Master I Reklame

Raffles Milano - International Fashion and Design School

Programbeskrivelse

Les den offisielle beskrivelsen

Master I Reklame

Raffles Milano - International Fashion and Design School

Ti fantastiske måneder. Ti toppnivåbyråer i foredragsteateret, en hver måned. Ti unike muligheter for å lære ved å gjøre, albue-til-albue med de beste. Raffles Milano Masters: noen har endelig kommet opp med dem.

Hvorfor?

Monolitten er smuldrende. Reklame ser etter nye måter å nå mennesker på, som er mer våken og streetwise enn tidligere. En gang var det rikelig med penger og noen få medier. I dag er det akkurat det motsatte og fra den solide regelen og tidligere metoder, må vi raskt gå videre til en annonse som kan flyte som en væske inn i alle rom som er tilgjengelig for teknologi.

Profesjonelle muligheter

Vi ønsker ikke å øke bøndene av teoretiske stier som er bygget andre steder av andre, men aktive, effektive og ansvarlige annonsører som er klare til å ta på seg byrden i alle stadier av å utvikle en idé, fra orientering til publikasjon og tilbakemelding. På slutten av kurset vil studentene kunne finne arbeid i store italienske og internasjonale grupper, servicevirksomheter, konsulentkontorer og også frivillige organisasjoner og forskningsinstitutter, samt akseptere utfordringen og sette opp egen virksomhet.

Hvem skal delta

Dette kurset er ment for studenter med en utdanning på grunnnivå og / eller yrkeserfaring innen områder som er relatert til bildedesign, reklame, kommunikasjon og markedsføring og generelt for alle som mener at kommunikasjon er et levedyktig karrierevalg og et sterkt hjelpemiddel til individuell vekst . Deltakere inkluderer samt tekstforfattere, kunstdirektører og kontoadministratorer av fremtidens byråer, men også ambisiøse bedriftsledere.

Curriculum

Hvis du vil komme til toppen, lær av dem som allerede er der. Våre studenter har en sjanse til å skaffe seg en fullverdig visjon om nye tilnærminger til merkevarebygging, som arbeider side om side med fagfolkene som leder veien i dagens marked. Kurset analyserer kommunikasjonsteknikker som støtter merkevaren, inkludert noen som er mindre hyppige - men avgjørende - som krisehåndterings- og forsvarsmetoder mot falsk branding. På slutten av kurset vil studentene ha en klar forståelse av toppmoderne reklame.

emner

  • Orientering
  • Produktegenskaper analyse.
  • Stimulerende ideer teknikker.
  • Copy-skriving.
  • Art retning.
  • Layout og storyboard.
  • Presentasjon.
  • Ideell levedyktighet (kampanje-evne).
  • Produksjon.

påtegninger

For kvaliteten og effektiviteten til den didaktiske modellen har denne Masters kurset blitt godkjent av:

Design forelesere

Å lære direkte fra utøvere er den beste måten å hente de mest avanserte visjonene og metodene ved kilden. Til forskjell fra konvensjonelle master, bringer Raffles Milano Masters direkte kunnskap direkte inn i foredragsteateret, med ti markedsførende byråer som tar foredragsholderen i løpet av de ti månedene.


Prosjekt
M

Prosjekt
DLVBBDO
Reklamebyrå
dlvbbdo.com
Prosjekt
Ogilvy

Deltakere i metode

Det er noen slags praktisk og teoretisk kunnskap og evner som ikke kan læres over natten, men trenger skreddersydd veiledning. Du vet aldri når du trenger dem, men en ting er sikkert: du vil.

Metode
Giovanni Pelloso
Historiker og kritiker
giovannipelloso.Linkedin

bedriftene

I nesten tretti års arbeid har Raffles-konsernet bygget opp et betydelig nettverk av partnere som deltar i våre treårige og masterkurs. Disse firmaernes rykte og kvaliteten på forholdene e har utviklet seg med dem, er en garanti for et bestemt fruktbart møte mellom utdanning og næringsliv.

Adidas, Aigner, Bstrong>master@raffles-milano.ith2>strong>master@raffles-milano.iter Raffles Milano sine studenter til å møte en av de største personlighetene som går på scenen med design, stil og designkultur. Å høre historier og ideer som påvirker markedet og driver tankene våre - rett fra hestens munn - er en fantastisk mulighet som legger til substans for våre akademiske programmer. Her er dagsorden for møter for det kommende året.strong>master@raffles-milano.itt maksimale antall studenter som kan registrere seg på hver av våre masterkurs er 20.strong>master@raffles-milano.itt første utvalget er en screening basert på dokumentasjonen mottatt fra studenten. Hvis søknaden oppfyller kravene, arrangeres et individuelt intervju med kursleder.strong>master@raffles-milano.itn til alle elementene som bidrar til individets profil i forhold til: portefølje, tidligere studier, arbeidserfaring, utøvende aktiviteter og presentasjonsbrev.strong>master@raffles-milano.it>strong>master@raffles-milano.it og / eller profesjonell portefølje,strong>master@raffles-milano.itover tidligere studier,strong>master@raffles-milano.itps deltok,strong>master@raffles-milano.it/li>strong>master@raffles-milano.itske eller andre EU-landsstudenter,strong>master@raffles-milano.it 100 euro søknadsavgift.strong>master@raffles-milano.itandidater sende dokumentasjonen for opptak til strong>master@raffles-milano.itles-milano.it">strong>master@raffles-milano.it

For ytterligere informasjon, fyll ut skjemaet "Info request".

avgifter

  • Studenter fra EU og EFTA:
    15.000 euro (totalt, inkludert skatter).
    Påmeldingsgebyr: 3.000 euro
    Undervisningsavgift: 12.000 euro
  • Eksterne europeiske unions studenter:
    19.000 euro (totalt, inkludert skatter).
    Påmeldingsgebyr: 3.000 euro
    Undervisningsavgift: 16.000 euro
  • Påmeldingsavgift:
    Kandidater som ønsker å søke opptak til våre masterkurs må betale en søknadsavgift på 100 euro.
Denne skolen tilbyr programmer i:
  • Engelsk
  • Italiensk


Sist oppdatert January 12, 2018
Varighet og pris
Dette kurset er Campusbasert
Start Date
Studiestart
Nov. 2018
Duration
Varighet
10 måneder
Heltidsstudier
Price
Pris
15,000 EUR
Information
Deadline
Locations
Italia - Milan
Studiestart: Nov. 2018
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Dates
Nov. 2018
Italia - Milan
Søknadsfrist Kontakt skolen
Studieslutt Kontakt skolen
Price
Studenter fra EU og EFTA (totalt, inkludert skatter); 19000 euro Ekstra-europeiske unions studenter (totalt, inkludert skatter).