Master of Luxury Branding
Curtin University
Nøkkelinformasjon
Campus plassering
Perth, Australia
Språk
Engelsk
Studieformat
På universitetsområdet
Varighet
3 semestre
Tempo
Fulltid
Studieavgift
AUD 30 500 / per year *
Søknadsfrist
Be om info
Tidligste startdato
Be om info
* veiledende førsteårsavgift
Stipend
Utforsk stipendmuligheter for å finansiere studiene dine
Introduksjon
- CRICOS-kode: 027233E
- Varighet: 1,5 år
- Kurskode: MC-MKTG
- Studiemodus: Heltid
- Inntak: februar, juli
- Sted: Perth
- Veiledende førsteårsavgift: AUD $ 30 500
Kursbeskrivelse
Dette kurset forbereder deg på en karriere som krever evne til å forstå forbrukertankegang, og utvikle strategier som maksimerer forbrukerverdi, salg og fortjeneste.
Du vil lære prinsippene for markedsundersøkelser og kjøperatferd, og få spesialisert kunnskap om viktige aspekter av virksomhet, markedsføringsledelse og ledelse. Dette kurset passer for karrierer innen markedsføring og ledelse, og merke- og markedsføringskonsulentarbeid.
Sentrale temaer dekker forbrukerprofiler, merkevaredesign og estetikk, merkevarestrategi, globalisering av luksusmerker og påvirkning av big data og sosiale medier i markedsføring, ved å bruke eksempler som spenner over mange bransjer, inkludert luksuriøs bilindustri, mote, skjønnhet og gjestfrihet.
Det er også muligheter for å ta del i utenlandske studiereiser til Europa og Asia, og gjennomføre et prosjekt mens de blir utsatt for luksuriøs kultur og historie, besøke en rekke luksusbedrifter og møte fagfolk i industrien. Disse mulighetene gir den utmerkede profesjonelle opplevelsen for å forbedre din ansettbarhet.
Opptakskriterier
- En bachelorgrad fra en anerkjent tertiærinstitusjon i enhver disiplin ELLER
- Graduate Certificate i et beslektet felt, fra en anerkjent tertiærinstitusjon AND
- Oppfyll Curtins engelskkunnskaper.
Profesjonell anerkjennelse
Dette kurset er utviklet med innspill fra sentrale fagorganer som Australian Marketing Institute og Public Relations Institute of Australia. Skolens rådgivende styre inkluderer fremtredende fagpersoner fra markedsføring, reklame, PR og turisme.
Fremtiden for markedsføring og luksuriøs merkevarebygging
Markedsføring blir stadig mer kompleks, formet av nye teknologier, metoder og praksis. Når ansiktet til det digitale landskapet fortsetter å endre seg, gjør det også markedsføringspraksisene for kundeatferd, dataanalyse, merkehåndtering, kommunikasjonsmetoder, plattformer og brukeropplevelser, noe som fører til en ny pakke med digitale kompetanser. Luksusindustrien har gjennomgått store endringer de siste to tiårene. Varierende økonomiske trender, rask digital transformasjon og utviklende forbrukerpreferanser skaper et nytt konkurransedyktig landskap, som utfordrer de tradisjonelle bedriftsstrategiene. Fremskritt innen online markedsføring og en økning i bruken av digitale medier til produktmarkedsføring og kundesentrerte initiativer er nøkkelfaktorene som bidrar til veksten i den globale luksusvarebransjen.
Besøk study-pg-business for mer informasjon