Master i merkevarekommunikasjon
Universidad de Medellin
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Medellín, Colombia
Språk
Spansk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
Be om info
Tempo
Be om info
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Jan 2024
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Master i merkevarekommunikasjon, ansikt-til-ansikt-metodikk, har en strategisk visjon om kommunikasjon og informasjonshåndtering, som gjør det mulig for kandidatene å gripe inn i planlegging, opprettelse og utvikling av merkevarekommunikasjonsstrategier innen alle typer sosiale, kulturelle, pedagogiske , produkt- eller tjenesteorganisasjon, offentlig eller privat.
Master i merkevarekommunikasjon kalles forskerutdannet som har strategiske, undersøkende, argumentative og kommunikasjonsevner til å planlegge, administrere og overvåke de forskjellige kommunikasjonsrommene mellom et merke og dets publikum, på en omfattende måte, med innovasjon og effektivitet, avhengig av på behovene til organisasjonen og markedet.
Den vil ha verdier og kunnskap som gjør at den kan fungere i alle typer sosial, kulturell, utdannings-, produkt- eller tjenesteorganisasjon, offentlig eller privat; med respekt, kriterier, kreativ og strategisk tenkning, beslutningstaking og forhandlingskraft. Han vil være en positiv leder, med en internasjonal visjon, som fra sin vekt på kommunikasjon vil være i stand til å møte, styre og støtte stadiene i prosessen med å bygge et merke.