Startdato: hvert år, i mars og oktober.

Med studenter fra over 140 land rundt om i verden er Rome Business School 's Master i Tourism Management det ideelle valget for fagfolk som søker et verdensklasse studieprogram for å starte eller konsolidere en vellykket karriere i den internasjonale turistsektoren. Kvaliteten på undervisningen kombinert med våre ledende karriere- og nettverkstjenester gjør dette programmet perfekt til de som søker å utmerke seg i dagens arbeidsmarked og i global virksomhet.

Turisme tilbud har nådd en tydelig modenhet og kontekstuelle krav til økning og diversifisering av turistmål. Fagfolk som er forberedt og bedre i stand til å møte utfordringene i denne bransjen, vil finne nye arbeidsplasser og oppadgående mobilitet.

Mål mottakere

Master i Tourism Management er rettet mot:

  • nyutdannede og undergraduates (underlagt intervju);
  • unge som ønsker å starte karriere i reiselivsnæringen;
  • fagfolk i turistindustrien villig til å oppfylle sin kunnskap med kontakter med noen av de mest innflytelsesrike jevnaldrende i verdensomspennende miljø og industri.

Deltakerne, som ønsker å sette ut en vei for å vokse innenfor organisasjonen, eller å starte opp sin egen bedrift, villig til å forstørre sitt perspektiv på dette markedet og / eller fullføre sin faglige opplæring ved å få en sertifisering strengt utformet for turismeindustrien , vil ha stor nytte av dette programmet.

Struktur (varighet - 1 år)

  • Seks måneders forelesninger
  • Seks måneder dedikert til internasjonal praksis og prosjektarbeid
  • Besøk på internasjonale bedrifter og organisasjoner
  • Integrative kulturprogram
  • Seminarer og arrangementer

Tilstedeværelsesformer

Dette master kurset kan være deltatt på engelsk, enten på campus eller ved fjernundervisning, i deltid formel (2 tre timer forelesninger per uke), eller i en blandet formel.

innhold

  • Innledningsområde: Turisme og turisme organisasjon
  • Strategisk ledelse
  • Økonomi i turisme
  • Introduksjon til regnskap for ledere
  • Forretningsplanlegging
  • Prinsipper for markedsføring
  • Metodikk for oppretting av opplevelsesturen
  • Det globale mat- og vinturisme systemet
  • Det globale kunst og kultur turisme systemet
  • Det globale mote turisme systemet
  • Det globale romantiske turisme systemet
  • Det globale sports turisme systemet
  • Det globale grønne og bærekraftige reisesystemet
  • Digital markedsføring for reiser design og turisme ledelse
  • Merkevareledelse
  • Turistteknikker og salgsreiser
  • IT-området - Booking systemer og ny teknologi i turisme ledelse
  • Prosjektledelsesområde: Turismeplanlegging
  • Juridisk område: Turisme lovgivning og regulering
  • Kommunikasjon og menneskelige ressurser
  • Kundeservice
  • Risikostyring
  • PR
  • Startøkosystemet
  • Sektorutstillinger
  • Nye trender

Karriere Tjenester

Deltar i denne masterstudiet gir rett til:

  • Internasjonale internships hos ledende selskaper og organisasjoner;
  • Inkluderingen av din CV i Rome Business School database og distribusjon til bedrifter, organisasjoner og headhunters som tilhører Rome Business School internasjonale nettverk;
  • En gratis CV-gjennomgang;
  • Støtte i ledelsen av jobbintervjuer;
  • Nettverksmøter med internasjonale ledere, fagfolk og bedriftseiere;
  • En personlig søk og flaggstjeneste for de beste jobbmulighetene i Italia og i utlandet.

Etter å ha fullført dette masterstudiet vil deltakerne kunne arbeide blant annet profiler som:

  • Reise konsulenter;
  • Arrangørene av innsamlingsaktiviteter rettet mot fremme av turistaktiviteter i offentlige og private byråer og selskaper;
  • Samarbeidspartnere for turoperatører og reisebyråer for realisering av turisttilbud;
  • Sektorielle konsulenter for landbruksselskaper og entreprenører for fremme av mat og vinprodukter;
  • Sektorielle konsulenter for offentlig sektor for planlegging, organisering og styring av lokale turistfremmende tiltak;
  • Promotere av mat og vinprodukter og kulturelle turistruter.

Læringsmål

Ved å fullføre programmet vil deltakerne kunne:

  • Les et lokalt miljø gjennom sin Agrifood-produksjon og spesialprodukter;
  • Kjenn de viktigste italienske (og internasjonale) spesialmat og viner;
  • Kjenne lokale kulturelle og miljømessige ressurser ut fra integrering av turisttilbudet;
  • Identifisere de sosiale, finansielle, politiske, offentlige og private aktørene og de primære aktørene som deltar i ledelsen, bevaring, verdsettelse og fremme av lokal kulturell rikdom;
  • Identifisere regulatoriske og finansielle verktøy knyttet til fremme av initiativer til støtte for turisme;
  • Identifiser handlingene og strategiene som er egnet for å beskytte, verdsette og fremme turistproduktet;
  • Bygg et turisttilbud som integrerer lokale kulturer, miljøer og smaker gjennom en tilnærming som retter seg mot å øke kunnskapen gjennom gleden av alle sanser;
  • Utvikle tiltak rettet mot å fremme et lokalt miljø ut fra miljømessig bærekraft og ansvarlig turisme
  • Identifisere og samarbeide med aktørene (turoperatører, reisebyråer, etc.) involvert i produksjon av turistpakker;
  • Utvikle kompetanse innen kontekst for mat og vin turisme rådgivning på landsbygda;
  • Design markedsførings- og kommunikasjonsstrategier rettet mot å fremme produkter i lokale miljøer (fester, utstillinger, arrangementer) og i spesifikke sektorkontekster (utstillinger, konferanser, møter, utstillinger, temautstillinger osv.).

fordeler

Verdensklasse lærere

Mastergradsfakultetet består av høyt utvalgte internasjonale universitetsprofessorer, trenere og bedriftsledere, trukket fra en rekke operasjonelle og profesjonelle felt, og kan dermed få med seg et omfattende utvalg av oppdaterte erfaringer og kompetanser. Undervisningsstrategien er rettet mot kunnskapsoppkjøp, og dermed på overføringskompetanse som er virkelig nyttig for deltakernees faglige utvikling.

Læring

For både på campus og fjernundervisningskursene kan deltakerne alltid stole på assistent fra en veileder for eventuelle avklaringer de måtte kreve, for gjennomføring av testene og øvelsene som kreves av hver modul og for sluttprosjektet

Læringsmateriell

Studenter registrert for masterstudiet vil bli utstedt med et vell av læringsmateriell, inkludert lysbilder, lærebøker, casestudier, artikler, videoer og nyttige internettforbindelser.

Registrering i Rome Business School Alumni Association

Deltakelse i masterstudiet gir rett til å bli en del av Rome Business School Alumni Association, det internasjonale nettverket gjennom hvilket studenter fra Rome Business School kan dele ideer, erfaringer og prosjekter. Mange tilrettelegging er også tilgjengelig for å delta på videreutdanning.

Inntakskrav

Alle søkere må ha en treårig grad (eller være nær ferdigstillelse). De med relevante faglige kvalifikasjoner eller omfattende yrkeserfaring vil også bli vurdert.

Søkere må demonstrere engelskspråkkunnskaper under et intervju.

For både på campus og fjernundervisningsmuligheter og for å sikre et opplæringsopplæring av høy kvalitet, kan klassene bestå av maksimalt 15 deltagere.

stipend

Delvis stipend er tilgjengelig for å dekke en del av studieavgiften. Stipend vil bli tildelt basert på kandidatens personlige, erfaringsmessige og tekniske motivasjonsprofil.

avdrag

Betalingen av deltakelsesavgiften er installerbar. Ved betaling av deltakelsesavgift i en enkelt løsning, vil studenten få 10% rabatt.

Program undervist i:
Engelsk
Rome Business School

Se 15 flere kurs fra Rome Business School »

Sist oppdatert January 29, 2019
Dette kurset er Nettstudier, Campusbasert, Kombinert nett & campus
Startdato
Duration
1 år
Deltid
Pris
6,500 EUR
Deadline
Etter sted
Etter dato
Startdato
Sluttdato
Søknadsfrist
Startdato
Sluttdato
mars 31, 2020
Søknadsfrist
Startdato
okt. 2019
Sluttdato
okt. 31, 2020
Søknadsfrist
Location
Søknadsfrist
Sluttdato
mars 31, 2020
Location
Søknadsfrist
Sluttdato

okt. 2019

Location
Søknadsfrist
Sluttdato
okt. 31, 2020