Master i digital markedsføring og kundeopplevelse
INSA Business, Marketing & Communication School
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Barcelona, Spania
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
1 år
Tempo
Deltid
Studieavgift
EUR 5 200 / per year
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Introduksjon
Presentasjon
Det nåværende Internett har blitt et av de største verktøyene når det gjelder markedseffekt. Det er viktig å kjenne til de forskjellige mulighetene dette universet tilbyr for arbeidskommunikasjon med kundene.
Mål
a) Nyutdannede som ønsker å utvide sitt arbeidsfelt innen det digitale riket.
b) Erfarne fagfolk og frilansere som ønsker å oppgradere eller utvide kunnskapen sin.
c) Bedrifter som søker personalkompetanse.
d) Nyutdannede i yrkesfaglig eller høyere karakter innen markedsføring som søker spesialisert opplæring for å komme inn i arbeidsstyrken.
Profesjonelle muligheter
- Online Marketing Manager
- Ansvarlig for posisjonering av SEO og SEM
INSA tilbyr muligheten for praksisplasser i selskaper i løpet av leveringstiden til master.
pensum
- Relasjonsmarkedsføring, direkte og interaktiv
- Markedsføring Intelligens
- Markedsføring og digital kommunikasjon
- Nye formater innen markedsføring og kommunikasjon
- Miljø 2.0
Vurderingssystem
Programevalueringssystemet er basert på kontinuerlig vurdering av hver av blokkene gjennom klassedeltakelse og / eller eksamen, slik at studenten må ha bestått hvert fag uavhengig.
Etter vellykket testing og evaluering av programmet, så lenge det er minst mulig deltagelse, får studentene tittelen Master i markedsføring Digital og sosiale medier fra INSA Business, Marketing & Communication School.