Master i Markedsføring
ISG Business & Economics School
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Lisbon, Portugal
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
2 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Oct 2024
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Hovedmålsettingen med master i markedsføring er, på den ene siden å gi en utdanning som er både avansert og up-to-date i vitenskapelige områder av markedsføring og på den annen side, for å motivere elevene til å drive forskning.
The Master i markedsføring vil lære og trene studentene til å ta i bruk den spesifikk kunnskap om faget, utnytte begreper, modeller og tradisjonelle teorier om markedsføring. I tillegg vil det skape bevissthet om nye utbygginger i områder som er spesifikke for de relasjoner av selskaper med sine kunder og offentlige og oppmuntre til anvendelse av nye teknologier for informasjon og kommunikasjon for å bidra til økt selskapets prestasjoner, i internasjonal sammenheng, gjennom en integrerende rolle i ulike områdene ledelse.
Mål
Mesterens dermed sikrer orientering og integrering av teori og praksis til: Oppfordre alle som arbeider og opererer i dette feltet for å stadig aktualisere gjennom en holdning av forespørsel og eksperimentering; å utvikle evnen til å ta initiativ, men også være en lagspiller.
Kurset hones kompetanse og forbereder studentene i bestemte områder av markedsføring for å gjøre dem i stand til å utføre sine faglige aktiviteter vellykket og også oppfordrer studenter til å forfølge sine faglige reise gjennom til tredje syklus.
Tilgang
Graduate grad holders, i ledelse, markedsføring, reklame og PR og andre områder som ønsker å få kompetanse i markedsføring.
Erfarne fagfolk som ønsker å forbedre sine kunnskaper i markedsføring av tjenester, Industriell markedsføring, internasjonal markedsføring og Consumer Goods Marketing.
Recognition & Omstrukturert Curriculum
Pensum struktur og plan Studies (Syllabus) av Mastergrad i Markedsføring ble godkjent i henhold til varslings No. 11040/2011, publisert i Diário da República, Official Gazette, andre Series, No. 96, datert 18. mai 2011.