Master of Architecture Professional Graduate Program
School of Architecture - Syracuse University
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Syracuse, USA
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
3 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
Be om info
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
Introduksjon
Master of Architecture er akkreditert av National Architectural Accrediting Board som en første profesjonell grad, et krav om lisens for å bli praktiserende arkitekt i USA, og en terminal grad for mange designpedagoger over hele verden.
Vår læreplan er designet for studenter med baccalaureate grader i noen felt for å skaffe en første profesjonell grad, men støtter også avansert stående for studenter med baccalaureate grader i arkitektur og relaterte felt.
Curriculum
Fokusert på å forberede fremtidsrettede studenter, fremhever læreplanen nyskapende praksis, nye teknikker og teknologier, og tverrfaglige tilnærminger til arkitektonisk forskning, forespørsel og design.
Master of Architecture læreplanen er utviklet for studenter med baccalaureate grader i noen felt for å skaffe en første profesjonell grad, men støtter også avansert stående for studenter med baccalaureate grader i arkitektur og relaterte felt.
Studier i design og media, forelesningskurser og seminarer i forskningsteorihistorie, strukturer og teknologi utgjør "kjerne" i programmet. Studentene har mulighet til å delta i våre livlige besøkskritiske studioer, undervist av anerkjente fakultet fra hele verden som bor i disse spesielle mulighetene.
En sentral del av kjernen vår er en intensiv sommerkveld utenfor campus i vårt New York City Fisher Center eller i vårt Three Cities: Asia-program. Begge er utformet for å gi studentene en opplevelse som designer i og for den 21. århundre byen og introdusere studenter til nyskapende praksis i sine vertsbyer.
I fjerde semester har studentene muligheten ved å forlenge programvaren med ett semester, å studere off-campus for en annen periode på universitetets sentre i Firenze, London og New York City, med New York-programmet som tilbyr en dypt forskjellig faglig og pedagogisk opplevelse enn det som tilbys om sommeren.
Designfokuset i det siste året er strukturert rundt vårt Integrative Studio, utformet for å syntetisere kunnskap som er oppnådd på tvers av læreplanen i en svært detaljert byggdesign, og et individuelt utviklet, rettet forskning / prosjektprosjekt som gir studentene mulighet til å samle sin forskning og designopplevelse inn i en konsentrert innsats som kulminerer sin grad erfaring.
Endelig gir et rikt utvalg av profesjonelle, historisk og teknologivalget studenter mulighet til å studere spesifikke emner i seminarer og forelesningskurs.
Våre MArch. er en STEM Designet Grad av US Student and Exchange Visitor Program.
Curricular Areas
DISCURSIVE STUDIO
Alle kjernedesignkursene i kandidatprogrammet fungerer som det vi kaller "diskursive studioer". Hver av disse studioene er teamlært av fakultetets medlemmer med komplementær kompetanse og tilnærminger som driver studioet som et område for debatt, utveksling og mulighet. Studenter og fakultet er ikke tildelt individuelle seksjoner, men opererer over hele studiet gjennom varigheten.
ARKITEKTLIG FORSKNING
En serie med enkursstudier hvert semester i løpet av studieåret, introduserer studentene til en rekke forskningsmetoder som er avgjørende for arkitektoniske fagfolk fra ulike fagområder, faglig og faglig. Kursene introduserer både historisk begrunnede og prosjektive metoder som er relevante for den akademiske forskeren og den lisensierte utøveren, som fremhever former for integrert design og forskning som leder yrket inn i fremtiden.
HISTORIE OG TEORI
Likestillingsanalyse, spekulasjon, forskning og kritikk, utvikler disse forelesninger og seminarer studenters intellektuelle kunnskaper og ferdigheter. Gjennom diskusjon og presentasjon begynner studentene å engasjere diskursene - tekster, bygninger, prosjekter og medier - som er grunnleggende for å forstå arkitekturets rike disiplinære tradisjoner. Som et motstykke til den pågående diskursen i designstudiet gir disse seminarene muligheter for utvidet behandling av esoteriske, rettidige, etiske og tradisjonelle temaer, med sikte på å identifisere og initiere de bekymringer, debatter og forskningsinteresser som elevene vil fortsette å forfølge gjennom sine studier.
MEDIA
Denne to-kurssekvensen introduserer arkitektoniske kommunikasjonsteknikker gjennom linsen til arkitektoniske medier - både som formater og som kommunikasjons kanaler. For begynnelsesdesignstudenten introduserer disse kursene konvensjonelle og eksperimentelle kommunikasjonsteknikker som krysser digitale og analoge prosesser, noe som fører til forståelse av bruken av disse teknikkene som kritiske teknikker for utforming og utgjør selve arkitekturen. Fra disse introduksjonene går kursene inn i avanserte metoder for designkommunikasjon, inkludert hybrid fysisk / digital modellering og responsive systemer, animasjon og forstørret og virtuell virkelighet.
BYGNINGSTEKNOLOGIER OG STRUKTURER
Byggepraksis utvikler seg kontinuerlig, og nye designteknikker fortsetter å utvikle seg for å holde takten. Gjennom denne rekkefølgen av kurs, både obligatoriske og valgfrie, blir studentene intuitivt introdusert til grunnleggende byggekonstruksjoner, koder og vedlikehold. Samtidig blir studentene utsatt for nye designverktøy og teknikker som blir standardverktøy for praksis: dagslys og energianalyseverktøy, metoder og applikasjoner for optimalisering av komplekse konstruksjonsdesigner og andre simuleringsmetoder for simulering av bygningsmodeller.
BESØKENDE KRITISKE STUDIER
Et senter for Syracuse Arkitekturs faglige læreplaner, disse studiene undervist av fremtredende besøkende utøvere, avslører studenter til et bredt spekter av emner og tilnærminger som representerer forkant av moderne praksis.
TEMA: DIREKT FORSKNING
Studentenes capstone opplevelse i M.Arch. grad omfatter den komplekse tverrfaglige karakteren av arkitektoniske prosjekter i det 21. århundre ved å gi et rammeverk for studenter å utforske individuelle forskningsdesigninteresser rundt en rekke emner støttet av fakultetskunnskap fra hele universitetet. Ledet av Arkitektskolefakultet, får små grupper av studenter som arbeider i disse delte emneområdene, muligheten til å fremme sitt arbeid i ulike tverrfaglige kontekster og samtaler som driver nyskapende praksis i dag. Gjennom Directed Research-opplevelsen forbereder vi elevene på å søke, initiere og lede disse samtalene etter oppgradering.
STUDENT PRESTASJONSKRITERIER
Alle akkreditert arkitektur grad programmet må demonstrere at hver kandidat har kunnskap og ferdigheter definert av kriteriene fastsatt av National Architectural Accreditation Board (NAAB). Disse kriteriene hjelper akkreditert grad programmer å forberede studentene på yrket mens oppmuntrende utdanningspraksis passer til den enkelte grad programmet.
Ideelle studenter
Master of Architecture pensum er designet for studenter med baccalaureat -grader i alle felt for å skaffe seg en første profesjonell grad, men støtter også avansert status for studenter med baccalaureat -grader i arkitektur og relaterte felt.
Opptak
Læreplan
Fokusert på å forberede fremtidsrettede studenter, fremhever læreplanen nyskapende praksis, nye teknikker og teknologier, og tverrfaglige tilnærminger til arkitektonisk forskning, forespørsel og design.
Master of Architecture pensum er designet for studenter med baccalaureat -grader i alle felt for å skaffe seg en første profesjonell grad, men støtter også avansert status for studenter med baccalaureat -grader i arkitektur og relaterte felt.
Studios i design og media, forelesningskurs og seminarer i forskningsteoretisk historie, strukturer og teknologi utgjør "kjernen" i programmet. Studentene har en mulighet til å delta i våre livlige besøkende kritiske studioer, undervist av fremstående fakulteter fra hele verden som er bosatt for disse spesielle mulighetene.
En sentral del av kjernen vår er en intensiv sommeropplevelse utenfor campus i vårt Fisher Center i New York City eller i vårt Three Cities Asia-program. Begge er designet for å gi studentene en opplevelse av å designe i og for det 21. århundre, og introdusere studentene for nyskapende praksis i vertsbyene.
Designfokuset i det siste året er strukturert rundt vårt Integrative Studio, utformet for å syntetisere kunnskap som er oppnådd på tvers av læreplanen i en svært detaljert byggdesign, og et individuelt utviklet, rettet forskning / prosjektprosjekt som gir studentene mulighet til å samle sin forskning og designopplevelse inn i en konsentrert innsats som kulminerer sin grad erfaring.
Til slutt lar et rikt utvalg av faglige, historiske og teknologiske valgfag studentene studere spesifikke emner i seminarer og forelesningskurs. For en aktuell oppsummering av våre valgfrie tilbud, klikk her.
Vår MArch er en STEM -utpekt grad av US Student and Exchange Visitor Program.
Curricular Areas
Diskursivt studio
Alle sentrale designkurs i hovedfagsstudiet fungerer som det vi kaller "diskursive studioer." Hver av disse studioene er teamlært av fakultetsmedlemmer med komplementær ekspertise og tilnærminger som driver studioet som et sted for debatt, utveksling og mulighet. Studenter og fakulteter er ikke tildelt individuelle seksjoner, men opererer over hele studioet gjennom hele varigheten.
Arkitektonisk forskning
En serie med enkursstudier hvert semester i løpet av studieåret, introduserer studentene til en rekke forskningsmetoder som er avgjørende for arkitektoniske fagfolk fra ulike fagområder, faglig og faglig. Kursene introduserer både historisk begrunnede og prosjektive metoder som er relevante for den akademiske forskeren og den lisensierte utøveren, som fremhever former for integrert design og forskning som leder yrket inn i fremtiden.
Historie og teori
Analyse, spekulasjon, forskning og kritikk av like deler, disse forelesningene og seminarene utvikler studentenes intellektuelle kunnskap og ferdigheter. Gjennom diskusjon og presentasjon begynner elevene å engasjere seg i diskursene - tekster, bygninger, prosjekter og medier - som er grunnleggende for en forståelse av arkitekturens rike disiplinære tradisjoner. Som et motstykke til den pågående diskursen i designstudioet, gir disse seminarene muligheter for utvidet behandling av esoteriske, rettidige, etiske og tradisjonelle temaer, med sikte på å identifisere og sette i gang bekymringer, debatter og forskningsinteresser som studentene vil fortsette å forfølge gjennom studietiden.
Media
Denne to-retters sekvensen introduserer arkitektoniske kommunikasjonsteknikker gjennom linsen til arkitektoniske medier-både som materialformer og som kommunikasjonskanaler. For den begynnende designstudenten introduserer disse kursene konvensjonelle og eksperimentelle kommunikasjonsteknikker som krysser digitale og analoge prosesser, noe som fører til forståelse av bruken av disse teknikkene som kritiske teknikker for innramming og selve arkitekturen. Fra disse introduksjonene går kursene inn i avanserte metoder for designkommunikasjon, inkludert hybrid fysisk/digital modellering og responsive systemer, animasjon og augmented og virtual reality.
Bygge teknologier og strukturer
Byggepraksis utvikler seg kontinuerlig, og nye designteknikker fortsetter å utvikle seg for å holde takten. Gjennom denne rekkefølgen av kurs, både obligatoriske og valgfrie, blir studentene intuitivt introdusert til grunnleggende byggekonstruksjoner, koder og vedlikehold. Samtidig blir studentene utsatt for nye designverktøy og teknikker som blir standardverktøy for praksis: dagslys og energianalyseverktøy, metoder og applikasjoner for optimalisering av komplekse konstruksjonsdesigner og andre simuleringsmetoder for simulering av bygningsmodeller.
Besøker Critic Studios
Disse studioene, som er kjennetegnet ved Syracuse Architectures profesjonelle læreplaner, og som blir undervist av fremtredende besøksutøvere, utsetter studentene for et bredt spekter av emner og tilnærminger som representerer fortoppen for samtidens praksis.
Avhandling/Directed Research
Studenters kapteinopplevelse i MArch-graden omfavner den komplekse tverrfaglige naturen til arkitektprosjekter i det 21. århundre ved å gi et rammeverk for studenter til å utforske individuell forskning + designinteresser rundt en rekke emner støttet av fakultetskompetanse fra hele universitetet. Ledet av Arkitektskolen fakultetet, får små grupper studenter som arbeider i disse delte temaområdene muligheten til å fremme arbeidet sitt i den typen tverrfaglige sammenhenger og samtaler som driver innovativ praksis i dag. Gjennom erfaringen Directed Research forbereder vi studentene til å søke, starte og lede disse samtalene etter endt utdanning.
Studentprestasjonskriterier
Alle akkreditert arkitektur grad programmet må demonstrere at hver kandidat har kunnskap og ferdigheter definert av kriteriene fastsatt av National Architectural Accreditation Board (NAAB). Disse kriteriene hjelper akkreditert grad programmer å forberede studentene på yrket mens oppmuntrende utdanningspraksis passer til den enkelte grad programmet.
Karrieremuligheter
Over 90% av våre kandidater er ansatt innen seks måneder etter eksamen, med lønn 20% høyere enn landsgjennomsnittet. våre alumner er ansatt i over 42 land, og på 31 av de 50 beste firmaene rangert etter magasinet ARCHITECT.