Master i utdanning
Avondale College of Higher Education
Nøkkelinformasjon
Velg plassering
Campus plassering
Cooranbong, Australia
Språk
Engelsk
Studieformat
Blandet
Varighet
1 år
Tempo
Fulltid, Deltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
The Master of Education (MED) Kurset er beregnet for lærere og skoleledere som ønsker å forfølge høyere studier i pedagogikk. Spesiell fokus er gitt til rollen som den kristne lærer / administrator i styrke moral og tro utvikling innenfor en kontekst av trosopplæring. The Master of Education tilbys som enten et kurs grad eller en kombinasjon av kurs og prosjekt eller mindre avhandling. Studier er tilgjengelig i fem områder:
- Pedagogisk Administration
- Religiøs utdanning
- Pensum og undervisning Studier
- TESOL (Undervisning engelsk som andre eller andre språk)
- Spesialpedagogikk
VARIGHET
Ett år heltid eller tilsvarende deltid. Deltidsstudenter vanligvis fremgang på frekvensen av to eller tre enheter per år. Fleksibilitet tillater elevene å enten "fast-track" sine kurs ved å ta en overbelastning, eller ta færre enheter i noen år om nødvendig.
studiepoeng
Åtte enheter på totalt 48 studiepoeng
Modus for levering
Enheter tilbys enten blandet eller full avstand modus. Blandede enheter modus består av fjernundervisning komponenter og et bolig session på Avondale College of Higher Education (Lake Macquarie Campus), eller annen utpekt sentrum, i juli hvert år. Bolig sesjon gir mulighet for studentene til å være involvert i betydelig student-foreleser og student-student interaksjon.
Studentene får informasjon enhet og ressurser via den elektroniske læringsplattformen Moodle. Forelesere og kurs convenor er tilgjengelig for å kommunisere med elevene ved Moodle, telefon eller e-post. Bolig skole komponent er designet for å gi en integrerende perspektiv til enheten. Studenter fullføre oppgaver designet for å utforske teoretiske begreper, anmeldelse av nyere relevant forskning og fosterfeltbasert refleksjon og anvendelse av begrepene oppstått.
Akkreditering
Kurset er godkjent av høyere utdanning Kvalitet og Standards Agency (TEQSA) og kan bli tilbudt australske studenter eller internasjonale studenter (CRICOS Antall 057327F). Internasjonale studenter er regulert i forskrift gitt i lov om ESOS (2007) og National Code.
Inntakskrav
Søkere må vanligvis ha en bachelorgrad etterfulgt av en Graduate Diploma of Education eller tilsvarende.
Søkere med en fire år Bachelor i pedagogikk pluss 2 år eller mer pedagogisk erfaring med vellykket oppnåelse av Dyktig Status i den australske Professional Standards for lærere vil også være kvalifisert basert på følgende:
- verifisering av en pedagogisk mappe som bevis Australian Institute for undervisning og skoleledelse (AITSL) standarder,
- positive resultater av et intervju eller seminar prosess gjennomført av School of Education samt
- vellykket gjennomføring av en to ukers tilsvarende intensivt program gjennomført på nettet.
Utenlandske søkere må gi tilsvarende faglig stående verifisert ved School of Education.
Verifisering av legitimasjon kreves ved søknadstidspunktet.
Søkere som bachelorgrad ble ikke gjennomført i engelsk må demonstrere engelskkunnskaper ved å oppnå en IELTS score på minst 6.5 for å snakke og lytte, uten individuell bandet scorer mindre enn 6,0. En offisiell uttalelse fra IELTS resultater må følge søknaden.
Søkere kan få en videregående står opp til 50% av MED selvsagt gitt enhetene som danner grunnlaget for søknaden ble foretatt på et tilsvarende nivå, og var av en tilsvarende vekting til Avondale College MED enheter og / eller kurs.
Gjennomføring
Kurset tilbys i tre mønstre. Alle mønstre inkluderer Christian utdanning enhet og en enhet i forskningsmetodikk. Den mindre avhandling alternativet gir studentene forskningserfaring som kan danne grunnlag for progresjon til videre studier. Alle 6 studiepoeng enheter krever en tenkt tidsbruk på 150 timer.