Introduksjon
Master i internasjonal markedsføring ved Schellhammer Business School tilbyr en avansert læreplan som gir innsikt i den raske verdenen av internasjonal markedsføring.
På SBS vil du legge ut på en reise for å oppdage utfordringene som markedsføringsledere vil møte i tiår framover med en pensum som dekker markedsføring fra alle vinkler og aldri overser det menneskelige elementet. Studentene får innsikt i markedsføring i det 21. århundre, tjenestemarkedsføring og oppdager komplikasjonene ved merkevarebygging og forbrukeratferd.
Med et sterkt fokus på å utvikle sterke kreative, kritiske og analytiske tenkende ferdigheter, gir master i internasjonal markedsføring ved Schellhammer Business School en trinnstein til en karriere innen markedsføring på global skala.
Enten du ønsker å forbedre ferdighetene dine og flytte karrieren din til neste nivå eller er opptatt av å øke deg selv til å starte din egen virksomhet, er dette et masterprogram som dekker alle alternativene.
Serie av moduler, seminarer og workshops som dekker følgende emner:
Markedsføring 21
Etikk og filosofisk antropologi
Industrielle besøk og kritisk analyse
Globale strategier for forhandling
Forbrukeradferd
Menneskelige ressurser
Bærekraft i næringslivet
Ledelse og ledelse for endring
Vrangforestillinger og realiteter
Menneskestaten og planeten
Tjenester Markedsføring
Mindens arkitektur
Konseptuelle og strategiske globale løsninger
Organisatorisk oppførsel
Konsepter for personlig utvikling
Endelig forskningspapir
Tilbudte språkkurs: spansk, fransk, tysk, italiensk, kinesisk mandarin, japansk, russisk og engelsk.
Vær oppmerksom på at emner som tilbys kan variere fra den publiserte listen og revideres med jevne mellomrom for å sikre maksimal relevans for næringslivet og næringslivet. Språklasjer er basert på etterspørsel (minimum fem studenter) pr nivå og må velges før semesterstart.KursinformasjonEmnekode: MBA-300
Kursets varighet: 1 studieår
Semester 1: Oktober / Semester 2: februar
ECTS (European Credit Transfer System): 90OpptakMinimum lavere studier eller lignende akademisk vitnemål
Etter opptaksseksjonens skjønn, kan studenter med yrkeserfaring også bli tatt oppOverfør studenter
Studiepoeng for relevante kurs gjennomført på andre skoler, høyskoler eller universiteter kan evalueres for overføring til et av våre programmer. Overføringsstudenter trenger ikke sende inn anbefalingsbrev. Overføringsstudenter må sende inn transkripsjoner fra tidligere skoler, høyskoler eller universiteter, slik at studiepoeng og kurs kan evalueres for overføring.
Ikke-EU-studenter
Studenter som ikke er statsborgere i EU, oppfordres til å søke omtrent 2-4 måneder før foretrukket startdato for å gi tid til visumbehandling. Hvis visumet blir forsinket, kan studentene utsette studiene til neste tilgjengelige startdato. For å søke om visum, må du bli akseptert som student ved Schellhammer Business School og oppfylle alle retningslinjer og krav som er etablert av ambassaden i deres land. Hvis du trenger veiledning under prosessen, ikke nøl med å kontakte vår internasjonale opptaksavdeling.