Master i markedsføring og innovasjonsledelse
Edith Cowan University
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Joondalup, Australia
Språk
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning, På universitetsområdet
Varighet
4 semestre
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Jul 2024
* veiledende avgift per semester
Introduksjon
Master of Marketing and Innovation Management er et unikt kurs i Vest-Australia, og utvikler markedssjefer som er i stand til å takle komplekse forretningssaker i nasjonale og internasjonale sammenhenger.
Studenter på dette kurset vil kunne skape verdi for en organisasjon, deres kunder, deres samarbeidspartnere og samfunnet for øvrig. De vil være utstyrt med ferdighetene og kunnskapene som kreves for en karriere innen kunde-, produkt-, merke- og inntektsstyring, og ferdighetene til å undersøke kundenes behov, bringe nye og innovative produkter til markedet, styre kanalpartnere og administrere kundetilfredshet og lojalitet. .
Dette mesterkurs gir studentene ferdigheter, teori og praktisk erfaring til å revidere et marked, identifisere muligheter og skape, implementere og administrere markedsføringsprosesser og planer.
Kursoppføring
Akademiske opptakskrav (Band 8)
Akademiske opptakskrav (Band 8) kan tilfredsstilles gjennom gjennomføring av ett av følgende:
- Bachelorgrad i en kognitert disiplin; eller
- Hvor godtatt, tilsvarende realkompetanse, inkludert minst fem års relevant yrkeserfaring.
Krav til engelsk (Band 4)
Engelsk kompetansekrav kan tilfredsstilles gjennom gjennomføring av ett av følgende:
- IELTS Akademisk Samlet båndminimum på 6,5 (ingen individuelle bånd mindre enn 6,0);
- Bachelorgrad fra et land spesifisert på siden Engelsk ferdighetsbånd;
- Gjennomført 0,375 EFTSL studier på høyere nivå eller høyere hos en australsk leverandør av høyere utdanning (eller tilsvarende);
- Hvor akseptert, tilsvarende realkompetanse, inkludert minst fem års relevant yrkeserfaring; eller
- Andre tester, kurs eller programmer definert på siden Engelsk ferdighetsbånd.
Pixabay / Pexels
kursdetaljer
Semestertilgjengelighet
- Semester 1: Studer heltid ved Joondalup
- Semester 2: Studier heltid på Joondalup
Kursstruktur
Enhetskode | Enhetstittel | Kredittpoeng |
FBL5010 | Administrere mennesker og organisasjoner | 20 |
FBL5020 | Markedsføringsledelse | 20 |
FBL5030 | Grunnleggende om verdiskaping i virksomheten | 20 |
MKT6300 | Forbrukeradferd | 20 |
MKT6302 | Salgsfremmende markedsføring | 20 |
DES5102 | Design Thinking | 20 |
MKT6304 | Ny produktutvikling | 20 |
MKT6308 | Aktuelle problemer innen markedsføring | 20 |
CMM5170 | Reklame og merkebevissthet | 20 |
MBA6090 | Entreprenørskap, innovasjon og kreativitet | 20 |
MKT6310 | Markedsundersøkelse | 20 |
Velg en enhet fra: | ||
MKT6320 ^ | Markedsundersøkelsesprosjekt 1 | 20 |
BUS6900 ^ | Management Practicum | 20 |
^ Kjernealternativ
Kursutbytte
- Bruk kritisk tenking og tekniske ferdigheter for å løse autentiske forretningsproblemer.
- Demonstrere effektive ferdigheter i kommunikasjon og teamarbeid som er tilpasset kulturelle sammenhenger.
- Demonstrere mestring av et globalt organ med kunnskap og praksis om markedsføring og innovasjon, inkludert kunnskap om forskningsprinsipper og metoder
- Innleder, planlegger og utfører et betydelig prosjekt uavhengig for å møte avtalte leveranser.
- Begrunn avgjørelser og dommer som tar for seg et komplekst forretningsspørsmål med tanke på de etiske og sosiale konsekvensene.
Profesjonell anerkjennelse
Akkreditert av: Australian Marketing Institute (AMI)
Karrieremuligheter
Nyutdannede vil være utstyrt for å fremme sin karriereutvikling i en av de mange markedsføringsdisipliner. For de som allerede er i toppledelse, leverer graden avansert fagutvikling innen strategiske markedsføringsområder, for eksempel global markedsføring, ledelse av innovasjonsledelse av produkter og tjenester og strategisk markedsføring.
Mulige fremtidige stillinger
Markedsdirektør, Markedssjef, Salgssjef, merkevaresjef, Produkt- og annonseringsansvarlig, Markedsforsker.