Master i Business Administration, markedsføring og ledelse (ett år)
Mid Sweden University
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
Be om info
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* www.miun.se/en/feesandscholarships
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Hensikten med markedsføring og ledelse programmet er å gi studentene avansert kunnskap i områder egnet for kvalifiserte stillinger i markedsføring, salg, eller kommunikasjonsavdelinger i bedrifter og organisasjoner.
Programmet fokuserer på bedrifter og andre organisasjoner og deres relasjoner til kunder og leverandører. Ledelse, kommunikasjon, forbrukeratferd og markedsføring i nettverk er sentrale temaer i løpet av første semester. Den andre semester begynner med to kurs på metodikk. Programmet avsluttes med en skriftlig masteroppgave i området for markedsføring og ledelse.
Programmet er en ettårig høyere utdanning selvsagt er basert på tidligere studier tilsvarende en bachelorgrad med spesialisering i markedsføring og ledelse.
Inntakskrav
Graden Bachelor (minst 180 studiepoeng) med 90 Høyere utdanning studiepoeng i økonomi og administrasjon eller tilsvarende utdanning.
Påvist språkkunnskaper i engelsk (engelsk selvfølgelig B / Norsk 6), for eksempel vist seg fra en av følgende internasjonale engelske tester: - TOEFL med et minimum score på 575 på et papir basert test og ikke under 4,5 på TWE - TOEFL med et minimum score på 90 på internett-basert test og ikke under 20 på TWE - IELTS Academic Training med et minimum samlet poengsum på 6,5 og et minimum score på bestemte deler av minst 5,5.
Tittel på kvalifisering
Graden Master of Arts / Science (60 studiepoeng) Magisterexamen Med huvudområdet företagsekonomi oversatt til graden Master of Science (60 studiepoeng) med fordypning i økonomi og administrasjon