Master i Cultural Management
EAN University
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Språk
Be om info
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
Be om info
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Master i Cultural Management
 
The Master i Cultural Management er et on-campus akademisk program som tilbys i Colombia med mulighet for å få tilgang til en dobbel mastergrad i Art Market og kunst-relaterte selskaper Ledelse gitt av Universidad Antonio de Nebrija (Spania).
 
Dette mastergrad gir konsulenter, ledere, entreprenører, offentlige ledere og forskere med avansert kunnskap og kompetanse for å forstå, utforme og administrere kulturelle prosesser, programmer og prosjekter i statlige og private organisasjoner.
 
Det er rettet mot å svare på globalisering krav modifiserende prosesser knyttet til etablering, produksjon, formidling, forbruk og tilegnelse av kulturelle varer og tjenester.Det tar også sikte på å bidra til kvalifisering av fagpersoner involvert i forvaltning og drift av kulturelle selskaper, og selv til gjennomføring av kultur-relaterte prosjekter for å utvikle lederkompetanse. The Master i Cultural Management øker organisatorisk ledelse kapasitet og fremmer partnerskap, forskning utvikling generere og overføre kunnskap i produksjon kjeder, og den økonomiske dimensjonen av kultursektoren.
 
Dette mastergrad bidrar til verdien løfte om Universidad EAN ved å fokusere på en helhetlig og strategisk visjon om å administrere kultur basert på et praktisk perspektiv brukt til løsning av de virkelige vanskelighetene av selskaper, og brukes til kulturelle tiltak på lokalt, regionalt og landsbasis.
 
Kompetanse
- Administrere og gi råd til offentlige eller private organisasjoner eller bedrifter som tilhører den kulturelle sektor
- Styre rådgivning prosjekter for nasjonale og internasjonale virksomheter i form av kulturelle og ledelse prosjekter.
- Bly områder knyttet til etablering, produksjon, sirkulasjon og forbruk av kultur under et strategisk og global visjon for å overholde bedriftens mål.
- Lede design, forvaltning og utvikling av innovative prosjekter, produkter og tjenester innenfor den kulturelle bedrift eller organisasjon.
- Lede forskningsprosjekter brukes til forvaltning av kulturelle næringer og / eller kulturell turisme.
- Administrere ressurser og næringsliv ferdigheter til å skape noe nytt når skape bærekraftige konkurransefortrinn for den kulturelle selskap eller sektor.
- Utvikle bærekraftige forretningsmuligheter, og lede prosjekter genererer økonomisk og sosial verdi.
 
Metodikk
The Master i Cultural Management tilbyr opplæring basert på kompetanse ved å bruke Educational Model of Universidad EAN. På sikter dette, vil aktiv læring metoder brukes i hver studie enhet gjennom on-campus økter utfyller individuelt arbeid av selvstendig læring og forberedelse. I tillegg innebærer modellen anvendt forskning gjennom seminarer integrere konsepter og bruk av kompetanse, og dermed fører faktiske prosjekter inne selskaper gjennom faglige og forretningsmessige veiledning av professorer med erfaring i prosjektledelse. Workshops, case-studier, og bruke øvelser er utviklet gjennom det faglige programmet, og dermed integrere læring og praksis i bedrifter eller andre organisasjoner.
 
Studieenheter integrere autonom læring og intensive akademiske arbeidsøkter skal foregå etter arbeidstid.Denne modaliteten tillater elevene å harmonisere sine akademiske og profesjonelle forpliktelser.