandle det haster til kunnskap, det engasjementet i ferdigheter, og vi vil gjerne snakke med deg om dine planer!
Om MAET
MAET ved Georgetown University er et innovativt, tverrfaglig program som ligger i hjertet av det eldste universitetet i Washington, DC, og det eldste katolske universitetet i nasjonen. DC er vårt hjem, hvor vi jobber og hvor vi lærer; Vår ambisjon er å sikre at alle barn - her og andre steder - har lærere, skoler, muligheter og ressurser som trengs for å trives.
Vi lager en ny generasjon lærere, advokater, beslutningstakere og ledere som forstår hva som trengs for å bygge et rettferdig og rettferdig utdanningssystem. Vi forstår utfordringene i byutdanning og er forpliktet til å sikre at våre studenter har kunnskap, ferdigheter, fremsyn, kompetanse og forståelse for å forvandle utdanning - å skape levende klasserom, utforme effektive retningslinjer, bygge lokalsamfunn og fremme rettferdighet innen utdanningssystemer.
Gjennom en bostedsbasert modell som integrerer erfaringslæring med strenge kurs sammen med ledende lærere og forskere, forbereder vi pedagogiske ledere som vil fremme transformasjonene som trengs i klasserom, blant studenter og i verden for å sikre at hvert barn får en rik utdanning .
In-Depth Understanding
Utdanning er et komplekst oppdrag og forståelse for at ulike elementer krever en tverrfaglig tilnærming. Studenter i MAET tar fire kurs som integrerer disiplinære perspektiver og ferdigheter, og seks kurs som fokuserer sterkt på ett aspekt av pedagogisk transformasjon. I utgangspunktet lanserer vi programmet med to konsentrasjoner - Læring og undervisning og advokat og politikk - og vi planlegger å legge til to konsentrasjoner - Pedagogisk design og teknologi og ledelse og innovasjon - innen de neste årene. Når vi utvider tilbudene våre, forblir vi forpliktet til å sikre at studentene mestrer den sentrale dynamikken i pedagogisk transformasjon for å sikre deres suksess, enten i klasserommet eller i det bredere utdanningsområdet.
Studium
MAET omfatter fire grunnleggende prinsipper:
- en integrert, tverrfaglig tilnærming til utdanning som understreker systemisk tenking;
- en forpliktelse til en eiendomsbasert, kulturelt relevant tilnærming til barns læring som reflekterer universitetets fokus på å utdanne hele barnet;
- en forpliktelse til utdanning som en sentral del av sosial rettferdighet; og
- en vekt på utdannet læring forankret i både erfaringslæring og forskning og utnyttelse av "kunnskap i aksjon" gjennom residensprogrammer.
MAET-ferdigstillelse krever 30 studiepoeng over fire semestre, med tilleggsopplæringsrelaterte kurs for lærings- og undervisningskonsentrasjon i løpet av det andre året. Du finner kjerne- og konsentrasjonskurs titler under, sammen med den forventede sekvensen for hver konsentrasjon.
Sentrale kurs
Summer jeg
- Utdanning og sosial rettferdighet
- Kulturelt Relevante Tilnærminger I Utdanning I
Sommer II
- Data, teknologi og innovasjon i utdanning
- Foreslo for læring og lærere
Læring og undervisning
Fall jeg
- Undervisning Residency I
- Pedagogikk for Striving Learners
- Kulturelt relevante tilnærminger i utdanning II
Spring jeg
- Undervisning Residency II
- Innhold og leseferdighetsutvikling Pedagogikk
- Vekst og læring hos barn og ungdom
fall II
- Tilleggsøvelser som nødvendig i sertifiseringsområdet
Spring II
- Tilleggsøvelser som nødvendig i sertifiseringsområdet
Advocacy & Policy
Falle
- Policy Residency I
- Organisasjonsendring i utdanning
- Policyanalyse i utdanning
Vår
- Policy Residency II
- Ansvarlighet, vurdering og evaluering
- Mellomstatslige forhold i utdanning
Innleggelser
APPLICATION DEADLINES
Søknad om sommeren 2018 vil bli gjennomgått rullende grunnlag gjennom 15. mars 2018.
Prioritetsfristen for stipendfag er 15. januar 2018.
Lærings- og undervisningsansøgere som møter tidligere frister for andre programmer, oppfordres til å søke om MAET innen 1. desember 2017, for en beslutning innen 31. desember.
Søknad til Graduate School of Arts & Sciences
MA i Educational Transformation (MAET) krever en standardisert online søknad gjennom Georgetown University Graduate School of Arts & Sciences. Du vil bruke denne onlineportalen for det meste av prosessen, inkludert CV, anbefalinger og skriveprøver.
anbefalinger
Det kreves tre anbefalinger, med minst to fra en akademisk kilde - som professor - som kjenner deg og dine evner godt. Du vil dele anbefalte kontaktinformasjon som en del av den elektroniske søknadsprosessen, og hver mottaker vil motta en unik lenke for å dele anbefalingen deres online.
Offisielle GRE Scores
Studenter som søker på Advocacy & Policy må sende inn resultater fra GRE-eksamen. Vår GRE-kode er 5244. Som MAET omfatter en helhetlig tilnærming til søknadsanmeldelse, er det ingen minimumspoeng for opptak til programmet, og vi holder ikke oversikt over gjennomsnittlige studentpoeng.
Offisielle TOEFL / IELTS-poeng
Alle søkere er pålagt å demonstrere et kunnskapsnivå på engelsk som er tilstrekkelig til å oppfylle opptakskravene til Graduate School of Arts & Sciences. Ferdighet kan demonstreres av:
- kvittering for en bachelor eller avansert grad fra en akkreditert institusjon for høyere utdanning i USA eller fra et universitet hvor engelsk er undervisningsspråk for hele institusjonen;
- Innlevering av en offisiell test av engelsk som utenlandsspråk (TOEFL) score rapport med en minimumspål på ca 600 (papirbasert test) eller ca. 100 (internettprøve); eller
- Innlevering av et offisielt internasjonalt engelsk språkprøvesystem (IELTS) - Akademisk modulpoengrapport med en minimumscore på 7,0.
TOEFL og IELTS må mottas direkte fra den aktuelle testorganisasjonen. Fotokopierte / faksede dokumenter vil ikke oppfylle dette kravet.
Offisielle PRAXIS-poeng
Studenter som søker på Læring og undervisning er pålagt å levere resultater fra PRAXIS Core Academic Skills for Educators (Kombinertest: Reading, Writing and Math) og PRAXIS Content Knowledge Exam innenfor sertifiseringsområdet som er søkt. For opptak til læring og undervisning skal studentene minst tjene minimumskravet som kreves for lisensavtale av OSSE i Washington, DC.
For mer informasjon om eksamenen, besøk Praxis nettside og velg testkravene for District of Columbia lisens.
Akademisk erklæring
Søkere til Advocacy & Policy må sende inn en 500-ords akademisk erklæring om hensikt med detaljer om dine intellektuelle interesser og foreslåtte emner for høyere utdanning. Søkere til læring og undervisning må sende inn en 500-ords undervisning filosofi uttalelse.
skriftlig prøve
Søkere til både læring og undervisning og advokat og politikk bør sende inn et papir om et emne som best demonstrerer din skriveevne. Prøven kan være et utdrag av en lengre tekst eller et frittstående stykke, men må:
- Følg APA-retningslinjene (Times New Roman 12-punkts skrifttype, dobbeltrom, 1 "marginaler);
- demonstrere kritisk tenkning og refleksjon; og
- ikke overskride åtte sider.
Søknad Fee
En $ 90,00 ikke-refunderbart gebyr betales med kredittkort på tidspunktet for søknad innsending.
Offisielle transkripsjoner
Vennligst send inn offisielle transkripsjoner av alt arbeid utover videregående skole, inkludert bachelor- og utdannet kurs, studiekurs i utlandet og ikke-gradskurs. Dette kravet inkluderer også eventuelle overføringskreditter som kan ha blitt gjennomført ved en annen institusjon enn den gradstilkende institusjonen.
Opptak
Galleri
English Language Requirements
Sertifiser dine engelskkunnskaper med Duolingo English Test! DET er en praktisk, rask og rimelig online engelsktest akseptert av over 4000 universiteter (som dette) rundt om i verden.
Om skolen
Spørsmål
Lignende kurs
Master of Education i læreplan og instruksjon
- Pittsburgh, USA
MA læring og undervisning i kreative næringer
- Brighton, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
- Bristol, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
MA i undervisning i engelsk til høyttalere av andre språk
- Chicago, USA