Master i digital og sosial markedsføringsledelse
Universidad de Cádiz
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Jerez, Spania
Språk
Spansk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
9 måneder
Tempo
Fulltid
Studieavgift
EUR 13 / per credit *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* 13,68 EUR - pris per kreditt
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Denne universitetsgraden utdanner studenter i domenet med nyttige teknikker for planlegging og styring av egne strategier for digital markedsføring, begge anvendt på selskaper (spesielt SMB) og i institusjoner og ideelle organisasjoner. Innholdet dekker aspekter som internettvirksomhet, markedsundersøkelser, statistikk og webanalyse, strategisk markedsføring, merkevarebygging på internett, omdømme, tilstedeværelse på internett og forbedring av konverteringer, viral markedsføring, mobil, blandet, strategi og styring av sosiale nettverk. , Internett-annonsering, e-handel, digital markedsføring for ideelle organisasjoner og SEO, blant andre.
Ideelle studenter
tilgangsprofil
Fortrinnsvis grader i markedsføring og markedsundersøkelser, reklame og PR. Andre kvalifikasjoner: Grad i bedriftsøkonomi og ledelse, i reiseliv, i ledelse og offentlig administrasjon, i sosiologi, i jus og kandidater i reklame og RR. s. og i bedriftsøkonomi og ledelse.
Læreplan
Obligatorisk fellesmodul (1. semester)
- Opprettelse og ledelse av selskaper i digitale miljøer 2.5
- Digitale markedsførings- og kommunikasjonsinstrumenter 2.5
- Dataverktøy for digital markedsføring 5
- Trender, prosesser og sosiale problemer i det 21. århundres samfunn 2.5
- Sosiale markedsføringsapper 2.5
Obligatorisk spesifikk modul (2. semester)
- Digitale markedsføringsstrategier i selskapet 10
- digital kommunikasjon 5
- Digitale markedsføringsstrategier i frivillige organisasjoner 7.5
- Digital kommunikasjon for KUN 2.5
Søknadsmodul 1. semester
- Vitenskapelige metoder og kvalitative teknikker 4
- Kvantitative teknikker 4
2. semester
- Masters avsluttende prosjekt 12
Totalt studiepoeng: 60 (hver studiepoeng tilsvarer 25 timer studentarbeid).
Karrieremuligheter
Markedsdirektør, mediesjef, sosiale medier & innholdsansvarlig, ekspert på markedsføring og digital kommunikasjon, merkevare-/produktsjef, NGO/ONL-rådgiver innen digitalt innhold, digital markedsanalytiker, ekspert på SEO webposisjonering eller direktør for markedsføringsprosjekter digital og 2.0.