Master i Character Animasjon
Universal Arts School
Nøkkelinformasjon
Velg plassering
Campus plassering
Los Angeles, USA
Språk
Engelsk, Spansk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
2 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Sep 2024
Introduksjon
Fordyp deg i et uforglemmelig kreativt eventyr hvor magien kommer til live på skjermen. Animasjon er en unik kunst som kombinerer fantasi, teknikk og lidenskap for å bringe verdener og karakterer til live. Fra klassiske håndtegnede animasjoner til banebrytende digitale teknikker, har han fengslet publikum i alle aldre i filmer, serier, reklame og videospill.
Gjør deg klar til å bringe ideene dine ut i livet, fortell spennende historier og fengsle med kraften i bevegelse. Animasjon låser opp en verden av kreativitet, og vi er her for å hjelpe deg med å nå dine mål i dette spennende feltet. Velkommen til animasjonens magi!
[karrierer og mestere] Du kan velge følgende formasjoner:
animasjon
3D-karakteranimasjon er basert på de 12 prinsippene for animasjon, fysiske lover og troverdige karakterreaksjoner. Trening spenner fra å lære menneskelig bevegelse til teaterforestillinger og psykologien for å formidle overbevisende følelser. I tillegg er personlig filming inkludert for å analysere og forbedre prestasjoner. Denne kunnskapen er supplert med leppesynkronisering. Fra det grunnleggende til skuespillet, animasjon gir deg muligheten til å skape troverdige karakterer. Opplæringen inkluderer forståelse av produksjon i audiovisuelle selskaper med fokus på animasjonsfilmer, videospill og reklame. Til slutt vil porteføljen din med de beste verkene dine være introduksjonsbrevet til bransjen som karakteranimator.
Programvare: Maya
Rigger
I Rigging med Maya-trening vil du lære å lage strukturer og forbindelser for å bringe 3D-karakterer til live. Denne animasjonsteknikken artikulerer objekter gjennom skjeletter og kontroller for å legge til bevegelse. Riggeren spiller en avgjørende rolle i produksjonen ved å gi sjel til objekter og gi verktøy for animatørens kunstneriske potensial. I tillegg skal vi utforske automatisering og forenkling av oppgaver med Python, som er ideell for kunstneriske og tekniske profiler uten behov for forkunnskaper innen 3D eller programmering. Trening spenner fra noder til avansert karakterrigging og gir essensielle ferdigheter for profesjonell karakteranimasjonsproduksjon. Denne spesialiseringen innen rigging er svært etterspurt i bransjen og vil gi deg muligheter på arbeidsmarkedet.
Programvare: Maya
Rangeringer
Programresultat
Dette er bare noen av bedriftene der studentene våre jobber:
Karrieremuligheter
animasjon
- 3D-karakteranimator for kort- eller spillefilmer
- 3D-karakteranimator for animerte serier
- 3D-karakteranimator for videospill
- 3D-karakteranimator for VFX
- 3D-karakteranimator for reklame, multimediaapplikasjoner, dokumentarer, vitenskapelige eller medisinske rapporter
- 3D-karakteranimator for Pre-vis
- 3D-karakteranimator for Tech-vis
- 3D-karakteranimator for Post-vis
- 3D-karakteranimator for ansiktsbehandlinger
- 3D-karakteranimator for å rense MO-CAP Motion Capture-kurver
- TD 3D-karakteranimator
- Fixing 3D Character Animator
- 3D-karakteranimator for Virtual Reality-apper
Rigger
- Rigging Artist
- Rigging TD
- Rigging Supervisor
- Teknisk animatør
- Pipeline TD / Teknisk direktør
- Animasjonsprogrammerer