Master Digital Marketing og e-handel ansikt til ansikt i Alicante er designet fra et praktisk synspunkt , og læreplanen vår er et av våre forskjellige poeng.

Opplæring i elektronisk handel og digital markedsføring er avgjørende for å effektivt administrere salg av Internett. I Ecommaster har vi nøklene til å bli en autentisk e-handelssjef, og lærer deg alle nødvendige strategier for å lykkes på nettet . Foreløpig og fremtid for virksomheten er på Internett. Spesialiserer!

Studerer behovene vi har hatt og fortsetter å ha lærere og e-handel i dag til dag. Vi har tilpasset det etter 8 utgaver av en mastergrad i e-handel i Alicante , 5 utgaver ansikt til ansikt i Madrid og 13 utgaver i Online-modus.

Fra 2011 til 2016 har vi stått for vår egen tittel "Master in E-handel og online markedsføring av Miguel Hernández University of Elche", og som en årsak til denne rehabiliteringen har vi "blitt uavhengige" og har åpnet et fysisk hovedkvarter i Elche Parque Empresarial for å være nærmere våre samarbeidende selskaper og å være en skole for digital virksomhet, og dermed legge til rette for at studenten får en nærmere tilnærming til privat foretak.

Imidlertid fortsetter vi å inkludere noen av våre professorer fra Miguel Hernández de Elche-universitetet i fakultetet vårt og samarbeide med både denne enheten og Universitetet i Alicante.

Semipresencial Digital Marketing Master i Alicante, blir undervist under "learning by doing" -filosofien, der studenten vil ha tilgang til en open source-plattform for å jobbe med Magento, Prestashop og / eller WordPress WooCommerce, markedsledende plattformer for etablering av butikker online.

Vår digitale handelshøyskole

Vi utvider timene med SEO, Adwords, Web Analytics og Big Data i læreplanen vår, og i tillegg har vi organisert besøk til forskjellige selskaper relatert til netthandel (Lolahome, Valentinas butikk, Catral Garden, Sistel, logistikkfirmaer, dropshipping, etc.)

Vi har tre ingeniører (telekommunikasjon og multimedia) i vårt Ecommaster-stab, for å hjelpe studenter som ikke har en teknisk profil, å ha en viss grunnleggende kunnskap for å konfigurere nettbutikken deres.

Vi har komplementert opplæringen av Digital Marketing Master Alicante med ukentlige live online klasser. Studenten vil derfor ha tilgang til hele plattformen til vår Master i sin online utgave. Alle online økter er spilt inn, og eleven kan sjekke dem så mange ganger han vil.

Vi har inkludert "Masterclass" på månedlig basis med de viktigste ledere og tall i sektoren. Disse klassene vil finne sted i hovedkvarteret vårt, og studentene kan ha direkte og privilegert kontakt i løpet av disse øktene, i tillegg til å gi stor verdi for deres opplæring.

I Master bruker vi også disse ekstra månedlige øktene til å iverksette tiltak med mye mer praktiske klasser, slik at studentene kan jobbe med prosjektet sitt.122311_novedades-master-ecommerce-online.jpg

Hvorfor ta en Master i digital markedsføring og netthandel i Alicante?

  • Første skole innen netthandel og digital markedsføring.
  • Garantert kvalitet
  • Mer enn 1200 studenter trente.
  • Mer enn 190 professorer spesialiserte seg på netthandel.
  • Mer enn 9 400 timer med trening.
  • Mer enn 725 timer med video.
  • Vi er i Alicante, Madrid og Online.

Vi kan fortsette å rettferdiggjøre hvorfor du må melde deg inn i Master i e-handel og digital markedsføring i Alicante, men vi foretrekker at du vet hvorfor du ikke trenger å delta på denne ansiktet til ansikt-masteren. Vi foreslår at du leser den før du ser pensum og metodikk.

Vi foreslår også en øvelse av selvtillit, vi oppfordrer deg til å lete etter enhver student som har fullført våre master på LinkedIn og be om kvaliteten på opplæringen.

desk, work, businessrawpixel / Pixabay

Fordeler Modalitet ansikt til ansikt i Alicante

  • Tilpassede opplæringsprogrammer
  • Prosjektovervåking og rådgivning.
  • Webinarer med de mest avanserte i online verden.
  • Tilleggsmateriell i PDF.
  • Intuitiv Online Campus med oppdatert materiale hver utgave.
  • Livestrømmer med lærere som er spilt inn.
  • Tilgang til vår eksklusive ansettelsesutveksling for studenter .
  • Eksklusiv tilgang til samfunn og fora for studenter og lærere.
  • Praktiske klasser på de kraftigste verktøyene.

Mål for e-handelsmesteren i Alicante

122310_objetivos-master-ecommerce-online.jpg

  • Start opp din egen digitale forretningsidé.
  • Arbeid i en eksisterende virksomhet eller netthandel.
  • Kunne søke jobb i sektoren.
  • Rådgivning med lærere.
  • Nettverkssamfunn.
  • Lær ved å øve.
  • Forbedre dine tekniske og ledelsesmessige ferdigheter.
  • Eksklusiv tilgang til e-handelsplattformer.
  • Valider prosjekt gjennom Ecommaster domstolen.

Curriculum

00. Opprettelse og administrasjon av nettbutikker

  1. Elektronisk handel
  2. Business og online strategi.
  3. Styring og prosesser i en nettbutikk.
  4. Online markedsføring for netthandel.

01. Webteknologi

  1. Introduksjon til HTML.
  2. Innstillinger for hosting og domener.
  3. SSL-sertifikater.
  4. FTP-administrasjon. Filezilla verksted.
  5. Google Search Console Overvåker nettbutikken min.
  6. Hosting og cloud computing.

02. Elektronisk handel og internett salgsteknikker

  1. Introduksjon til netthandel.
  2. Online salgstrakt og samtale.
  3. E-handelsordliste

03. Forretningsanalyse, strategi, markeder og internasjonalisering

  1. Online forretningsplan.
  2. Søkeordforskning og analyse av online konkurranse og markedsundersøkelser.
  3. Slår seg sammen for å opprette et online selskap.
  4. Internasjonalisering av digitale virksomheter.
  5. Lean StartUp-metodikk. Digitale forretningsmodeller.
  6. Forretningsmodell lerret.

04. Juridiske aspekter på Internett. Juridisk rammeverk for netthandel

  1. Fiskale og juridiske aspekter ved en digital virksomhet.
  2. Juridiske forhold på et nettsted.
  3. Interne og eksterne kontrakter.
  4. Juridiske anbefalinger for salg på Internett.

05. CMS Choice for nettbutikk

  1. WordPress
    • WordPress som en allsidig plattform for å lage nett: sider, innlegg, tags og kategori. Anbefalte plugins
    • Temaer og grunnleggende WordPress-tilpasning.
    • Optimalisering for SEO, sikkerhet, innhold og blyfangst.
    • Woocommerce for butikker av fysiske eller nedlastbare produkter.
    • Utvidelser for elektronisk handel og betalingsmetoder.
  2. PrestaShop
    • Prestashop backend: kategorier, attributter, produkter og kombinasjoner.
    • Grunnleggende tilpasning av frontend: Språk, menyer, logoer, bedriftsbilde.
    • Ledelse: transportører, ordrestatus, kampanjer, betalingsmetoder, skatter.
    • Massiv katalogopplasting.
    • Introduksjon til multibutikkanlegg.
  3. Magento
    • Sidetyper, design og maler.
    • Opprinnelig konfigurasjon: brukere, roller, betalingsmetoder, forsendelsesmetoder.
    • Katalogstyring, type produkter og konfigurasjon av attributter.
    • Magento Connect, utvidelser.

06. Styring og styring av en netthandel

  1. Figuren til Online Manager i en netthandel.
  2. Kundeservice-digital forbruker. Verktøy: Nettprat, telefoner, sentralbord, Correos, CRM.
  3. Prosessdiagram over en nettbutikk. Daglig drift
  4. Logistikk og aksjeledelse.
  5. Internett-betalingsmetoder
  6. Bygg tillit til en netthandel
  7. Suksesshistorier innen netthandel: Medisinsk netthandel, mathandel og e-handel med mote.
  8. E-handel automatisering.

07. Søkemotoroptimalisering (SEO)

  1. Seo for netthandel
    • Grunnleggende grunnleggende om SEO fra en bloggs synspunkt.
    • Slik fungerer Google
    • Hvordan finne de beste nøkkelordene.
    • Verktøy for å analysere nøkkelord.
    • Den tekniske SEO-sjekken.
    • Ting vi alltid bør gjøre.
    • Optimaliser sporing - hvorfor er det viktig?
    • Duplisert innhold
  2. SEO On Page
    • Søkeordforskning Nøkkelordanalyse av en netthandel.
    • Indeksering: Googles søkekonsoll og typiske feil.
    • Internkoblet
    • Rike utdrag, topphierarki og bildeoptimalisering.
    • Spesifikke retningslinjer for innhold: unngå duplikatinnhold og tynt innhold.
    • SEO tekstforfatter guide i netthandel og WordPress 2.
  3. SEO Off Page
    • Linkbuilding strategier.
    • Linkbaiting strategier.
    • Straffebehandling på Google og andre søkemotorer.
    • Søkealgoritmer: Penguin, Panda, Hummingbird.
    • Black Hat vs White Hat.
  4. SEO-revisjon
    • Hva det er Hvorfor det gjøres. Når trengs det?
    • Analyse av bedriftens mål. Stikkord, konkurrenter og muligheter.
    • Ontologisk analyse (Webarkitektur).
    • Sporbarhet og indekserbarhetsanalyse.
    • On Page teknisk analyse: Innhold, strukturerte data og wpo.
    • Teknisk analyse Off-side: lenkeprofil, online synlighet.
    • Online synlighetsanalyse.
    • Beslutningsprosesser.

08. Internett-annonsering

  1. Internett-annonsering
    • Grunnleggende konsepter og kostnads- og målemodeller: CPC, CPA, CPL, etc.
    • Introduksjon til programmatisk reklame.
    • Bing-annonser og alternativer til Google Adwords.
  2. Google Adwords
    • Plattformer: Søkenettverk og søkepartnere, Displaynettverk, YouTuBE, Google Play Store.
    • Annonsetyper og KPI-er.
    • Rangering, auksjoner og kvalitetsnivå.
    • Kampanjestruktur, treff og utvidelser.
    • Søkeordforskning for Google Adwords.
    • Google Shopping: Optimalisering av selgerkonto, strukturering av remarketingkontoer.
    • Verktøy og ressurser for Google-annonser og digital annonsering.

09. Online markedsføring i e-handel orientert salg og resultater.

  1. Digital miks: Attraksjon, konvertering, fastholdelse / lojalitet, måling / analyse.
  2. Online promotering Teknikker og verktøy for å publisere din online virksomhet i tidlige stadier.
  3. Omnicanality-strategi for å øke salget på nettet.
  4. Growth Hacking Teknikker og metodikk for å vokse en online virksomhet eksponentielt.
  5. Håndtering av kommentarer og anmeldelser i en nettbutikk. Verktøy for å fange kommentarer.
  6. Slik begynner du å selge gjennom Amazon og andre markedsplasser, Amazon-tilknytningssystem, e-handelskatalogstyring på markedsplasser
  7. Lønnsomhetsanalyse i et online prosjekt (ROI).
  8. Fotografering i en netthandel.
  9. Verksted for videomarkedsføring for netthandel. SEO-optimalisering på YouTube.
  10. E-postmarkedsføring Kampanjeplanlegging og konvertering, A / B-tester, Automatisering av e-post og konverteringstrakter.
  11. Tilknyttet markedsføring

10. Brukervennlighet, Big Data og Web Analytics

  1. Analytics i netthandel. KPI-rapporter og trafikkanalyse.
  2. Introduksjon til Google Analytics.
  3. Brukervennlighet og CRO. Metrisk analyse for å øke konvertering.
  4. Big Data in E-handel: Teoretisk definisjon og e-handel applikasjon.

11. Sosial handel. Selg i sosiale nettverk

  1. Sosiale nettverk som online salgskanaler. Kryssell formel for sosial handel.
  2. Facebook- og Instagram-annonser.
  3. Sponsede LinkedIn- og LinkedIn-annonser for netthandel.
  4. Definisjon av strategien i sosiale nettverk. Community Manager-kalenderen.
  5. Nettmarketing (perfekt målgruppe).
  6. Overvåkingsverktøy i sosiale nettverk.

12. Inngående markedsføring

  1. Introduksjon og konsepter.
  2. Hvordan jobbe ditt personlige merke.
  3. Innholdsmarkedsføring
  4. Viraliser innholdet ditt.
  5. Verktøy for innkommende markedsføringsverktøy for netthandel.

E-handelsrevisjon

  1. Dokumenter for å utføre revisjoner.
  2. Resultatregnskap og e-handel med lønnsomhet.
  3. Aktiviteter på reelle saker.

Masteroppgave Prosjekt

Final Project Master's Choice: egen eller tredjepart, ekte eller fiktiv.

Opplæringer om E-handelsprosjektet som skal leveres, tango hvis det er ekte som fiktivt.

Forsvar for det endelige masterprosjektet for domstolen: (valgfritt).

Program undervist i:
  • Spansk
Sist oppdatert Oktober 5, 2019
Dette kurset er Campusbasert
Startdato
nov. 9, 2019
Duration
6 måneder
Heltid studier
Pris
4,900 EUR
Frist
nov. 15, 2019
Etter sted
Etter dato
Startdato
nov. 9, 2019
Sluttdato
april 2020
Søknadsfrist
nov. 15, 2019

nov. 9, 2019

Location
Søknadsfrist
nov. 15, 2019
Sluttdato
april 2020