Master i markedsføring
EU Business School Switzerland
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Geneva, Sveits
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
1 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
CHF 32 340 / per year
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Mar 2024
Introduksjon
Markedene er i stadig endring, med stadig mer sofistikerte forbrukere. Nå mer enn noen gang krever bedrifter innovative, kvalifiserte markedsføringseksperter for å implementere kreative endringer. Fra effektiv bruk av markedsføring på sosiale medier til forståelse av målgruppen din, utforsker dette programmet moderne markedsføringsmetoder og teorier fra ulike perspektiver, og gir studentene et innblikk i hvordan markedsføringsbeslutninger forholder seg til de analytiske, strategiske og operasjonelle områdene i en virksomhet.
Læring fra ledere
Arrangementer som introduserer EU-studenter til globalt vellykkede ledere er et grunnleggende aspekt av vår tilnærming til å tilby forretningsutdanningen som vil kickstarte din karriere.
Zev Siegl, medstifter av allestedsnærværende merkevare Starbucks, inspirerte EU-studenter med sin oppstartshistorie, delte sine tanker om viktige emner, inkludert likestilling og bærekraft, og ga uvurderlig innsikt for nybegynnere.
Galleri
Opptak
Stipend og finansiering
Flere stipendalternativer er tilgjengelige. Vennligst sjekk skolens hjemmeside for mer informasjon.
Læreplan
- Varighet: Tre terminer/ett år
- Antall studiepoeng: 60 studiepoeng
- Startdatoer: oktober, januar og mars
- Språk: Engelsk
- Semesteravgift: 9 600 CHF
- Inngang: Hele året
Grad tildelt
- En statsanerkjent, universitetsmastergrad tildelt av Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), Spania, (título propio).
- En mastergrad fra EU Business School Switzerland som er internasjonalt akkreditert av ACBSP, IACBE, IQA og sertifisert av eduQua.
Programresultat
Studiepoeng: 60 studiepoeng
Grad tildelt
- En universitetsmastergrad tildelt av Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), (título propio), et statsanerkjent universitet i Spania.
- En mastergrad fra EU Business School Switzerland som er internasjonalt akkreditert av ACBSP, IACBE, IQA og sertifisert av eduQua.
Læringsutbytte
Programmet utvikler et helhetlig syn på rollen til markedsføring i bedrifter og hvor grunnleggende den er for å drive bedrifters suksess. I løpet av dette programmet vil studentene:
- Undersøk virkningen av politiske, økonomiske, sosiokulturelle og fysiske miljøer i markedsføring og hvordan de skal håndteres.
- Forstå forholdet mellom kunden og selskapet.
- Lær analytisk, strategisk og operativ markedsføringskompetanse.
- Undersøk de store prosessene for markedsføring gjennom case-studier og klassediskusjon.