Master I Business Innovation

CREA Geneva | INSEEC GROUP

Programbeskrivelse

Les den offisielle beskrivelsen

Master I Business Innovation

CREA Geneva | INSEEC GROUP

Tweaks er ikke nok i dagens forretningsmiljø!

Bare ett av 50 ideer blir vellykket. Det er på tide å utvikle ekte forretningsmessig innovasjonspraksis for å drive omformingen av ideen til et verdifullt kundeforslag. Av denne grunn tilbyr vi et omfattende deltidsstudieprogram for enkeltpersoner som tror at forretningsinnovasjon er på den kritiske banen for å transformere våre sosiale systemer, og går utover enkel teknologi og prosessautomatisering.

Under denne mastergrad vil studentene ha mulighet til å jobbe med konkrete prosjekter. De vil anvende kunnskapen de har fått i en endelig oppgave med sikte på å lansere sitt eget prosjekt.

Kursprogram

Design tenkning

Definer problemet å løse og deretter implementere løsningene, alltid med sluttbrukerens behov som kjerne av konseptutvikling.

  • Digital tanke ledere perspektiv
  • Markedsføring i digital verden
  • Digitale teknologitrender
  • Enablers og plattformer
  • Produkt kreativitet teknikker
  • Programvareutforming
  • Fab Lab

Lean Value Proposition

Takle kjerneutfordringene for å skape overbevisende produkter og tjenester som kundene ønsker å kjøpe.

  • Lean lerret for verdi proposition
  • Minimal levedyktig produkt
  • Teknologi økosystem
  • Avbruddsmodeller
  • Forbrukerundersøkelse
  • Market benchmark

Bedriftsstrategi

Forstå de viktigste konseptene og teknikkene for å forme bedriftens innovasjonsstrategi.

  • Verdiskapning
  • Nye forretningsmodeller
  • Forretningsplanlegging
  • Produktegenskaper planlegging
  • Prosess og verktøy for utførelse
  • Strategi presentasjon

entreprenørskap

Ta tak i innovasjonens rolle i entreprenørprosessen og i en fast etablering.

  • Lederskap beredskap
  • Opprettelse av firma
  • IP-ledelse
  • Oppstart investor verktøykasse
  • Lagopprettelse

Agile Product Development

Utnytte den fleksible metoden for å kontinuerlig levere et arbeidsprodukt.

  • Produktutvikling prosess
  • Utviklingsteknikker
  • Arkitekturer og operativsystemer
  • Programvareutforming, prototyping og testing
  • Lever produktmål

Kundeopplevelse

Utform nye erfaringer som passer til forbrukerens behov og atferd er nødvendig for å skape en konkurransefortrinn.

  • Brukeropplevelsesdesign
  • Brukergodkjenning
  • Tilpassingsbehandling
  • web
  • Innstilling av nøkkelindikatorer
  • Verdi tilbud design
  • Data

Forretningsutvikling

Definer ditt hovedmålgruppe og hvordan du nå dem gjennom optimaliserte kanaler.

  • Lean kommersiell organisasjon
  • Markedssegmentering
  • Salgsprosess
  • Forretningsutvikling
  • Rørledningshus
  • Forhandlingsferdigheter
  • Kommunikasjon og presseforhold
  • Markedsføring verktøykasse håndverk

Veksthacking

Forsøk på tvers av kommersielle kanaler og produktutvikling for å identifisere de mest effektive måtene å dyrke en bedrift på.

  • Bærekraftig vekst
  • Bedriftens hosting / inkubasjon
  • Inkubasjonsprosess
  • Skal opp og utvidelse
  • Tilgang til finansielle anlegg
  • konsolidering

Valgfrie programmer

  • Skolen foreslår valgfrie turer med tilleggsavgift. Programmer og avgifter vil bli skreddersydd for antall registrerte studenter.
  • Få 2 dagers inspirasjon fra USI i Paris, en OCTO teknologihendelse.
  • Reise til San Francisco for å møte noen av de mest inspirerende selskapene og eksperter innen entreprenørskap og innovasjon.

Ta del i 4. industriell revolusjon

Vi står på kanten av en teknologisk revolusjon som fundamentalt vil forandre våre liv, i motsetning til hva mennesket har opplevd før.

Med de milliarder menneskene som er koblet til Internett på mobil, er den ekspansive publikumkilden som er tilgjengelig og de stadig økende prediktive prosesseringsmulighetene - mulighetene blitt uendelige. Disse mulighetene vil bli multiplisert som et resultat av ny teknologiutvikling på utallige områder som kunstig intelligens, robotteknologi, ting til Internett, autonome kjøretøyer, 3-D-utskrift og fornybar energi.

4,7 milliarder mobiltelefon eiere i 2016 illustrerer denne massive utvidelsen. Peer-to-peer musikkplattformer har vist hvordan teknologien har nådd et stort antall adoptorer på kort tid, og banet vei til utvikling av nye produkter og tjenester, noe som dramatisk forbedrer opplevelsen og forstyrrer etablerte forretningsmodeller. Å bestille en flytur, leie et privat hjem for en ferie, bestille en drosje og betale uten kontanter er bare noen få eksempler på hva som kan gjøres på tuppet av fingertuppene på mobiltelefoner i disse dager.

Platformens økosystemer og akselerasjonen av teknologiinnovasjon, kombinert med hastigheten på forretningsmodusforstyrrelser, blir kompliserte å forutse. Selv de mest tilkoblede og bedst informerte bedriftsledere må sette bort deres mest naturlige overlevelsesinstinkter for å forstå dette raskt foranderlige miljøet, utfordre forutsetningene til deres operasjonsteam og kontinuerlig innovere for langsiktig eksistens.

Business Innovation @ CREA Genève fra CREA Genève på Vimeo.

En Campus Abroad

INSEEC ble grunnlagt i 1975 i Bordeaux, og har i løpet av de siste 40 årene utviklet seg til en gruppe på 16 skoler, og tilbyr generalistiske og spesialistprogrammer i ledelse, finans, markedsføring, kommunikasjon, digital, luksus, vin

Ligger i hjertet av pulserende byer som Paris, London, San Francisco og Shanghai, ved kysten som i Monaco eller Bordeaux, eller i nærheten av Alpene i Lyon, Chambery og Genève, gir INSEEC sine 15.000 studenter mulighet til å studere fra Bachelor i MSc, MBA eller DBA, bosetter seg som en ubestridt leder i den franske private høyere utdanningssektoren.

Inntakseksamen

  • Ingen opptakstest kreves.
  • Hver søknad vil bli gjennomgått av kursstyring.
  • Skolen forbeholder seg retten til å godta eller avvise en kandidat av en eller annen grunn.
  • En min. av 15 studenter er påkrevd for programmet å starte.

Opptakskrav

  • Bachelorgrad, sveitsisk diplom i markedsføring / kommunikasjon, CFC / EFZ i markedsføring / kommunikasjon (yrkeskunnskap kreves) eller et annet tilsvarende diplom
  • Engelsk flytende;
  • Periode: Oktober 2017 - januar 2019;
  • Kurs, workshops, e-læring / webcast, reise og Masters prosjekt: ca 900 timer;
  • Heltidsjobb eller 5-måneders internship (skal valideres av CREA og planlagt i undervisningsperioden på skolen);
  • Programlengde: 16 måneder;
  • Tidsplan: Hver to uker 3 hele uker med klasser (fredager fra 9.00 til 6.00 - lørdager fra 9.00 til 16.00);
  • Kursavgift: CHF 18,000 .- Valgfrie turer med tilleggsavgift skreddersydd for antall registrerte studenter (INSEEC San Francisco, USI Paris);
  • -10% rabatt hvis du registrerer deg før 31.03.2017.

Karriere

Å forme din fremtid

Dette banebrytende programmet tar sikte på å utvikle kunnskapen og evnen som er nødvendig for å identifisere og analysere nøkkelfaktorene som driver konkurranseevne og innovasjon på organisasjonsnivå.

  • Innovasjonssjef
  • Business Strategist
  • Product Portfolio Manager
  • Produktsjef
  • Business Development Manager
  • Intrapreneur

forelesere

En skole som er nær næringslivet

Vårt motto er "lære av erfaring". Undervisning må komme fra eksperter. Alle våre lærere er fagfolk på sitt felt. De deler sin kunnskap og verktøy med studentene slik at det de lærer er relevant.

Arbeidsmarkedet endrer seg raskt, og det er viktig for hver student å komme inn i arbeidsverdenen med et relevant ferdighetssett.

Denne skolen tilbyr programmer i:
  • Engelsk


Sist oppdatert March 14, 2018
Varighet og pris
Dette kurset er Campusbasert
Start Date
Studiestart
Feb. 2019
Duration
Varighet
16 måneder
Heltidsstudier
Information
Deadline
Locations
Sveits - Geneva, Geneva
Studiestart : Feb. 2019
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Dates
Feb. 2019
Sveits - Geneva, Geneva
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen