Master of International Business
La Trobe University
Nøkkelinformasjon
Velg plassering
Campus plassering
Melbourne, Australia
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
2 år
Tempo
Fulltid
Studieavgift
AUD 39 800 / per year *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* tilleggsgebyrer kan påløpe
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
Få et internasjonalt perspektiv.
Med bedrifter av alle størrelser som kjemper med internasjonalisering av handel, er det et presserende behov for svært dyktige bedriftsledere som kan navigere i kompleksiteten til handel på tvers av flere grenser, kulturer og kontinenter.
La Trobes Master of International Business gir deg muligheten til å fremme din forståelse av internasjonal handel og handel. Bygg et høyt spesialisert kompetansesett og fremme forretningskarrieren din til neste nivå.
Denne omfattende doktorgraden vil akselerere kunnskapen din om finans, regnskap, menneskelige ressurser, styring, markedsføring og ledelse - alt fra et internasjonalt perspektiv. Du vil utforske hvordan multinasjonale firmaer opererer, inkludert vanskelighetene med tverrkulturell handel.
Du vil også ha muligheten til å spesialisere deg i ditt interesseområde og få kontakt med industrien – både i klasserommet og i feltet.
Viktige funksjoner
- Pass på å studere resten av livet ditt. Du har valget mellom å studere deltid eller heltid. Du vil også få velge mellom en rekke valgfag og spesialiseringer.
- Få global erfaring. Dra nytte av mulighetene for internasjonale arbeidsplasser.*
- Lær av eksperter. Du vil ha muligheten til å forstå globale innovasjonsknutepunkter gjennom Austrade og funksjonen til nøkkelorganisasjoner som Verdens handelsorganisasjon, OECD og de multilaterale utviklingsbankene.
- Bli akkreditert. Etter endt utdanning kan du være kvalifisert til å bli med i Australian Institute of Managers and Leaders og Export Council of Australia.**
* Underlagt australske myndigheters restriksjoner på internasjonale reiser.
** Med forbehold om å fullføre de relevante fagene og oppfylle medlemskriteriene.
Læreplan
- Internasjonale relasjoner
- Markedsføring