Master i digital markedsføring og inntektsledelse

Generelt

Programbeskrivelse

PROGRAMBESKRIVELSE

Master in Digital Marketing and Revenue Management for Tourism and accommodation companies of School of Tourism and Hotel Management Sant Ignasi er en mastergrad fra Ramon Llull University.

Hovedmålet med programmet er å gi deg den mest oppdaterte opplæringen for å legge til rette for strategisk beslutningstaking innen digital markedsføring, samt de mest avanserte teknikkene og verktøyene som guider beslutninger om inntektsstyring relatert til prising og inntektsstyring .

Denne masteren tilbyr deg spesialisert opplæring som lar deg optimalisere ressurser og inntekt i en meget konkurransedyktig sektor. Det inkluderer også en modul for institusjonell, offentlig og mellommenneskelig kommunikasjon som kompletterer opplæringen slik at du blir en av lederne innen digital transformasjon av den internasjonale reiselivsnæringen.

Programmet består av 4 moduler som kan tas på rad eller individuelt. Hvis du bare studerer en av modulene, vil du oppnå en universitetsekspertgrad i den spesialiteten. Fullførelsen av de 4 modulene vil føre til mastergraden gjennom URLen.

  • Modul 1: Digital markedsføring for reiselivs- og overnattingsbedrifter
  • Modul 2: Effektiv kommunikasjon for fagpersoner
  • Modul 3: Inntektsstyring for reiselivs- og overnattingsbedrifter
  • Modul 3: Total inntektsstyring


INNHOLD

Master i digital markedsføring og inntektsledelse for turisme- og overnattingsbedrifter i HTSI har som mål å trene deg som ekspert, mestre de nyeste trendene på områdene, og gjøre det mulig for deg å administrere de nyeste verktøyene for digital markedsføring og inntektsadministrasjon brukt på reiselivsbransjen og av overnatting.

Når du har bestått programmet, vil du kunne:

  • Definere og utvikle mål, taktikker og strategier for digital markedsføring for å etablere passende politikker i tråd med målene og strategiene til reiselivs- og overnattingsbedriften.
  • Identifiser de viktigste øyeblikkene i kundeopplevelsen for å fange opp og bygge kundelojalitet gjennom en digital strategi.
  • Beherske teknikkene til SEO og SEM, så vel som deling av innhold i digitale medier og sosiale nettverk for å plassere innholdet på Internett.
  • Segmenter markedet i henhold til distribusjonskanaler for å identifisere kundenes profil.
  • Definer inntektsstyringsstrategier tilpasset organisasjonens mål.
  • Administrer og utfør inntektsstyringsmetoder for å oppnå forventede resultater.
  • Segmentpriser i henhold til distribusjonskanaler og forbrukerprofil for å identifisere trender og atferd.
  • Etablere mekanismer for å kontrollere priser og varelager for å forbedre den generelle ytelsen til hotellorganisasjonen.
  • Forutsi priser for å definere strategier som forbedrer fordelene med driftskontoen.
  • Vurdere lokale, globale og interkulturelle spørsmål for å forstå og inkludere eksterne perspektiver som tar hensyn til kollektiv velvære og bærekraftig utvikling i styringen av prosjekter og selskaper i turisme- og overnattingssektoren.

Inntaks

Hvem har tilgang til Master i digital markedsføring og inntektsadministrasjon?

1. Studenter med universitetsgrad

  • Alle de som er i besittelse av en offisiell spansk universitetsgrad, eller en annen utstedt av en institusjon for høyere utdanning som tilhører et annet medlemsland i det europeiske området for høyere utdanning som gir adgang til mastergrader.
  • Nyutdannede i utdanningssystemer utenfor det europeiske området for høyere utdanning, uten å måtte godkjenne graden. Før vil det bli bekreftet at det utenlandske universitetet som har utstedt graden, godkjenner et opplæringsnivå som tilsvarer de tilsvarende offisielle spanske grader, og at denne graden i ditt land gir tilgang til videreutdanning. Tilgangen med denne ruten innebærer ikke i noen fall homologeringen av denne tittelen eller dens anerkjennelse til andre formål enn å ta skipsføreren.

2. Studenter uten universitetsgrad

Studenter uten universitetsgrad som oppfyller følgende krav kan ta studiet, og etter opptakskommisjonen vurderer og aksepterer kandidaturet sitt gjennom CV-en:

  • Kandidater minst 23 år
  • Tilgang til universitetet enten gjennom PAU eller gjennomført en formativ syklus for høyere grad
  • Minimum 3 års påviselig arbeidserfaring i ansvarsstillinger i reiselivs- og hotellsektoren. Opptakskommisjonen forbeholder seg retten til å be om referanser til nevnte arbeidserfaring og å ha et intervju med kandidaten, hvis det anses nødvendig.

PÅMELDING

Hvilken prosess må følges for å formalisere registreringen av Master in Digital Marketing and Revenue Management?

Når kandidaten mottar den gunstige oppløsningen av sitt kandidatur fra Opptakskommisjonen, må han formalisere registreringen ved å presentere følgende originaldokumentasjon for Akademisk sekretariat ved Fakultet for reiseliv og hotellledelse Sant Ignasi:

1. Spanske universitetsutdannede

  • Fotokopi av gyldig ID eller pass på registreringstidspunktet
  • Original og fotokopi av tittelen eller tittelen på universitetsstudiene
  • Offisiell akademisk sertifisering (liste over emner tatt med kvalifikasjonen og antall studiepoeng)
  • Direkte belastning dokument

2. Nyutdannede i utdanningssystemer utenfor det spanske universitetssystemet

  • Et fotografi
  • Fotokopi av gyldig pass på registreringstidspunktet
  • Original og fotokopi av tittelen eller tittelen på universitetsstudiene
  • Offisiell akademisk sertifisering (liste over emner tatt med kvalifikasjonen og antall studiepoeng)
  • Svervet oversettelse av graden og den akademiske posten, i tilfelle originalen ikke er på spansk eller engelsk.
  • SET (europeisk supplement til graden) eller hvis ikke et sertifikat fra kandidatens hjemmeuniversitet som beviser at hans universitetsstudier gjør det mulig for ham å ta en mastergrad i hjemlandet.

3. Studenter uten universitetsgrad:

  • Fotokopi av gyldig ID eller pass på registreringstidspunktet
  • Fotokopi av fullført grad
  • Curriculum vitae med den påviselige og sertifiserte arbeidserfaringen fra selskapet som spesifiserer nevnte arbeidserfaring.

Ved påmelding vil Akademisk sekretariat ved Fakultet for reiseliv og hotelladministrasjon Sant Ignasi kreve at studenten fremlegger alle originaldokumentene for å gjøre det aktuelle obligatorisk.

PRIS- OG BETALINGSMETODER

Standard: 7.560 EUR

  • Påmelding (lønn før 15 dager fra opptak) = 2 900 EUR
  • Hvil (før du starter masteren) = 4.660 EUR

Enkel betaling: EUR 6 804 (5% rabatt)

  • Påmelding (lønn før 15 dager fra opptak) = 2 900 EUR
  • Totalt (før 12/01/2019) = 3.904 EUR

Månedlig betaling (2%): EUR 7,711,20

  • Påmelding (lønn før 15 dager fra opptak) = 2 900 EUR
  • Månedlig = 801,87 EUR x 7 månedlige betalinger (fra februar til juli)
Sist oppdatert Desember 2019

Om skolen

The School of Tourism and Hospitality Management Sant Ignasi (HTSI) is a university centre of Ramon Llull University and it is promoted by the Company of Jesus and the ESADE Foundation.

The School of Tourism and Hospitality Management Sant Ignasi (HTSI) is a university centre of Ramon Llull University and it is promoted by the Company of Jesus and the ESADE Foundation. Minimér