Master i ledelse og administrasjon av turistselskaper
Universidad de Granada
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Granada, Spania
Språk
Spansk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
1500 timer
Tempo
Be om info
Studieavgift
EUR 3 886 / per year *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* 100% stipendalternativ
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Masterstudiet vurderer samtidig behovet for strenghet som en grad fra et av de mest prestisjefylte universitetene i Spania må ha, og en enestående praktisk tilnærming. Vi forteller deg noe mer om metodikk, innhold og undervisningsmoduler.
Fordelene med mesteren
- International Master (mer enn 50% av internasjonale studenter).
- Spesiell vekt på forholdet mellom praksisplasser i selskaper (bredt tilbud av nasjonale og internasjonale selskaper med mer enn 50 samarbeidende selskaper) for innlemmelse i arbeidsmarkedet.
- Høy arbeidsinnsats.
- De fleste av professorene Styremedlemmer i selskaper.
- Mesteren har stipend på opptil 100% av beløpet.
Treningsmål for kurset
- Lær å lede og lede et selskap i turistsektoren.
- Integrer kunnskap og praksis, slik at det kan utvikles et prosjekt for opprettelse av et turistfirma og gjennomføring av praksisplasser i bedrifter med sikte på å senere innlemme studenten i arbeidsmarkedet når han ansetter.
innhold
Innholdet i programmet inkluderer 60 studiepoeng som er utviklet i et studieår i forskjellige funksjonelle moduler som dekker hele spekteret av de forskjellige arbeidsområdene og funksjonelle avdelinger i bedrifter og institusjoner orientert mot turisme. Disse modulene inneholder spesifikke økter om alle de nyeste emnene innen turistfeltet, for eksempel:
- Kongressturisme
- Turisme og Internett
- Sol- og strandturisme
- Kulturturisme
- Eventyr tur
- Naturturisme
- Landsbygdsturisme
Disse tematiske øktene er kombinert med monografiske økter med fokus på hovedaktivitetsområdene til turistselskapet, for eksempel:
- Hospitality
- Reisebyrå
- Transportselskaper
- restaurering
- Fornøyelsespark
- "Håndtering"
Kunnskap om disse områdene forsterkes med tanke på at alle studenter som består opplæringsmodulene vil ha den garanterte muligheten til å utvikle praksisplasser i et av de ledende selskapene i sektoren som samarbeider med utviklingen av mesteren.
Undervisningsmoduler
Den faglige utviklingen av utdanningsprogrammet er delt inn i elleve store undervisningsmoduler som generelt tilsvarer de viktigste områdene i ledelsen av et turistselskap. Hovedmodulene i programmet er:
- Presentasjon og åpningskonferanse
- Aktivitetsområder i turistindustrien
- Strategisk styring av turistselskaper
- Strategisk ledelse av menneskelige ressurser i turistbedrifter
- Markedsføringsledelse i turistbedrifter
- Offentlige institusjoner og juridiske aspekter ved opprettelse og finansiering av turistselskaper
- Investering, finansiering og regnskap i reiselivsbedrifter
- Kvalitets- og miljøledelse i turistbedrifter
- Innovasjon og nye teknologier gjaldt turistsektoren
- Engelske moduler for spesifikke formål i turistsituasjoner
- Avsluttende masterprosjekt (“Business Project”)
- Praktikplasser i selskaper
metodikk
Masterstudiet er utviklet med en metodikk som starter med et veldig lite antall studenter per gruppe (aldri mer enn 25 personer per gruppe). Professorene kombinerer maksimal faglig og akademisk solvens, og en av deres mest karakteristiske notater er den grunnleggende direkte tilstedeværelsen av toppledere i sektoren som er en del av fakultetet for programmet.
Opplæringen i hver modul i undervisningsprogrammet kombinerer minst fire typer treningsøkter: seminarer om de viktigste temaene og trendene i sektoren, erfaringer fra toppledelsen, runde bord med eksperter og praktiske besøk og workshops. Programmet forsterkes med den parallelle utviklingen av flere økter basert på diskusjon og debatt om spesifikke saker, debatten i spesialiserte databaser eller seminarer og konferanser på høyeste nivå.
Undervisningsteam
Hvorfor gjøre denne mesteren?
1. Fremtid
Denne masteren fokuserer på reiselivsnæringen, som har blitt identifisert av FN som en av de raskest voksende forretningsaktivitetene i fremtiden, både når det gjelder antall mennesker som skal reise, så vel som i utgiftene de vil utvikle og i antall arbeidsplasser som vil skapes, vil kreve dekning. I virkeligheten har reiselivsnæringen allerede vokst det siste tiåret, selv når andre aktiviteter har stagnert eller redusert, generelt i alle geografiske områder av verden.
2 Ledelsen
Denne mesteren tilfredsstiller det eksisterende behovet for kvalifiserte fagpersoner som har stillinger som direktører for turistselskaper, konsulenter eller tekniske eller politiske ledere i offentlig administrasjon knyttet til turismefeltet. Aktivitetsveksten i turistnæringen, dens større globalisering og økningen i teknologiske muligheter har økt mulighetene for høyt kvalifiserte mennesker i turistsektoren.
3. Universitetet for internasjonal prestisje
Denne mesteren er utviklet i et av de mest prestisjefylte og eldste universitetene i Europa: Universidad de Granada . Universidad de Granada ble opprettet for mer enn 500 år siden og har blitt tildelt gjentatte ganger av EU for sin evne til å gi spesialiserte faglige kvalifikasjoner til studenter med en bred internasjonal profil.
4. Profesjonell
Denne mesteren har et spesialisert lærerstab som inkluderer 60% av toppledere i sektoren. I denne sammenheng er masterøktene alltid orientert mot emner som er sterkt knyttet til dagens forretningsforhold og fremmer kritisk kapasitet og spesialisering av studenter. I tillegg har mesteren et rådgivende råd som består av høyt kvalifiserte fagpersoner som gir råd til koordinatorene til mesteren med sine ideer.
5. Samarbeid med ledende selskaper
Denne mesteren har samarbeid med mer enn 50 ledende selskaper i turistsektoren. Bedriftene som samarbeider med mesteren bidrar med sine ledere, erfaring og meninger om emner av maksimal faglig interesse, sponsing av visse aktiviteter eller samarbeid for utvikling av praksis.
6. Garantert praksis
Denne mesteren garanterer en profesjonell praksisperiode på mellom 3 og 6 måneder, avhengig av studentens preferanser. Mesteren har et veiledningsprogram for å identifisere de spesifikke preferansene til hver student angående destinasjonen til deres praksis og prøver å tilby dem de mest hensiktsmessige praksisplassene som er mulig for deres preferanser.
7. Justerte priser
Denne mesteren tilbyr svært rimelige priser takket være samarbeid mellom selskaper og institusjoner og stipend på opptil 100% tilbudt av Universidad de Granada . Prisen på mesteren kan også betales i opptil tre avdrag uten noen form for tilleggsavgift.
8. Bor i Granada
Granada er en ideell by å bo og studere. Byen hvor all denne mesteren er utviklet tilbyr alle fritids-, helse- og kommersielle tjenester i en storby. Atmosfæren er veldig internasjonal og en høy andel av befolkningen knyttet til universitetet skiller seg ut (1 av 4 personer er studenter i Granada). I tillegg er den geografiske plasseringen privilegert, mindre enn en times kjøretur fra tropiske strender på den ene siden og skisteder på den andre. Byen er en av de mest besøkte i verden, og Alhambra-palasset og Albaycin-kvarteret er verdensarvsteder for sin skjønnhet.
Takk for interessen din for vår Mester. Universidad de Granada er stolt over å kunne tilby et av de mest prestisjefylte doktorgradskursene i Spania for å studere høy turismeledelse. Vi oppfordrer deg til å tilbringe et år med oss og nyte opplevelsen av å lære det beste i et unikt miljø.
kalender
Mastergraden i Tourism Business Management and Administration ved Universidad de Granada har en rekke steder begrenset til utelukkende 25 personer og en forhåndsregistreringsprosess for å kunne velge kandidaten basert på deres meritter, interesse og potensial. Det er derfor viktig å formelt be om forhåndsregistrering til mesteren så langt på forhånd som mulig for å garantere muligheten for å bli tatt opp i programmet.
Det er en veldig god idé å fylle ut skjemaet for å motta oppdatert og utfyllende informasjon i denne forbindelse.
Første del av mesteren består av utvikling av treningsøktene til de forskjellige modulene, som vil finne sted fra mandag til fredag fra kl. 16.00 til 20.30 i Fakultet for økonomi og forretningsvitenskap og avsluttes omtrent kl. slutten av mars.
Når ansikt-til-ansikt-perioden er over, vil prosjektperioden og praksisperioden begynne. Praktikperioden er utviklet fra fullført den teoretisk-praktiske opplæringen, og gjennomfører utviklingen av prosjektet i månedene rett før og / eller etter internshipet. Mesteren avsluttes i oktober med forsvaret av prosjektet. Å bestå alle modulene i programmet vil være en nødvendig forutsetning for å oppnå tittelen "Master i ledelse og administrasjon av turistbedrifter" av Universidad de Granada .