Master of Arts i undervisning (matte)
The Mico University College
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Språk
Be om info
Studieformat
Blandet
Varighet
Be om info
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Master of Arts i Undervisning (MAT)
Studiepoeng som kreves: 42/48
The Master of Arts i Undervisning (MAT) Programmet er rettet mot personer med en bachelorgrad i varierte områder og dekker en periode på fem (5) semestre, inkludert sommer økter. Filosofien av programmet er å styrke lærere for yrkesutøvelse og ansvarlig lederskap gjennom en rikholdig, variert og dynamisk læreplan. Det gjør at ytterligere erfaring å integrere innhold på tvers av ulike fagfelt knyttet teori til praksis.
FILOSOFI
The Master of Arts i undervisningsopplegget søker å styrke lærere for yrkesutøvelse og ansvarlig lederskap gjennom en rikholdig, variert og dynamisk læreplanen, og gir en høyere grad pro-program som vil gjøre klientellet til å drive videre forskning aktiviteter som bidrar til å opprettholde-stand utvikling.
BEGRUNNELSE
De nåværende realiteter utdanning som et redskap for en bærekraftig utvikling krever en ny tilnærming i å utdanne fagfolk som er reflekterende, velformulerte, initiativrik, kreativ og målrettet. Dette synet er basert på premisset om at utdanning av det tjueførste århundre og utover må være funksjonelle og relevante for de behov, utfordringer og endringer rundt oss.
The Master of Arts i Undervisning (MAT) Programmet er en høyere grad program for alle kvalifiserte personer som gir opplæring innen utdanning, næringsliv, helse og andre private / offentlige sektorer. Matten er designet for å sertifisere kandidater i en av tre programområder; Grunnskole, videregående og voksenopplæring. Kurset Arbeidet integrerer innhold og pedagogikk med sterk vekt på viktige undervisningskompetanse.
MÅL
Programmet:
- Gir deltakerne en forståelse av dagens trender for å skape og bruke for bærekraftig utdanning tech-logi.
- Forenkler kritisk tenkning for vekst og utvikling av utdanning.
- Utsetter deltakerne til en dynamisk og integrert læreplan som vil styrke dem til å være gode utdannings utøvere.
- Aktiverer klientellet å drive verdt forskning som vil resultere i økende pedagogiske fordeler.
- Utdanner deltakerne til å være involvert i integreringen av kunnskap på tvers av fagfelt.
- Gir den type miljø som vil inspirere klientellet å bli ansvarlige ledere og gründere innen utdanning.
- Forenkler deltakerne i å designe, utvikle, implementere-ing og evaluering av pedagogiske programmer.
- Skaper en bevissthet om det flerkulturelle mangfoldet i sam-skjellige og implikasjonene for utdanning.
- Gir muligheter for et bredt spekter av praktiske erfaringer i og ut av instruksjons innstillingen.
- Hjelper utøveren til å forstå seg selv, bli klar over de ønskelige verdier og etikk, og være i stand til å fremme disse for betterment av samfunnet.