Master i markedsføring etterretning
Towson University - College of Business & Economics
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
Be om info
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* In-Stat. Out-of-State og International
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Master i Marketing Intelligence
Hva er markedsføring intelligens?
Markedsføring intelligens er integreringen av markedsanalyse, strategi, analyse, data management og interaktiv markedsføring. Towson University masterstudiet i markedsføring intelligens med en innebygd Post-Baccalaureate Certificate i Interactive Marketing er designet med en anvendt, erfaringslæring fokus basert på bransjen trenger. Gjennom grundige kurs og hands-on forskning, vil du lære hvordan du kan skaffe, bearbeide og utnytte markedsdata og få den nødvendige erfaringen for å gå inn høyt nivå stillinger med ansvar for strategiske beslutninger.
Hvorfor tjene en mastergrad i markedsføring intelligens?
Med digital markedsføring alternativer utvikler seg raskt, bedrifter trenger personer som kan lage, gjennomføre og evaluere datadrevne markedsføringsstrategier. Faktisk, det amerikanske Bureau of Labor Statistics prosjekter ansettelse av markedsundersøkelser analytikere til å vokse 32 prosent 2012-2022.
Som utdannet ved Towson markedssjef Intelligence masterstudiet vil du være kvalifisert for jobber som:
- Marketing Intelligence Analyst
- Digital Marketing Manager
- Marketing Research Analyst
- Customer Insight Specialist
Mer om programmet
Opptak til masterstudiet i markedsføring intelligens er konkurransedyktig. Læreplanen krever 30 enheter som kan være ferdig i to år foreslo kurs sekvens.
Opptakskrav
Programmet er for tiden å innrømme for høsten 2015 sikt bare. Fristen for å søke er august En. Prioritet vil bli gitt til studenter som søknad og materialer har blitt mottatt innen 1. juli. Spring opptak er ikke tilgjengelig på dette tidspunktet.
Opptak til Master of Science-grad i Marketing Intelligence er konkurransedyktig. Kvalifikasjonskravene er:
- En Baccalaureate grad fra et regionalt akkreditert høyskole eller universitet
- En kumulativ GPA på 3,00 (på en skala fra 4,00) eller tilsvarende på de siste 60 enheter av høgare eller lågare arbeid. Betinget opptak kan gis med minimum GPA på 2,75.
- Graduate Record Examination (GRE) eller Graduate Management Admissions Test (GMAT). Minst en poengsum må sendes inn.
For å søke, fullføre en Graduate Opptak søknad. Følgende tilleggsinformasjon vil bli bedt om som en del av den elektroniske søknaden:
- To anbefalingsbrev fra enkeltpersoner som kan bevitne din evne til å tåle påkjenningene fra en høgare utdanning. (E-postadressene til recommenders må også oppgis i søknaden).
- En-til to-siders personlig melding som beskriver dine tidligere relevant erfaring, dine karrieremål og hvordan du forventer at dette programmet for å støtte disse målene
- En CV
- Internasjonale studenter kan være gjenstand for tilleggskrav. Se innleggelser hjemmeside for mer informasjon.
Studenter uten lavere kurs i statistikk og programmering kan være nødvendig for å fullføre flere kurs i disse områdene før de blir tatt opp i programmet.
Om skolen
Spørsmål
Lignende kurs
MSc i Business Analytics: Operasjonell forskning og risikoanalyse
- Manchester, Det forente kongerike Storbritannia og Nord-Irland
MIM - Master i internasjonal ledelse - Business Analytics
- Zürich, Sveits
- Antwerp, Belgia + 7 mer
Master i forretningsintelligens og big data i trygge miljøer (interuniversity) (avstand)
- León, Spania