Master i digital markedsføring
HTL - International School Of Hospitality Tourism & Languages
Nøkkelinformasjon
Velg plassering
Campus plassering
Barcelona, Spania
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning, På universitetsområdet
Varighet
1 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
EUR 4 200 / per year
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
På Campus-versjonen
Dette 1 studieårets intensive faglige opplæringsprogram er utviklet for å produsere fagfolk innen digital markedsføring . Dette programmet vil trolig være en spesiell fordel for studenter som studerer kurs i gjestfrihet, turisme, reklame, næringsliv, massemedia, markedsføring, kommunikasjon, PR og relaterte fag der en forståelse av e-handel, e-markedsføring, e-reklame, sosiale medier er påkrevd.
Digital markedsføring er et profesjonelt fagområde som krever sterke muntlige og skriftlige kommunikasjonsferdigheter, nøyaktighet og detaljert oppmerksomhet, gode teamarbeid og samtidig evne til å jobbe selvstendig, evne til å bære flere prosjekter samtidig, kreative ferdigheter for å gi innovative ideer, evne til å jobbe under press og respektere tidsfrister, god kunnskap om nettverk og analytiske ferdigheter.
Hovedrettens undervisningsspråk er engelsk . Studieplanen inneholder et intensivt studiemodul for fremmedspråk for å velge mellom spansk for utlendinger, fransk eller russisk. Etter at teoretiske modulene er ferdigstilt eller samtidig med det, har alle elever mulighet til å gjennomføre en praktikperiode i lokale eller lokaliserte utenlandske selskaper.
Denne opplæringen er spesielt utviklet for å lære deg all den informasjonen og ferdighetene du trenger for å bli en vellykket digital markedsføringsleder. Instruksjon er i form av forelesninger, læringsmål, case-studier og spørsmål om vurdering, nøkkelideer, aktiviteter og individuelle oppgaver. Eksamen er i form av skriftlige eksamener og individuelle og gruppeoppgaver og verkstedøvelser. Diskutert i klasserom case-studier dekker ulike fagområder, fra Tourism Industry til Retail sektor, dette vil bidra til å velge spesialisering sfære å jobbe i.
Alle utenlandske studenter må gjøre en spanskprogmodul for å ta en av de offisielle statseksamenene av spansk for utlendinger, DELE eller SIELE Global, på korrespondentnivå A1, A2, B1, B2 eller C1. HTL International School er et akkreditert SIELE eksamenssenter for Instituto Cervantes.
Online versjon
Programstruktur:
- Du vil få tilgang til den spesialiserte nettbaserte plattformen i 9 måneder med alle nødvendige studiemateriell for alle obligatoriske moduler i henhold til studieplanen
- Alle utenlandske studenter må gjøre en spanskprogmodul for å ta en av de offisielle statseksamenene av spansk for utlendinger, DELE eller SIELE Global, på korrespondentnivå A1, A2, B1, B2 eller C1. HTL International School er et akkreditert SIELE eksamenssenter for Instituto Cervantes.
- Du vil ha 9 måneder per studieår for å forberede alt som kreves for eksamenstestene og eksamenene. Eksamenene kan gjøres online eller personlig på skolen i Barcelona eller Valencia.
- Du vil ha mulighet til å utføre internship over hele verden som HTL-student. Skolen vil signere alle nødvendige praktikavtaler. Internshipet kan løpe hele året samtidig med dine teoretiske nettstudier. Når opplæringen er ferdig, vil det være nødvendig å presentere evalueringsbeviset for å telle det som en obligatorisk kreditt i ditt transkripsjon av studier.
Opptak
For å melde deg på Master Degree, er det nødvendig:
1. å fylle ut søknadsskjemaet nedenfor
2. Send inn de påkrevde dokumentene:
- Pass kopi
- Siste studier transkripsjon
- CV
- Engelsk nivå sertifikat, hvis noen. Hvis du ikke har noe bevis på engelsknivået ditt, må du fylle ut online-plasseringstesten som skal fylles ut online før onlineapplikasjonen er ferdig. Den direkte lenken er på Admissions-siden.
kvalifikasjoner
Når du har fullført dette faglige studietilbudet, vil du:
1. Få tildelt
- Master grad i digital markedsføring
- DELE Diploma eller SIELE Global (spansk språk for utlendinger offisielle diplomer) eller
- fransk / russisk språknivå sertifikat
2. Har oppnådd en akkreditert kvalifikasjon for leder- og tilsynsnivåer som viser at du har kompetanse i faglig arbeidsaktivitet.
3. Har oppnådd en høyskolekompetanse som er likestilt med det internasjonale studietrinnet som en master eller Master Propio i henhold til spansk nasjonal rammeverk.
Studieplan: 72 studiepoeng
Modul I: Introduksjon til digital markedsføring
- Forstå Internett
- Situering digital i markedsføring
Modul II. Utvikling av strategiske markedsføringsplaner
- Digital Marketing Strategy
- Markedsundersøkelser
- Content Marketing Strategy
Modul III. Forstå muligheter og utfordringer på nettet
- Brukeropplevelsesdesign
- Webutvikling og design
- Skriver for digital
Modul IV. Kjøre trafikk og bygge relasjoner
- Kundeansvarlig
- Søkemotoroptimalisering (SEO)
- Søkannonsering
- Online annonsering
- Affiliate markedsføring
- Video markedsføring
- Sosiale medier kanaler
- Social Media Strategy
- Epost markedsføring
- Mobil markedsføring
Modul V. Bruk data for å optimalisere
- Data Analytics
- Konverteringsoptimalisering
Modul VI. Fremmedspråkskurs I (spansk, fransk eller russisk)
- Offisiell DELE eksamen av spansk for utlendinger forberedelse modul
- Generell fransk eller russisk Språkprøve i utgangspunktet
Modul VII. Spansk / Fransk / Russisk Språk for turistsektormodulen
Modul VIII. Siste prosjekt
· Prosjektdesign
· Forskningsverktøy
· Personlig refleksjon
· Passende spørreskjemaer
· Gjennomføring av faglig forskning, litteratursøk og gjennomgang
· Utvikling av et forskningsspørsmål, hypotese og metodikk
· Administrere et forskningsprosjektIV: Produksjon og drift
Modul IX: Praktik
eksamener
Tverrfaglig eksamen
Offisiell eksamen av spansk språk for utlendinger DELE eller SIELE
Fransk / Russisk språkeksamen
* En faglig time: 45 minutter
Karriereveier
Mange store og mellomstore bedrifter har en intern markedsførings- og kommunikasjonsavdeling som tilbyr digitale markedsføringstjenester i tillegg til tradisjonell markedsføringsstøtte. Små og mellomstore bedrifter (SME) kan outsource deres markedsføring til byråer eller ha mindre markedsføringsteam.
Muligheter finnes innenfor alle sektorer, inkludert:
- bil sektor
- arrangementshåndtering
- databehandling og programvare
- raskflyttende forbruksvarer (FMCG)
- finansielle tjenester
- høyere og videreutdanning
- hjemmeunderholdning
- serveringsbransjen
- online reisebyråer
- online bookingtjenester
- media og publisering
- online media
- detaljhandel
- telekommunikasjon
- flyselskaper / transport, osv
Karrieremuligheter:
- digital markedsføring assistent
- digital markedsføring executive
- digital koordinator / leder
- junior digital markedsføringsrolle
- kontoadministrator
- digital konto direktør