Master Of Science I Hospitality And Tourism Management
Eugene M. Isenberg School of Management, University of Massachusetts, Amherst
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Språk
Be om info
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
Be om info
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
UMass er stolt over å være en del av en veldig liten elite gruppe av topp rangert gjestfrihet lederprogrammer. Men dette anerkjennelse verden har å tjene. En fersk undersøkelse av våre studenter og nåværende studenter avslørte årsakene til at de valgte UMass til masterstudier. I tillegg til vårt omdømme, sitert de antallet og kvaliteten på vårt fakultet, den robuste læreplanen, den ideelle beliggenheten, det store antallet studenter, økonomisk bistand muligheter, og den personlige oppmerksomheten de fikk her.
Masterstudiet kvalifiserer for lederstillinger i serveringsbransjen, myndigheter, utdanning og rådgivning. Det HTM Instituttet tilbyr oppgaven og ikke-avhandling spor, både som leder til Master of Science-grad.
Oppgaven sporet er utformet med fleksible krav for å tillate studentene å utvikle individuelle studier med sine store professor og komité. Det inkluderer kurs i HTM og andre avdelinger i Isenberg School of Management. En forskningsbasert avhandling kreves (6-studiepoeng).
Den ikke-avhandling spor inkluderer også kurs i HTM og andre avdelinger i Isenberg School of Management. I stedet for de 6 studiepoeng, studentene fullføre et ekstra kurs i HTM eller Management (3 sp) og gjennomføre en stor gjestfrihet forskningsstudie (3 studiepoeng).
Mens antall studenter tatt opp i programmet varierer hvert år, vi vanligvis opprettholder en påmelding på 35 til 40 studenter. Femten instruktører, alle med doktorgrad, utgjør utdannet fakultetet.
Studieprogrammet omfatter kurs i andre fag som utvider grunnleggende begreper i de ulike elementene består av gjestfrihet og reiselivsnæringene. Avdelingsnivå kurs forplikter seg til å utvide, forbedre og tilpasse grunnleggende begreper til unike områder av gjestfrihet feltet. Øvre-emner i programmet oppfordrer til bruk av alle tilgjengelige ressurser og utvikle analytiske og beslutningstaking ferdigheter sentralt i serveringsbransjen.