Master i utenrikshandel og internasjonal markedsføring
INSA Business, Marketing & Communication School
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Barcelona, Spania
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
1 år
Tempo
Deltid
Studieavgift
EUR 5 200 / per year
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Introduksjon
Presentasjon
Dette grad programmet fokuserer på de praktiske aspekter av globale markeder for å lære elevene de ferdigheter som gjelder for internasjonal handel, import og eksport, internasjonal produktmarkedsføring og global supply chain management.
Mål
- Få kunnskap er nødvendig for å bli en ekspert i globale markeder operasjoner.
- Finn ut alt om organiseringen av eksport avdelinger innen selskapets struktur, samt god forståelse av prinsipper og teknikker for markedsføring.
- Kunne effektivt designe og gjennomføre strategisk markedsføringskampanjer og lykkes på internasjonalt nivå.
Target
a) Nyutdannede og fagfolk som ønsker å utvide sine ansettelses horisonter.
b) Erfarne fagfolk som ønsker å ta på seg nye oppgaver og ansvar.
c) selskaper som søker opplæring av personalet.
d) Nyutdannede i fagopplæring og høyere utdanning i området virksomheten søker praktisk forberedelse til å gå inn i arbeidsstokken.
Profesjonelle muligheter
- International Marketing Director
- Foreign Trade manager
INSA tilbyr muligheten til å gjøre et internship i selskaper under kurset.
Pensum
- Internasjonal markedsføring og eksport
- International Trade: Bedre import
- Det internasjonale miljøet
- Eksportmarkedet valg: definisjon og strategier
- Eksport markedet oppføring strategier
- Eksport oppføring moduser
- Non-eksport oppføring moduser
- Eksport orden og fysisk distribusjon
- International Transport
- Internasjonal finansiering og betalingsmåter
- Strategiske alternativer for selskapet i de internasjonale markedene
- The Market Research på internasjonalt nivå
- Den internasjonale politikk av Produktet
- Prispolitikk
- Global Sourcing
- Retning for internasjonalt salg
- INTERNATIONAL COMMUNICATION
- International Marketing Planning
- Organisering, koordinering og kontroll av internasjonal markedsføring
Assessment System
Evalueringen er basert på en løpende vurdering av hver blokk av studien, gjennom klasse oppmøte og / eller undersøkelse. Studenten må ha bestått hvert fag uavhengig. I tillegg må studenten ha tjent minimum karakteren fastsatt i forretningsplanen.
Etter å ha bestått de vurderinger og med minimumsgrensen for tilstedeværelse er nødvendig, studenten få et diplom i Master i Foreign Trade & International Marketing av INSA Business, Marketing & Communication School.